Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erossa MINUN koirani

Vierailija
05.10.2024 |

Olen eroamassa miehestäni ja hän vaatii MINUN koiraani itselleen erossa. Perustelee asiaa sillä että hän on vastannut sen hoidosta 4v ajan, harrastaa sen kanssa ja maksaa esim. vakuutukset ja eläinlääkärikäynnit. Mies hoitaa koiraa kun minä hoidan perheen yhteisiä lapsia. Miten saan miehen tajuamaan, että minä omistan koiran eikä hän?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivää ilman koiraprovoa.

Vierailija
2/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää se kuningas Solomonille ja katsokaa kumpi jänistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sun koira,mikset itse maksanut kuluja? Yhteiset lapsethan pitäisi hoitaa yhdessä. Vai onko lapset nyt sitten vain sun?

Vierailija
4/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen on helppo todistaa omistajuus maksamillaan vakuutuksella ja eläinlääkärikuluilla. 

Sattuuko sulla olemaan tallessa kaikki koiran ostoasiakirjat ja oletko siruttanut ja rekisteröinyt sen? Tuskin, kunbet koirasta edes huolehdi.

Vierailija
5/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paperit ostamisesta.

Vierailija
6/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ansaitsee koiran enemmän kuin sinä. Hän tekee sen kanssa asioita ja maksaa sen kulut.

Vierailija
7/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira rinnastetaan laissa tavaraan ja tavara on sen, jonka nimiin se on rekisteröity. Sillä ei ole merkitystä kuka sen kakkapussit on ostanut. 

Vierailija
8/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppapapereissa on nimesi, kennelliitossa on nimesi koiran omistajan kohdalla. Paitsi jos koira on ostettu torista tms eikä kasvattajalta ja mahdollisesti ette ole edes kauppapapereita ostohetkellä tehneet.

Vierailija
9/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo koiran rekisteröintitodistuksesta kuka omistaja on. Siinäpä se. 

Vierailija
10/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi koiran hoitajana ja omistajana - se on villakoiran ydin eli koiran paras. 

Vierailija
11/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakirja ja rekisteröinti on nimissäni mutta mies väittää silti vastaan. Hänen mukaansa en huolehdi koirasta ja sillä on huonompi olla minun kun hänen kanssaan. Mielestäni on ihan selkeä tapaus, mutta mies ei usko.

Vierailija
12/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppakirja ja rekisteröinti on nimissäni mutta mies väittää silti vastaan. Hänen mukaansa en huolehdi koirasta ja sillä on huonompi olla minun kun hänen kanssaan. Mielestäni on ihan selkeä tapaus, mutta mies ei usko.

Sillä on huonompi olla kanssasi. Laiminlöisit sen kai täysin eron jälkeen etkä harrastaisi sen kanssa mitään tai maksaisi sen eläinlääkäreitä ja vakuutusta.

Vierailija
13/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sulla on kauppakirjat tallella. 

Vierailija
14/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on koiran parasta? Ajattele sitä koiraa etkä itseäsi. Jaksatko harrastaa koiran kanssa? 

Vierailija
15/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs akka. Vaikka nimesi on papereissa niin on ilmiselvää että mies on huolehtinut koirasta enemmän kuin sinä, koiralla on parempi miehen kanssa ja jos sinulla on yhtään mitään sympatiaa eläintä kohtaan niin annat sen miehelle.

Vierailija
16/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sulla on kauppakirjat tallella. 

Mutta mies voi tehdä elsun kun hoito- ja vakuutusdokumentit on hänellä. 

Vierailija
17/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi antaa koiraa sille miehelle jos se on hänelle niin tärkeä? Onko koira sulle oikeasti edes tärkeä?

Miksi ette voi ottaa sellaista yhteishuoltajuutta että koira olisi sulla vaikka 2 vkl kuukaudesta?

Vierailija
18/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tässä käykin toisin päin niin kuin yleensäkin  blues biiseissä , jossa akka lähtee ja vie vielä miehen koirankin.

Vierailija
19/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekäs akka. Vaikka nimesi on papereissa niin on ilmiselvää että mies on huolehtinut koirasta enemmän kuin sinä, koiralla on parempi miehen kanssa ja jos sinulla on yhtään mitään sympatiaa eläintä kohtaan niin annat sen miehelle.

Akka möisi sen heti kiertoon.

Vierailija
20/48 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset louskuleuasta eroon, itse olisin tyytyväinen.