Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko elämäsi rakkauden

Vierailija
04.11.2014 |

omaksesi? Jos et, niin miksi et?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:48"]

En, sössin itse omalla kipuilullani ja keskeneräisyydellä mahdollisuuteni

[/quote]

Sama täällä. Olin 15 vuotias kun suhde alkoi ja päättyi minun ollessa 22. Nyt 28 vuotiaana mietin vaan että mitä tuli tehtyä. Olin siis itse jättäjä. Nyt tämä tosi rakkauteni uudessa suhteessa ja niin minäkin, mutta ei ole hänen veroistaan. :(

Vierailija
22/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Ratkaisevalla hetkellä kun olisi pitänyt uskaltaa laittaa kaikki peliin, ei oma rohkeuteni riittänyt. Tapahtui 16 vuotta sitten ja en ole löytänyt ketään lähellekkään samanlaista. Ja edelleen rakastan kyseistä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saisin, jos uskaltaisin tehdä sen ratkaisevan liikkeen ja erota nykyisestä. Rakastan nykyistäkin, olemme olleet yhdessä 16 vuotta, mutta tämä toinen on jollain aivan eri tasolla. 7 vuotta tunnettu työn ja harrastuksen kautta, ilman mitään taka-ajatuksia. Hän vain kolahtaa, ajatusmaailma on niin samanlainen. Tunnen, että hän olisi ihminen, jonka kanssa haluaisin oikeasti vanheta ja jakaa elämän. Mieheni kanssa hirvittää ajatus esim. yhteisestä eläkkeellä olosta, haluamme niin erilaisia asioita. Mutta pelkään, että tämä on vain jokin vaihe, hormonien aiheuttama vinksahdus tms. enkä siksi uskalla tehdä mitään. Pitäisi, koska asetelma ei ole hyvä eikä voi jatkua näin ikuisesti. Syö naista.

Vierailija
24/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aina ollut pihalla kuin lumiukko miesten suhteen. En ymmärrä miten rakkausasiat voi olla niin kamalan vaikeita. Ja nyt ei enää ole juuri mitään jäljellä, olen jo yli 50 v.

Vierailija
25/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ♥

Vierailija
26/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lopulta. Ehti kyllä olla monta seurustelusuhdetta ja 1 avioliitto sitä ennen. Sitten meni jalat alta. Kyllä elämän rakkaus voi tulla vaikka 80-vuotiaana. Se on menoa sitte, ei muuta kuin nauttii. =)

Vierailija
27/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:48"]

En, sössin itse omalla kipuilullani ja keskeneräisyydellä mahdollisuuteni

[/quote]

Samoin. Tai luultavasti ainakin. Nyt kun olen selvitellyt mieheen liittymattomia asioita paassani tajusin virheeni. Toivon etta han antaa minulle uuden mahdollisuuden.

Vierailija
28/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:42"]

En. Olen aina ollut pihalla kuin lumiukko miesten suhteen. En ymmärrä miten rakkausasiat voi olla niin kamalan vaikeita. Ja nyt ei enää ole juuri mitään jäljellä, olen jo yli 50 v.

[/quote]

Miten niin, sulla on vielä lähes puolet elämästä jäljellä!!?? Mun isä oli 74v kun äidin kuoleman jälkeen löysi itselleen 4v nuoremman naisystävän ja heidän rakkaustarinansa oli aivan ihana:) Ihan teinirakkautta sen 4 vuotta minkä kesti ennen mun isäni kuolemaa.

Vierailija
29/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,

Vierailija
30/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
31/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Kohdattiin kadulla ja se oli todellisesti rakkautta ensisilmäyksellä. Onneksi uskalsin silloin 17- vuotiaana heittäytyä ja sitoutua!

Vierailija
32/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain! Vaati monta kokeilua ennen tätä oikeAa. Mutta nyt ainakin tiedän kenet elämässäni ihan varmasti haluan

Vierailija
33/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Ja menetin. Kaksikymmentä vuotta sitten auto-onnettomuudessa. Seuraavana talvena olisimme menneet naimisiin. Ei tullut häitä. Tuli pitkä pino sekavia vuosia ja suhteita. Olen ollut jo kymmenen vuotta naimisissa ja lapsiakin on. Mutta elämäni rakkaus ei ole enää tässä maailmassa. 

Vierailija
34/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
35/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, olen saanut jo monta kertaa. Jotenkin mulla on taipumus rakastua aina uudelleen, aina samaan mieheen. Tässä tapauksessa teinirakkaus on kestänyt jo lähemmäs pari vuosikymmentä.

Vierailija
36/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta elämäni kullia sain. Miehellä paksu ja pitkä.

Vierailija
37/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailman ihanin mies ja isä,
Vaikeita päätöksiä tulee mutta kaikki pitää kestää suhteessa ikuisesti ♡

Vierailija
38/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja myöhemmin menetin. Mutta olen iloinen että sain kokea yhden suuren rakkauden. Muu on ollut pienempää.

Vierailija
39/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut enkä siis saanut. Olen jo sulkenut tämän mahdollisuuden. Katkeruus kolkuttelee ovella. Huomasin jälkikäteen, että kyse oli tunteeseen rakastumisesta. Mitään sellaista, mitä luulin ei ollut olemassakaan. En jaksa enää kokeilla. Samapa tuo.

Vierailija
40/46 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi