Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko elämäsi rakkauden

Vierailija
04.11.2014 |

omaksesi? Jos et, niin miksi et?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain! Ihastuin, rakastuin mielipuolisesti parikymppisenä täysin saavuttamattomaan kohteeseen. Kaikki sitä halusi ja naisia riitti, oli kihloihinkin ehtinyt..mutta niin siinä kävi että minut hän halusi, naimisissa oltu jo lähes 30v, lapsiakin on ja edelleen suunnaton intohimo puolin ja toisin! Joskus käy niin että toisilleen luodut kohtaa ja se rakkaus kantaa yli vuosikymmenten.

Vierailija
2/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, väliaikaisesti. Maantiede ja maailmanpolitiikka tuli väliimme. En jaksanut sitä taistelua. Kaduttaa, että luovutin, mutta en edelleenkään tiedä, mitä minun sitten olisi pitänyt tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Hän päätti jäädä avioliittoonsa... muutamaksi vuodeksi. Teki sen perusvirheen että luuli lapsen korjaavan viallisen suhteen, ei korjannut. 

Mut ottaisin hänet vieläkin vaikka lapsia on yksi enemmän :D

Vierailija
4/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä vielä. Toivottavasti <3 yritys lähtee ensi viikolla ;)

Vierailija
5/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin 19-vuotiaana ja mies ei tuntenut samoin, vuoden se kesti. Sen jälkeen en ole rakastunut, ikää 28 v.

Vierailija
6/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen niin. Koska tämä mies on ensimmäinen jonka kanssa ihan oikeasti tahdon naimisiin. Aikaisemmissa suhteissa en ole halunnut naimisiin, pelkkä yhdessä olo on riittänyt. Lisäksi olen noin neljä vuotta seurustelujen jälkeen ihastunut toiseen/toisiin miehiin, kuitenkaan en ole antanut mitään tapahtua.

Nyt on tuokin maaginenraja ylitetty ja en ole haikaillut ollenkaan kenenkään toisen perään.

Tosin en missään vaiheessa alussa ajatellut että tämä mies olisi kanssani kovin pitkään.

Vierailija
7/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin. Viimeisin taitaa jäädä haaveeksi, koska ikäeroa on kohtuuttomasti.

Vierailija
8/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Olin häneen ihastunut kauan mutten tiennyt hänen tunteistaan. Samaan aikaan hän oli odottanut minua useamman vuoden ja lopulta molemmille selvisi asia ja vuoden yhdessäolon jälkeen menimme naimisiin. Siitä on nyt puoli vuotta ja olemme superonnellisia :)<3

Vierailija
9/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut muiden kanssa. En ollut rakastunut enkä kai hirveän ihastunutkaan kun päädyimme yhteen, mutta rakkaus ja kunnioitus on kasvanut suhteen ja teinistä aikuiseksi kasvamisen myötä. Mieheni on upea ihminen, parempaa ja minulle sopivampaa tuskin onkaan.

Vierailija
10/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Olen aina saanut kenet haluan.

Vierailija
11/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ikuisesti katkera elämälle

Vierailija
12/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olemme kyllä olleet vuosikymmeniä yhdessä mutta perhe hänellä on toisen kanssa. Ja olen tästä ikuisesti katkera, välirikkomme aikana vuosia sitten paukautti toisen paksuksi ja hoiti velvollisuutensa.

Vierailija
13/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä! :) Toivottavasti!

Vierailija
14/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain <3

Vierailija
15/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sössin itse omalla kipuilullani ja keskeneräisyydellä mahdollisuuteni

Vierailija
16/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sain. 

Vierailija
17/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:48"]

En, sössin itse omalla kipuilullani ja keskeneräisyydellä mahdollisuuteni

[/quote]

Mitä tapahtui?

Vierailija
18/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sain! :o)

Vierailija
19/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se oli (ja on osin vieläkin) rankka paikka, mutta uskon ja toivon että elämää on vielä sen verran jäljellä että ehtii vielä kerran rakastua oikeasti.

Vierailija
20/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa rakastunut, kumpaakaan en saanut. Toinen valitsi toisen naisen, toinen valitsi sinkkuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan