K-Kauppias avaa kaikkien reput?
Aloittiko kauppias juuri kiusaamisen??
Kommentit (175)
Asias voi aina vaihtaa toiseen kauppaan, jos käytäntö ei miellytä. Itsekin muistan joutuneeni esittelemään reppuni sisältöä varmaan kolmekymppiseksi saakka, mutta sitten se loppui. Onkohan pukeutumiseni siistiytynyt vai onko kyse pelkästä vanhenemisesta?
Kassi on pitänyt näyttää kassalla iät ja ajat. Avattu kassi on rehellisyspassi. On oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mun reppuun ei koske kukaan.
Jos et ole näpistänyt mitään tai repussa ei ole laittomuuksia, niin ei pitäisi olla ongelmaa näyttää sisältöä
Voisikin laittaa sinne reppuun jonkun kivan, piristävän yllärin kauppiaalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun reppuun ei koske kukaan.
Jos et ole näpistänyt mitään tai repussa ei ole laittomuuksia, niin ei pitäisi olla ongelmaa näyttää sisältöä
Mutta kun se repun sisältö ei kuulu sille kaupan tädille.
Kukkuukukkuu kirjoitti:
Käytetyt pikkuhousut?
Vierailija kirjoitti:
Kassi on pitänyt näyttää kassalla iät ja ajat. Avattu kassi on rehellisyspassi. On oikein.
Periaatteessa ei tarvitse. Vain poliisi voi kurkkia reppuun ilman lupaa.
Ihan oikein on, jos tuota pentujen pelleilyä ei muuten saada kuriin.
Varastetut tavarat kannattaa siis laittaa muualle kuin reppuun.
Samalla systeemillä olen vienyt alkoholin festareille, suurin elkein siinä portilla esittelen repun sisältöä kun siellä ei ole mitään kiellettyä....
Ei taida olla laillista. Pitää ole epäilys varkaudesta ja silloinkin kai vain poliisi voi sen tutkia.
Näyttääkö myös S. Marin reppunsa sisällön kassalla? Varmaan, olihan Marin jo esittelemässä reppuaan somessa. Reppu apposen avoimena.
Vierailija kirjoitti:
Kukkuukukkuu kirjoitti:
Käytetyt pikkuhousut?
Käytetty menkkaside..
Vierailija kirjoitti:
Varastetut tavarat kannattaa siis laittaa muualle kuin reppuun.
Samalla systeemillä olen vienyt alkoholin festareille, suurin elkein siinä portilla esittelen repun sisältöä kun siellä ei ole mitään kiellettyä....
Esim. leveä hame on kätevä.
Meidän lähikaupassa ne ei saa edes tuoda reppujaan kauppaan. Ei ole kukaan vikissyt mitään, mukulatkin ymmärtää mistä moinen johtuu.
Emma K. kirjoitti:
Näyttääkö myös S. Marin reppunsa sisällön kassalla? Varmaan, olihan Marin jo esittelemässä reppuaan somessa. Reppu apposen avoimena.
Eihän se kuulemma ehdi edes kaupassa käymään kun on niin kiireinen tyttö. Baariin tosin ehtii ördäämään, mutta sehän on toinen asia se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ei tarvitse. Vain poliisi voi kurkkia reppuun ilman lupaa.
Juu näin on. Voi pytää, mutta ainoastaan poliisilla on oike6s siihen. Itse en periaatteesta aukaisisi, vaan pyytäisin kauppiasta pyytåmään poliisin paikalle.
Jostain syystä tässä(kin) asiassa syrjitään toisia.
Moneltako esim. 60-vuotiaalta rouvalta on vaadittu ison käsilaukkunsa avaamista? Vs. koululaisen reppu?
Ihan oikein tekee.