Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi uuden miehen kanssa ei ole onnistunut, pitäisikö luovuttaa?

Vierailija
03.11.2014 |

Olen tavannut todella mukavan ja luonteeltaan juuri sopivan miehen. Olemme yrittäneet sänkyhommia, mutta kondomin käyttö ei onnistunut ja hommat jäivät puolitiehen, kun tunnelma lässähti. Asia vaivaa kovasti, koska tuntuu, etten uskalla heittäytyä koko juttuun ennen kuin tiedän natsaavatko kemiat petipuuhissakin. Tämä on alkanut myös aiheuttaa paineita seuraavaan kertaan - mitä jos sittenkään ei onnistu? Muu ehkäisy ei ole vielä vaihtoehto... Seksi on minulle tärkeää ja toivoisin miehen aiheuttavan kunnon väristyksiä. Tällä hetkellä juuri mitään viboja ei sattuneesta syystä ole. Jotenkin masentaa aloittaa mitään juttua näin.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:35"]Laita sinä ap se kondomi. Minun mies oli alkuaikoina sellainen että häntä myös jännitti ja kädet ihan tärisikin niin ettei kondomia saanut päälle. Sitten alkoi turhauttaa ja meni erektiokin. Mutta minä hoisin tämän niin että esileikkeinä hyväilin ja annoin suuseksiä ja siinä yhteydessä itse laitoin sen kondomin vähäeleisesti päälle, miehen ei tarvinnut yrittää iätse räplätä. Näin onnistui hyvin. Myöhemmin siirryttiinkin sitten muunlaiseen ehkäisyyn. [/quote] Tuota tuota..kai tajuat ettei kyse ole enää turvaseksistä jos lutkutat ensin (vieraan) miehen munaa ja sen jälkeen käytätte kortsua?

[/quote]

Ohiksena: kai sä tajuat, että kondomia voi käyttää myös muista syistä kuin tartuntoja ehkäistäkseen....?

Vierailija
62/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:15"]

Ei vaikuta hyvältä.. Mies ei tunne oloaan tarpeeksi luontevaksi kanssasi..

[/quote]

Pitäisikö tuntua luontevalta sellaisen kanssa joka hyeenan lailla hyökkää henkisesti päälle miehen alkujännityksestä?

Voisi se naisistakin tuntua vittumaiselta jos mies vetää kilarit jos pillu ei ole samantien märkänä kun mies istuu viereen. Ei muutaku hiekkapillu niskasta ulos ja kostuvampaa tapausta etsimään. :) Kyllä joka mies ansaitsee naisella jos tussu kostuu ja turpoaa niin, että päälysvaatteet kastuu ja pullottaa.

Vierailija
64/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:35"]Laita sinä ap se kondomi. Minun mies oli alkuaikoina sellainen että häntä myös jännitti ja kädet ihan tärisikin niin ettei kondomia saanut päälle. Sitten alkoi turhauttaa ja meni erektiokin. Mutta minä hoisin tämän niin että esileikkeinä hyväilin ja annoin suuseksiä ja siinä yhteydessä itse laitoin sen kondomin vähäeleisesti päälle, miehen ei tarvinnut yrittää iätse räplätä. Näin onnistui hyvin. Myöhemmin siirryttiinkin sitten muunlaiseen ehkäisyyn. [/quote] Tuota tuota..kai tajuat ettei kyse ole enää turvaseksistä jos lutkutat ensin (vieraan) miehen munaa ja sen jälkeen käytätte kortsua?

[/quote]

Ei ollut tautipelkoa, oltiin tunnettu jo pidempään ja molemmat oli sitten edellisen kumppanin testattu tavallisimpien sukupuolitautien (klamydia, tippuri, HIV) varalta. Raskautta vaan piti ehkäistä sen aikaa että minä sain hankittua pillerit. 

Vierailija
65/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:25"]

[/quote]

Ohiksena: kai sä tajuat, että kondomia voi käyttää myös muista syistä kuin tartuntoja ehkäistäkseen....?

[/quote]

No niinpä. Jotenkin tuntuisi oudolta harrastaa seksiä jos nin paljon pelkää tauteja ettei voi koskea toiseen/sukupuolielimiin. Kuinka esileikit? Suutelua jossa molemmat hinkkaa ITSEÄÄN ja sitten mies laittaa kumin jonka jälkeen nussitaan?

Vierailija
66/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:22"]

Ajattelin aivan samaa. Olen tavannut elämäni aikana vain yhden miehen, jolla ei alkanut seistä heti kun istahdin hänen syliinsä. Se suhde jäi siihen.

[/quote]

[/quote]

Eli; jos istut miehen syliin ja mies ei ole heti kovana, niin suhde jää siihen?

On teillä naisilla kyllä mahdottomat vaatimukset, ei voi muuta sanoa....

[/quote]

En ole tuo aiempi, mutta minulla on kyllä ollut miehille aika kovat vaatimukset. Olen mennyt sänkyyn ainoastaan niiden kanssa, joita olen voinut rehellisesti sanoa rakastavani. Ja kyllä, syliin istuminen on tosiaankin riittänyt kaikkien kolmen kohdalla. Kemiaa pitää olla alussa aika tavalla, jotta sitä jaksaisi arjessa vuodesta toiseen pitää toista hyvänä.

Eri asia ovat sitten ne ihmiset, joiden mielestä seksi kuuluu vain lapsentekoon. He eivät varmaan sitä alkuhuumaakaan tarvitse.

[/quote]

Kemiaa=alkuhuumaa=heti kovana. :D

Vähäisetpä on kriteerit...

[/quote]

Edelleen: olen rakastanut jokaista seksikumppaniani ja kertonut sen heille ennen ensimmäistä kertaa. Ovatko kriteerini sinusta siis liian vähäiset vai liian mahdottomat? Vai molempia yhtä aikaa?

Vierailija
67/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ristiriidassa ajatuksesi: pitäisikö sinun tutustua kumppaniisi hieman paremmin, että et vieraan miehen kanssa harrastaisi seksiä. Silloin voisi jättää sen kondominkin pois.

t. N50

[/quote]

Vierailija
68/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:25"]

[/quote]

[/quote]

Epäilemättä. Se on varmaan pääteltävissä siitä, että yli puolella keski-ikäisistä suomalaisista on hpv suussa tai toosassa tai molemmissa.

Vierailija
69/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:19"]

Ajattelin aivan samaa. Olen tavannut elämäni aikana vain yhden miehen, jolla ei alkanut seistä heti kun istahdin hänen syliinsä. Se suhde jäi siihen.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo aiempi, mutta minulla on kyllä ollut miehille aika kovat vaatimukset. Olen mennyt sänkyyn ainoastaan niiden kanssa, joita olen voinut rehellisesti sanoa rakastavani. Ja kyllä, syliin istuminen on tosiaankin riittänyt kaikkien kolmen kohdalla. Kemiaa pitää olla alussa aika tavalla, jotta sitä jaksaisi arjessa vuodesta toiseen pitää toista hyvänä.

Eri asia ovat sitten ne ihmiset, joiden mielestä seksi kuuluu vain lapsentekoon. He eivät varmaan sitä alkuhuumaakaan tarvitse.

[/quote]

[/quote]

Edelleen: olen rakastanut jokaista seksikumppaniani ja kertonut sen heille ennen ensimmäistä kertaa. Ovatko kriteerini sinusta siis liian vähäiset vai liian mahdottomat? Vai molempia yhtä aikaa?

[/quote]

Ei ole, rakkaus on hieno asia mutta sun tekstistä sai käsityksen, että jos syliin istuessa mies ei kovetu niin ei ole kemiaa eikä kannata rakastua.

Vierailija
70/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole, rakkaus on hieno asia mutta sun tekstistä sai käsityksen, että jos syliin istuessa mies ei kovetu niin ei ole kemiaa eikä kannata rakastua.

[/quote]

Mielestäni kirjoitin tuossa aika selkeästi, että olen mennyt sänkyyn vain niiden kanssa, joita olen rakastanut. Mutta toki olen sen kemian tuntenut ja tunnistanut jo siinä vaiheessa kun olen mieheen alkanut tutustua.

Jos miehellä ei keuli heti alussa, on kolme vaihtoehtoa. Voi olla, että häntä vain jännittää. Voi olla, että vika on elimellinen, ja siihen saa hoitoa. Tai sitten voi olla, että seitsemän vuoden jälkeen on aika hiljaista sänkyrintamalla. Jos seksi on tärkeä asia, kannattaa miettiä, satuttaako itseä ja toista sitoutumalla tällaiseen suhteeseen.

Sanon tämän kurtistuvana nelikymppisenä akkana, jonka ukolla alkaa edelleen keulia jo saunan pukuhuoneessa kun heitän housut pois. Se on tosi rakkautta.

Vierailija
71/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa paljaalla ja siksi kondomi "on hankala" :P

Vierailija
72/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:39"]

[/quote]

Näin ne taudit tarttuvat...

Jos kondomi tuntuu hankalalta, kannattaa tsekata onko koko varmasti sopiva. Toki varmaan kondomia on kätevä syyttää erektiohäiriöstä, mutta ei se sitä kuitenkaan yksinään aiheuta.

Vierailija
73/104 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:21"]

Kaksi kertaa ollaan yritetty. Pelimieheltä ei todellakaan vaikuta, ja luultavasti tässä olisi potentiaalista aviomiesmatskua, kunhan vähän tutustutaan. Mies sanoi, ettei ole joutunut ikuisuuksiin käyttämään kondomia ja siksi ei onnistu... Jotenkin vähän mietityttää.

[/quote]

No minulla on TODELLA harvoin erketio-onglemia, mutta kun löysin oikean rakkaani tuli alussa useampaan kertaan juuri tuollaista säätöä. Meillä oneksi kävi niin että ihan ekalla kerralla sujui kivasti ja sitten muutama ihan floppi, se ensi kerran onnistuminen antoi varmaan kumppanille kärsivällisyyttä. Sittemmin ongelmia ei ole ollut. 
Miehen muna kun voi olla sellainen, että jos sitä joutuu yhtään ajattelemaan se sanoo lerpun lerpun. Ei kannata ihan heti luovuttaa. Minunkin tapauksessani samana kesänö irtosuhteissa ei mitään ongelmaa, mutta kun asialla oli oikeasti merkitystä paineet nousi päähän ja mieli meni levottomaksi. 

eli kärsivällisyyttä peliin ja reilusti aikaa kun tilanne tulee. Älkääkä yrittäkö kiirehtiä sen kortsun kanssa, jos sitä rupeaa asenetelemaan puolijäykkään lähtee homma luisumaan paljon helpommin. Yhtälailla pitäkää se kondomi lähellä ja helposti saatavilla, ettän sen kanssa sählääminen olisi mahd pientä. 

Vierailija
74/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:44"]

[/quote]

Jos kondomi tuntuu hankalalta, kannattaa tsekata onko koko varmasti sopiva. Toki varmaan kondomia on kätevä syyttää erektiohäiriöstä, mutta ei se sitä kuitenkaan yksinään aiheuta.

[/quote]

Mikä nyt sitten luokitellaan erektiohäiriöksi? Sekö, että kondomin kanssa uuden partnerin kanssa ei toimi? Mun mielestä voisi ajatella, että silloin ei kuulukaan seistä. Miehen kalu seisoo naiselle jota arvostaa ja jonka haluaa siittää raskaaksi. ei kukaan mies halua panna akkaa joka räksöttää vieressä "no niin muna ylös ja pane kun mä haluan niin"

Vierailija
75/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän armottomia täällä ollaan. Meidänkin eka kerta oli tosi huonoa seksiä eikä oikein sujunut, vaikka kumpikaan ei ollut mikään kokematon, mutta pikkuhiljaa ollaan puolin ja toisin opittu, mistä toinen tykkää. Seksi on hyvää ja sitä on säännöllisesti. 

Vierailija
76/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:44"]

[/quote]

[/quote]

Mikä nyt sitten luokitellaan erektiohäiriöksi? Sekö, että kondomin kanssa uuden partnerin kanssa ei toimi? Mun mielestä voisi ajatella, että silloin ei kuulukaan seistä. Miehen kalu seisoo naiselle jota arvostaa ja jonka haluaa siittää raskaaksi. ei kukaan mies halua panna akkaa joka räksöttää vieressä "no niin muna ylös ja pane kun mä haluan niin"

[/quote]

Jos sinä olet sitä mieltä, että kondomin ja uuden partnerin kera ei kuulukaan seistä, niin saattaa olla että se partneri ei koskaan tulekaan sen tutummaksi. On itsensä ja toisen kunnioittamista, että käyttää suhteen alkuvaiheessa kondomia. Siittäminen on toki kivaa ja ihan oma lukunsa, mutta kannattaa arvostaa myös niitä tulevia lapsia ja tehdä heidät vakaaseen liittoon.

Siitä olen ihan samaa mieltä, että räksöttäjän seurassa lakkaavat vehkeet toimimasta, olipa kyseessä sitten nainen tai mies. Toive turvaseksistä ei ole räksöttämistä.

Vierailija
77/104 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kyllä niin oleellinen osa suhdetta ja avioliittoa, että jos se ei onnistu niin pian ei onnistu mikään. Ei ole mitään järkeä mennä tyhjään suhteeseen.

Vierailija
78/104 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä niin oleellinen osa suhdetta ja avioliittoa, että jos se ei onnistu niin pian ei onnistu mikään. Ei ole mitään järkeä mennä tyhjään suhteeseen.

Eiköhän aloittajan kysymys ole 2.5 vuodessa jo ratkennut suuntaan tai toiseen.

Vierailija
79/104 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on tekosyy.

Vierailija
80/104 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jokseenkin vastaava tilanne. Jätä se mies. Ei hommasta muuten mitään tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi