Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi uuden miehen kanssa ei ole onnistunut, pitäisikö luovuttaa?

Vierailija
03.11.2014 |

Olen tavannut todella mukavan ja luonteeltaan juuri sopivan miehen. Olemme yrittäneet sänkyhommia, mutta kondomin käyttö ei onnistunut ja hommat jäivät puolitiehen, kun tunnelma lässähti. Asia vaivaa kovasti, koska tuntuu, etten uskalla heittäytyä koko juttuun ennen kuin tiedän natsaavatko kemiat petipuuhissakin. Tämä on alkanut myös aiheuttaa paineita seuraavaan kertaan - mitä jos sittenkään ei onnistu? Muu ehkäisy ei ole vielä vaihtoehto... Seksi on minulle tärkeää ja toivoisin miehen aiheuttavan kunnon väristyksiä. Tällä hetkellä juuri mitään viboja ei sattuneesta syystä ole. Jotenkin masentaa aloittaa mitään juttua näin.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu alussa. Asia suretti, itketti minua koska seksi on aina ollut niin tärkeää mulle. Kyllä Se siitä pikkuhiljaa muuttui paremmaksi. Ajattelin että otan mieluummin hyvän, komean ja fiksun miehen kuin täydellisen seksin. Nyt vuosia takana jo 13, pari lastakin on.

Vierailija
42/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa. Hanki isokyrpäinen rakastaja tarvittaessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:35"]Laita sinä ap se kondomi. Minun mies oli alkuaikoina sellainen että häntä myös jännitti ja kädet ihan tärisikin niin ettei kondomia saanut päälle. Sitten alkoi turhauttaa ja meni erektiokin. Mutta minä hoisin tämän niin että esileikkeinä hyväilin ja annoin suuseksiä ja siinä yhteydessä itse laitoin sen kondomin vähäeleisesti päälle, miehen ei tarvinnut yrittää iätse räplätä. Näin onnistui hyvin. Myöhemmin siirryttiinkin sitten muunlaiseen ehkäisyyn.
[/quote] Tuota tuota..kai tajuat ettei kyse ole enää turvaseksistä jos lutkutat ensin (vieraan) miehen munaa ja sen jälkeen käytätte kortsua?

Vierailija
44/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
46/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:22"]

Ajattelin aivan samaa. Olen tavannut elämäni aikana vain yhden miehen, jolla ei alkanut seistä heti kun istahdin hänen syliinsä. Se suhde jäi siihen.

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:15"]

Ei vaikuta hyvältä.. Mies ei tunne oloaan tarpeeksi luontevaksi kanssasi..

[/quote]

[/quote]

Eli; jos istut miehen syliin ja mies ei ole heti kovana, niin suhde jää siihen?

On teillä naisilla kyllä mahdottomat vaatimukset, ei voi muuta sanoa....

Vierailija
47/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:22"]

Ajattelin aivan samaa. Olen tavannut elämäni aikana vain yhden miehen, jolla ei alkanut seistä heti kun istahdin hänen syliinsä. Se suhde jäi siihen.

[/quote]

[/quote]

[/quote] Mun mies on heti kovana 18v yhdessäolon jälkeenkin.

Vierailija
48/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
49/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo aiempi, mutta minulla on kyllä ollut miehille aika kovat vaatimukset. Olen mennyt sänkyyn ainoastaan niiden kanssa, joita olen voinut rehellisesti sanoa rakastavani. Ja kyllä, syliin istuminen on tosiaankin riittänyt kaikkien kolmen kohdalla. Kemiaa pitää olla alussa aika tavalla, jotta sitä jaksaisi arjessa vuodesta toiseen pitää toista hyvänä.

Eri asia ovat sitten ne ihmiset, joiden mielestä seksi kuuluu vain lapsentekoon. He eivät varmaan sitä alkuhuumaakaan tarvitse.

Vierailija
51/104 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät.

Vierailija
52/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo aiempi, mutta minulla on kyllä ollut miehille aika kovat vaatimukset. Olen mennyt sänkyyn ainoastaan niiden kanssa, joita olen voinut rehellisesti sanoa rakastavani. Ja kyllä, syliin istuminen on tosiaankin riittänyt kaikkien kolmen kohdalla. Kemiaa pitää olla alussa aika tavalla, jotta sitä jaksaisi arjessa vuodesta toiseen pitää toista hyvänä.

Eri asia ovat sitten ne ihmiset, joiden mielestä seksi kuuluu vain lapsentekoon. He eivät varmaan sitä alkuhuumaakaan tarvitse.

[/quote]

Kemiaa=alkuhuumaa=heti kovana. :D

Vähäisetpä on kriteerit...

Vierailija
53/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käsittämättömiä vaatimuksia todellakin joillakin naisilla, ihan järkyttävää. Oikeasti pohditaan muuten lähes täydellisen miehen jättämistä, jos ei parin kerran aikana ole seksi sujunut. Se on naisilla niin helppoa kun ei tarvi kuin reidet avata niin seksi on mahdollista. Niinkuin joku jo taisi mainita, niin se miehen jännittäminen on usein vain merkki siitä että välittää muustakin kuin itsestään, se kannattaa ottaa kohteliaisuutena, hän näkee sinut ihmisenä, ei vain pilluna jota voi nussia. Usein kuulee kuinka naiset on vaatimassa kuinka miesten pitäisi osata odottaa/ymmärtää naista jos jonkinlaisissa asioissa, mutta sitä vastavuoroisuutta ei sitten näytä olevan yhtään. Katso peiliin ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
55/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni oli aluksi samanlainen ongelma. Eka kertamme oli ensin kortsun kanssa ähertämistä ja lopuksi mies lykki minua puolikovalla ja minä tietysti tilanteen nolouden johdosta olin kuiva kuin sahara :D eka kerta vain jännitti molempia, mutta kyllä se siitä. Seuraava kerta oli jo onnistunut ja ihana emmekä ole tuosta ekasta koskaan sen koommin puhuneet :D Eikä se ole niin vakavaa, sanoisin, että unohda koko juttu ja mene fiiliksellä eteenpäin, kyllä seksi alkaa toimia samalla kun suhteenne syvenee! En ainakaan luovuttamista suosittele.

Vierailija
56/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nyt alkuun jännittää mutta jos touhu lässähtää pati seuraavaakin kertaa, niin pistä kiertoon.

Vierailija
58/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisissa jutuissa voi yleistää. Harjoitellaan yhdessä.

Vierailija
59/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja poikkiksen eka kerta oli kamala. Harjoiteltiin vaikka molemmat kokeneita ja nyt monen vuodenkin jälkeen seksi on ihan parasta.

Vierailija
60/104 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Olen liki viisikymppinen nainen, ja ollaan käytetty koko liki 30-vuotisen suhteen ajan ehkäisynä kondomia, joten voin kertoa, että kyllä se on hyvä ja luonteva ehkäisykeino, kunhan siihen tottuu. Eikä miehellä lerpahda kesken silloin!

MUTTA tosiaan paino on sanoissa "kunhan siihen tottuu". Miehellä on suorituspaineita suhteen alussa, joten ihan pikkiriikkinenkin tekijä voi tuhota sen erektion. Nyt vaan ap malttia peliin ja laita sinä se kondomi paikoilleen. Varaat sen käsille (avaat pakkauksen valmiiksi) ja rullaat paikoilleen kesken alkuleikin.

Totta kai sinulla on alkumetreillä ollut huonoja seksikokemuksia, kun ettehän te edes ole päässeet yhdyntään asti! Tämä kommenttina mm. 23:n kaltaisille JSSAP-tyypeille tässä ketjussa.

Homma lähtee kyllä toimimaan, kun alennatte stressitasoa, kumpikin. En nyt noin yleensä yllytä ketään dokaamaan, mutta voisi ehkä toimiakin se, että virittäydytte tilanteeseen parilla lasillisella, se vähentää estoja ja tuo huumoria peliin. Voisi ainakin kokeilla. Joillekin miehille tosin alkoholi aiheuttaa erektio-ongelmia, mutta jos tähän asti olette yrittäneet selvin päin, niin...

Naisilla menee usein monta yhdyntäkertaa, ennen kuin he saavat uuden miehen kanssa orgasmin, ihan sen stressin ja jännityksen takia. Sekin ottaa aikansa, että oppii sen, mistä kumppani tykkää. Ja tämä ei ole pelkästään naisten, vaan ihan yhtä lailla miesten ongelma. Jopa enemmän miesten ongelma, koska kiihotuksen loppuminen näkyy heissä selvästi heti, nainen voi olla yhdynnässä, vaikka fibat olisivatkin hetkellisesti vähän vähäisemmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän