Jos tulisit kaapista, miten tekisit sen?
Otsikossa kysymys.
Tai vaihtoehtoisesti, kerro miten sen teit.
Itse olen miettinyt, etten varmaan kyllä kävisi istumaan ja sanoisi jotain "olen lesbo". Varmasti olisi vanhemmilleni ok, mutta jotenkin tuo tilanne olisi outo. Veisin varmaan vaan naisen näytille ja saisivat päätellä sitten siitä.
Kommentit (15)
Avaisin oven ja tulisin ulos? Hmm. Varmaan toisin vaan tyttöystävän lapsuudenkotiini näytille. En halua herättää huomiota, sanoisin että tässä ovat vanhempani, tässä tyttöystäväni.
Mä toivon et olisin niin lesbo et sen olis kaikki tajunneet jo ennen ulostuloa. Homoilla tämä lienee yleisempää. Tai ainakin mä muistan lapsuudesta pari erikoista poikaa, jotka sitten homoja olivat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:12"]
Avaat kaapin oven kahvasta.
[/quote]
Kaapin kahva on yleensä oven ulkopuolella, joten minä varmaankin vain tönäisisin oven auki ;)
Kerroin äidille kun oli sopivan luottamuksellinen hetki. Hän sanoi että oli asian aavistanutkin.
Olin 14, eli kavereille olin kertonut ja kotiväelle jätin vain kirjeen, jossa kerroin asiasta jatkuvan homovitsikierteen takia. Vitsit loppuivat seinään ja sen koomin en ole erikseen kenellekkään asiaa hehkuttanut, ellei ole puheeksi tullut jotain kautta.
Olisin vain niin kuin olen normaalisti ja asia sitten joko selviäisi tai ei. En mä nykyäänkään huutele seksuaalisuuttani (joka ei ole heterous).
Mua on kyllä luultu lesboksi useampaankin kertaan että ei olisi varmaan vaikea tulla kaapista.
En näe syytä miksi mun pitäisi tulla kaapista vaikken olisikaan hetero.
t. lopun elämää sinkku
Olen tullut monestikin kaapista lapsuudessani. Piilosilla yleensä joku on avannut ovet puolestani.
Olen bi, enkä ole kokenut tarvetta kertoa. Aion kertoa vasta sitten, jos joskus seurustelen naisen kanssa. Vanhempani eivät hyväksy homoja ja lesboja, mutta uskoisin, että he oppisivat sietämään tilannetta ajan kanssa. Hyvä kaverini on todella homofobinen ja hänestä en osaa sanoa, lopettaisiko peräti yhteydenpidon kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:28"]
En näe syytä miksi mun pitäisi tulla kaapista vaikken olisikaan hetero.
t. lopun elämää sinkku
[/quote]
Enkä minä.
t. aseksuaali
Kattoo nyt, jos joskus jaksaisin kehitellä jotain hienoa, vaikka porukat ovat varmaan jo tajunneet jtn. t. se 16-vuotias teini
Olen bi. En ole hirveästi siitä huudellut. Olen parisuhteessa miehen kans enkä halua pettää häntä. Niinpä vain haaveilen joskus naisista. Joskus pikku hiprakassa on tehnyt mieli tunnustaa parhaalle kaverille mutta en oo rohjennut. Mutta hän on se jolle kertoisin jos jollekin kertoisin.
Jos tulis ero ja löytäisin elämäänin naisen niin varmaan vaan liikkuisin sen naisen kanssa julkisesti niin eiköhän se siitä selviäis muillekin.