Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihminen ei itse tajua

Vierailija
12.09.2024 |

Miten ei ihminen itse tajua, miten pahalta haisee. Kävin hetki sitten lähikaupassa ja aion mennä sanomaan myyjille, että kaupassa haisee todella pahalle. Onko jokin suuri määrä ruoka mädäntynyt tai viemäreissä vikaa?

Välillä haju vähän laimeni kunnes tulin kassalle. Haju oli aivan sietämätön ja aiheutti yökkäysrefleksin. Haju jäi edelleen leijumaan kassalle, kun tuo mies lähti kaupasta.

Eikä kysymyksessä ollut mikään asunnottoman tai puliukon näköinen mies, vaan ihan normaaleihin vaatteisiin pukeutunut mies.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on vialla, jos saa koko kaupan haisemaan. Eikö omat aivot kerro, että jotain pitäisi tehdä.

Vierailija
2/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku maastopukumies jossain maalaispitäjässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että se ravan löyhkä jäi nenään. :(

Vierailija
4/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että kotona on siivotonta ja asunnon haju tarttunut mieheen ja hänen vaatteisiinsa, lisänä vielä kuukausien peseytymättömyys.

Vierailija
5/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tarkoita ettei kyseinen henkilö sitä itse tiedosta, valitettavasti joskus se kehokin erittää esimerkiksi hikeä niin että ei mahda paljoakaan mitään. Tosin sitten taas on heitä jotka eivät välitä siitä vaikka haisisikin.

Vierailija
6/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ollut. Oli noin kolmekymppinen mies, jolla musta tuulitakkityyppinen syystakki ja housut. Reppu selässä ja oli liikkeellä pyörällä.

Vierailija
7/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ollut. Oli noin kolmekymppinen mies, jolla musta tuulitakkityyppinen syystakki ja housut. Reppu selässä ja oli liikkeellä pyörällä.

Oletettavasti huumemiehiä, siirtymävaihe sekakäytöstä suonensisäisiin. Eli puoliammattilaisesta ammattilaissarjaan.

Vierailija
8/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita ettei kyseinen henkilö sitä itse tiedosta, valitettavasti joskus se kehokin erittää esimerkiksi hikeä niin että ei mahda paljoakaan mitään. Tosin sitten taas on heitä jotka eivät välitä siitä vaikka haisisikin.

Ei tuollaista hajua saa aikaan pelkkä hikoilu. Mieti nyt vähän. Ihminen haisee siis monen metrin säteellä raadolta.

Vierailija
9/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti huumemiehiä, siirtymävaihe sekakäytöstä suonensisäisiin. Eli puoliammattilaisesta ammattilaissarjaan.

Ei tämä ollut sellainen. Näytti enemmänkin siltä, että on tulossa koulusta.

Vierailija
10/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin maanantaina kampaajalla, joka haisi niin pahalta, että sai taistella yökkäysrefleksiä vastaan koko ajan. Erityisen tukalaa oli, kun se hääri edessäni leikatessaan otsatukkaani, hengityksen haju oli aivan jäätävä. Lisäksi aromeihin sekoittui hänen siinä kääntyillessä hikoontuneen alapään aromia. Ei raukka sille varmaan mitään voi, mutta en kyllä mene toista kertaa.

hyi satana!! 

Vierailija
11/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että kotona on siivotonta ja asunnon haju tarttunut mieheen ja hänen vaatteisiinsa, lisänä vielä kuukausien peseytymättömyys.

Jotain tuollaista varmaan, koska haisi lian lisäksi mädäntyneeltä.

Vierailija
12/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin maanantaina kampaajalla, joka haisi niin pahalta, että sai taistella yökkäysrefleksiä vastaan koko ajan. Erityisen tukalaa oli, kun se hääri edessäni leikatessaan otsatukkaani, hengityksen haju oli aivan jäätävä. Lisäksi aromeihin sekoittui hänen siinä kääntyillessä hikoontuneen alapään aromia. Ei raukka sille varmaan mitään voi, mutta en kyllä mene toista kertaa.

Hyi saakeli.

Vierailija
13/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Hampaat ja suuhygienia kuntoon. Huolellinen peseytyminen aamuin illoin sekä puhtaat 60 asteessa pestyt vaatteet.

Vierailija
14/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole peseytynyt ollenkaan enkä vaihtanut vaatteita puoleen vuoteen enkä pessyt niitä. Ihmiset sanovat, että minä haisen. Ei se minua haittaa.

Vierailija
15/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähtenyt pois?

Vierailija
16/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole peseytynyt ollenkaan enkä vaihtanut vaatteita puoleen vuoteen enkä pessyt niitä. Ihmiset sanovat, että minä haisen. Ei se minua haittaa.

Ruskean talon touhuja.

Vierailija
17/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niitä muita ihmisiä haittaa.

Vierailija
18/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä myyjille olit menossa sanomaan? 

Vierailija
19/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli paskat housuissa.

Vierailija
20/60 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut herra pöräytellä peräpäätään aika kiivaasti kaupassa!😲🤭