Mitä tekisit, jos miehesi vitsailisi ikääntymisesi merkeistä?!
Kommentit (26)
Joku sanoi tällä palstalla kerran hyvin " älä arvostele puolisosi valintoja koska itse olet yksi niistä"
Kuittailisin tietenkin samalla mitalla takaisin. Kuinka epävarma oikein olet itsestäsi jos et pysty pitämään puoliasi tai suhtautumaan huumorilla asiaan?
Kommentteja on tullut ja saattaa tulla lähes koska vaan, mm. harmaista hiusjouhista, joita alkoi näkymään jo kun olin 25 vuotias. Nyt kun olen laihtunut 10 kg, niin miehen vitsit ovat olleet vähissä ja niistä on tullut jopa ikävämpiä. Olen kuitenkin oppinut huomaamaan milloin hän on veemäisellä tuulella ja sitä varten minulla on muutama aika napakka kommentti takataskussa valmiiksi mietittynä. Ei välttämättä miehen ulkonäöstä, mutta ikävyystasolla yhtä tylsä kuitenkin. Kannattaa siis ap pelata samaa peliä kuin mieskin, et ehkä voita peliä, mutta miehesi huomaa, ettei voi sanoa ihan mitä vain. Jos suhde kaatuu tuohon, olisi se kaatunut joka tapauksessa. N40
Aina se päivittelee että miten kuiva pillu mulla onkaan nykyään.
Sitten kyllä sina ilmoitan jos tekee jotain tyhmää tai epämieluista, että nyt pillu alkaa taas mennä kuivempaan suuntaan :D
Meillä heitellään huumorilla kommentteja puolin ja toisin. Ulkopuolinen saattaisi jopa järkyttyä, hehee. Oikeasti mieheni pitää minua edelleen kauniina, sanoo sen usein. Yhteisiä vuosia takana 25. Hurtti huumori on aina kuulunut suhteeseemme ja se on jopa pelastanut muutamalta riidalta:)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:49"]
Mies voi tehdä tuollaista sen vuoksi, että on epävarma sinusta. Haluaa, että tajuat, että ikä näkyy myös sinussa, eikä pelkästään hänessä. Tai sitten hän on ihastunut johonkin rypyttömämpään ja vertaa sinua häneen. Kysy, että maksaako hän plastiikkakirurgin, jos kumpikaan näistä ei ole syynä, vaan häntä oikeasti häiritsee ryppysi.
[/quote]
Teetkö sä oikeasti omasta elämästäsi noin järkyttävän vaikeeta?