Hyi helkutti lattiakaivoja
Edellinen asukas ei ole kai putsannut niitä koskaan. Ei lopu tuo mönjän määrä. En tajunnut, ettei niitä ole pesty asukkaan vaihtuessa. Edellnen asukas omistaa tämän asunnon, minä muutin vuokralle, kun ostivat isomman. Onko kohteliasta sanoa vuokranantajapariskunnalle, että teillä on ollut vähän siisteyspuutteita tässä? Hellan alusta oli myös tosi törkyinen, kun sen pesin. Siistiltä tämä näytti, kun katsomassa kävin.
Kommentit (15)
No mä en tiennyt, että siitä lähti vielä pohja irti, meillä oli ennen kiinteä pohja. Kerran se sitten lähti ja ah sitä harmaata kasvustoa siellä... Tai ehkä osa oli vaan saippuaa...
Mitä ajattelit heidän tekevän asialle? Tulevan kylään ja pesevän sinun katsellessa?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:04"]
Mitä ajattelit heidän tekevän asialle? Tulevan kylään ja pesevän sinun katsellessa?
[/quote]
No en, mutta ihan noin yleisesti ajattelin, että eivät taida tajuta, että nekin kuuluu putsata, niin mietin, että pitäisikö opastaa. Ovat n. kolmikymppisiä.
Käytöstä poistettuja Hammasharjoja minäkin käytän. ap.
Muista käyttää klooria ja kaivon pesun jälkeen pese lattia ympäriltä myös kloorilla. Lattiakaivot pestään kotioloissa vähintään kerran kuukaudessa. Terv. siivooja
Nyt mammat lattiakaivoja pesemään, mars. ;)
Ehkä he eivät kaipaa minkään besserwisserin opastuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:08"]
Muista käyttää klooria ja kaivon pesun jälkeen pese lattia ympäriltä myös kloorilla. Lattiakaivot pestään kotioloissa vähintään kerran kuukaudessa. Terv. siivooja
[/quote] No eikä tartte mitään myrkkyjä käyttää.
On kyllä ällöttävää puuhaa, mutta pakko tehdä ettei liian pahaksi pääse yltymään.
Ostakaa kaupasta kertakäyttöisiä kumihanskoja noihin siivoushommiin. Vanha tiskiharja käteen.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:10"]
On kyllä ällöttävää puuhaa, mutta pakko tehdä ettei liian pahaksi pääse yltymään.
[/quote] No kyllä! Meilläkin kun kolme pitkähiuksista naista, niin voit uskoa sen hiuspaljouden. :)
Kyllä mulla ihan tolu välttää. Yllättävän moni nuori ei tiedä, että niitä pestään. Sama kun nuoret ovat muuttaneet omilleen, eka havainto: lattiakaivo ei vedä, koska se on ollut ties kuinka kauan putsaamatta.
Kannattaa käyttää lattiakaivoon tarkoitettua suodatinta niin puhdistus helpottuu huomattavasti.Kaikki hiukset ja pölyt jäävät suodattimeen ja uusi vaihdetaan tarpeen mukaan, suosittelen.
Meillä onneksi mies hoitaa kaikki noi, mä en pystyisi oksentamatta putsaamaan yhden yhtäkään lattiakaivoa!
Onko nuo suodattimet kalliita ja kuuluuko ne bio- vai sekajätteisiin?
Mä kuuraan lattiakaivon vanhalla hammasharjalla. :)