Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta päivää jaksaisitte yövieraita?

Vierailija
02.11.2014 |

Perjantaista lähtien ollut yövieraita ja nyt alkaa jo vähän nyppiä. Miten kauan teitä innostaisi kyläilijät luonanne? T. 43 m2

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan yövieraita. En yhtäkään.

Vierailija
42/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kohdalla huomaan että alkaa hermoa kiristämään ja kaipaamaan omaa rauhaa. Meillä on melko usein yövieraita ja useamman kerran vuodessa viikon kerrallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vieraasta, mutta esim miehen sukulainen on parhaimmillaan majaillut meillä useamman kuukauden.
Kaverit on pääsääntösesti yhtä kahta yötä.
Kyllä mä mielelläni meille majotan kavereita. Ei mua ainakaa haittaa.

Vierailija
44/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:33"]

Kolmantena päivänä alkaa vieraat ja kala haista - kiinalainen sananlasku

[/quote]

Juuri tämä. Maksimissaan kaksi yötä on hyvä pituus vierailulle.

Joskus on ollut vieras yli viikon ja se oli todellakin liian pitkä aika. Meni välitkin pilalle, kun tämä vieras oli vielä tosi innokas tulemaan aina uudelleenkin kylään. Harrasti myös miehensä kanssa "pitkiä viikonloppuja" eli tuli torstaina ja lähti sunnuntaina. Nykyisin ei sitten ollakaan enää väleissä.

terveiset 44 m2:n kaksiosta

Vierailija
45/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkokin menee hyvin, sen pidempää ei ole toistaiseksi kukaan ollutkaan :) the more the merrier, tykkään ihmisistä.

Vierailija
46/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä millaisia vieraita on tulossa kylään. Omat kaverini osaavat käytötavat, korjaavat itse omat jälkensä ja avustavat muutenkin ruoanlaitossa yms. eli eivät oleta että passaisin koko ajan. Miehen kaverit sen sijaan eivät ole koskaan tuonut edes kahvipakettia ja kun ehdottavat kyläilyä, toteavat vain että "meille sopii sitten silloin ja silloin" Koskaan eivät kysy koska meille sopisi.

Vierailija
47/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:42"]Riippuu ihan siitä millaisia vieraita on tulossa kylään. Omat kaverini osaavat käytötavat, korjaavat itse omat jälkensä ja avustavat muutenkin ruoanlaitossa yms. eli eivät oleta että passaisin koko ajan. Miehen kaverit sen sijaan eivät ole koskaan tuonut edes kahvipakettia ja kun ehdottavat kyläilyä, toteavat vain että "meille sopii sitten silloin ja silloin" Koskaan eivät kysy koska meille sopisi.
[/quote]

Meillä ei ole ollut tuota ongelmaa. Veljeni on vähän laiskanpuoleinen, mutta lykkään rätin/imurin käteen ja totean että on hänenkin aika tehdä osansa niin alkaa tapahtua. Kaupassakin kävi kun pyysin :) pitää vaan avata suu..

Vierailija
48/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia ja miehen vanhempia kestän vaikka kuinka pitkään, koska he asuvat meillä kuin kotonaan. Sisaruksia pari yötä, kavereita max yhden yön. En mielelläni majoita muta kuin perheenjäseniä.

Vierailija
49/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään emme asu Suomessa. Omat vanhemmat ja sisarukset on tervetulleita vaikka pariksi viikoksikin. Muut alkaa käymään taakaksi parin kolmen päivän jälkeen.

Meillä vieraat käy yleensä silloin, kun me itse ollaan töissä, joten siksi noin lyhyet ajat. Kun itsellämme on lomaa, niin me ei yleensä olla kotona kuin ihan loman lopuksi, jolloin ei vieraita kaivata, kun pitää tehdä kotona töitä ja valmistautua töihin/kouluun lähtöön. Tuolloinkin siis vain ihan pikavisiitti eli pari kolme päivää vois olla ok. Viieraista on aina ylimääräistä vaivaa ja omat hommat jää tekemättä vieraiden aikana.

Meillä on 136 m2 ja 80 m2 kellarikerros. Meillä on pieni vierashuone, jossa vuodesohva.

Vierailija
50/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:27"]

Perjantaista lähtien ollut yövieraita ja nyt alkaa jo vähän nyppiä. Miten kauan teitä innostaisi kyläilijät luonanne? T. 43 m2

[/quote]

Miten kauan vieraanne vielä aikovat viipyä ilmeisimmin kaksiossanne? 

Vierailija
51/51 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi paljon yövieraista, mutta se kolmannen päivän haiseminen pitää näin aikuisella iällä paikkansa. Nuorempana oli eri meininki, vaikka asuin yksiössä. OIkein tuttujen kanssa voi kyllä kyläillä pitempään.