Monta päivää jaksaisitte yövieraita?
Perjantaista lähtien ollut yövieraita ja nyt alkaa jo vähän nyppiä. Miten kauan teitä innostaisi kyläilijät luonanne? T. 43 m2
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:29"]
En ota koskaan ketään yökylään, enkä tykkää itsekään mennä kenenkään luo yöksi.
[/quote]
Sama. Taidan olla mummoutunut 27-vuotiaana, koska en vaan jaksa. En tosin ole ikinä ollut "yökyläihmisiä".
Mä inhoan yövieraita yhtä paljon kuin olla itse yökylässä missään, mutta pakonedessä viikonloppu. työpäivinä en yhtään.
2 yötä ja sekin vain silleen että vieraat saapuvat vasta pe-iltana ja lähtevät jo hyvissä ajoin su-iltapäivänä. Yleensä jos kavereita tai sukua tulee kauempaa Suomesta viikonlopuksi, näin se meneekin. Pidempi aika on kidutusta.
Mä en tykkää yökyläilijöistä.
Mutta kyllähän se riippuu kyläilijästä.
KaveriPERHEET 0 yötä!!!
Kaverit 1-2 yötä.
Sisarukset 1->
3 yötä ja olen hermoraunioissa. Kerran sain paniikkikohtauksen, kun miehen ystäväpariskunta oli kolme yötä ja itselläni kauheasti stressiä työjutuista sekä aikaiset herätykset.
Riippuu ihan ihmisestä. Isojen lasten vieraat saattavat olla yli viikonkin lomareissuillaan meillä, alan väsähtää jossakin viikon kohdalla. Omat sukulaiseni ovat yleensä 5-7 päivää ja se on ok, mutta sitten alan väsyä viihdyttämiseen ja tiskaamiseen. Joistakin saa tarpeeksi jo 2 vuorokaudessa. Raskaimpia ovat ne, jotka tuovat oman lapsensa minun hoidettavakseni ja heittäytyvät itse lepäämään. Kun on noita omiakin ihan tarpeeksi.
Riippuu vähän vieraista;) Tuttavaperheen mies on aika komea, ei se porukka ainakaan haittaa yövieraana!
Oman äitini voisin majoittaa 2-3 yöksi, muiden kanssa en sopisi kuin yhden yön vierailusta.
Mitäs nyt suosittelisitte tekemään, kun en jaksaisi enää tätä sosialisoimista (3. Päivä menossa)? Lähteä täältä pois? Minne? Ruokaakin pitäisi tehdä, mutta kiinnostus on suoraan sanottuna nolla. Voin vaikka käydä yksin ulkona syömässä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:00"]
Mitäs nyt suosittelisitte tekemään, kun en jaksaisi enää tätä sosialisoimista (3. Päivä menossa)? Lähteä täältä pois? Minne? Ruokaakin pitäisi tehdä, mutta kiinnostus on suoraan sanottuna nolla. Voin vaikka käydä yksin ulkona syömässä.
[/quote]
Ehdota, että mennään yhdessä syömään. Jokainen maksaa omansa.
Mikäli olet muutenkin jo väsynyt vieraisiin, kysy milloin he ovat suunnitelleet lähtevänsä. Ei sinun tarvitse olla mitenkään vankina omassa kodissasi, jossa toiset ovat täysihoidossa.
2-3 pvää jaksan sisaruksiani lapsineen. Kaverit yökyläilee vain yhden yön kerrallaan, jos on myöhästytty viimeisestä bussista, asun keskustassa ( Hki).
En edes yhtä yötä, mutta joskus pitkin hampain täytyy joku majoittaa ja kaksi on ihan ehdottomasti jo liikaa!
Yhden yön, pitempää ylöspitoa etsivien olisi syytä tajuta itsekin mennä hotelliin.
Viikonlopuksi oli vielä hirveästi tekemistä buukattu ja sitten nämä ylimääräiset häiriötekijät nukkumassa ja syömässä meillä. Ei hyvää päivää ensi viikosta tulee varmaan ihanan rentouttava.
1, maksimissaan 2 jos vieras on paras kaverini, äitini tai veljeni
Entä jos kyseessä on puolison kaveri?
Kolmantena päivänä alkaa vieraat ja kala haista - kiinalainen sananlasku
Emme asu Suomessa, omat sisarukset ja vanhemmat saavat mielellään tulla pariksi viikoksi. Kaverit korkeintaan viikoksi.
Pari yötä on ihan siedettävää, oli kyseessä sitten perheenjäsen, hyvä ystävä tai kaveri. Ylipäätään en kyllä suoraan sanottuna tykkää yövieraista. Asun ulkomailla suurkaupunkissa ja usein kysytään voiko tulla kylään, minkä ymmärrän kyllä koska hotellit ovat järkyttävän kalliita. Silti on mielestäni vähän törkeää olettaa että luokseni saa tulla esim. viikoksi, varsinkin kun asun kämppiksen kanssa ja pienessä kaksiossa.