Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitä ovat alaikäisiä häiriköivät aikuiset miehet?

Vierailija
18.09.2021 |

Viime päivinä on julkaistu useampia artikkeleita 8.-9. -luokkalaisten ja toisen asteen opiskelijoiden kokemasta häirinnästä.

Mua kiinnostaisi tietää KEITÄ ovat nämä aikuiset miehet jotka lähestyvät vaikka 15-vuotiasta tyttöä, joko suoraan seksuaalissävytteisesti tai ylipäänsä ollenkaan. Mietin tuntemiani miehiä, ja kauhean vaikea kuvitella että kukaan heistä tekisi sellaista. Joten kysymys: Tietääkö kukaan että joku tuntemansa mies olisi niin tehnyt? Millainen mies, ja miksi ihmeessä? Miten hän selitti tekoaan, ja kokiko siinä mitään ongelmaa? Pakkohan näitä miehiä on olla aika paljon kun häirintä on niin yleistä, ja pakko jonkun on tällainen häirikkö tuntea, vai osaavatko muka kaikki niin tarkkaan peittää jälkensä?

Ja en nyt tarkoita tapauksia joissa vaikka 19-vuotias poika lähestyy 17-vuotiasta tyttöä ilman tungettelua ja pakit saatuaan perääntyy ilman mutinoita kuten normaalit ihmiset tekevät. Vaan niitä missä selvästi aikuinen mies lähestyy selvästi alaikäistä tyttöä selvästi kutsumatta.

Kommentit (546)

Vierailija
501/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä jotenkin sokeutuu omalta iältään. Seuraan töissä usein, miten yli 40-vuotias pomoni lirkuttelee 19-vuotiaille siivoojatytöille. Ei siihen mitään seksuaalista ahdistelua liity, mutta on se jotenkin outoa, että hän ei yhtään tajua, että tyttöjä ei kiinnosta setien höpinät.

Tätä näkee kyllä todella usein. Ja näillä setämiehillä on monesti vielä sinne omaan nuoruusaikaan jämähtäneet vaatteetkin yllään. Eivät vissiin ole vaan huomanneet että 20 vuotta hurahti jossain vaiheessa ohi. Ja kuinka myötähäpeää herättävää sellaista "flirttailua" onkaan seurata sivusta... :/

Yksi lempielokuvistani on 'Lazarus Project', jossa pääosaa esittää edesmennyt chad Paul Walker, joka seurusteli kolmekymppisenä teinin kanssa. 

Tässä elokuvassa Walkerin hahmolle uskotellaan, että hänen perheensä on kuollut ja että tapahtuu pahoja, jos hän yrittää palata entiseen elämäänsä. Eräs verta ja lihaa oleva mies esim.esittää enkeliä, joka varoittaa Walkerin hahmoa kotiin palaamisen vääryydestä. Lopussa hän huomaa kaiken olleen huijausta ja kaasuvalotusta ja pistää paikat päreiksi sekä palaa kotiin. 

Kun naiset uskottelevat miehille, ettei nuorempi kiinnostu, kyse on vähän samasta ilmiöstä; naiset yrittävät nostaa omaa markkina-arvoaan ja asemiaan uskottelemalla miehille, että heidän kuuluu tyytyä tietyn ikäisiin naisiin. Tietysti iso osa ei kiinnostukaan, mutta arvaa mitä? Se on se default-asetus, jossa ei ole nelikymppiselle enää mitään uutta. 80% miehistä on "rumia" naisten silmissä tutkimusten mukaan ja kun on saanut kuulla sen tuhat kertaa, kuulee sen ennemmin naiselta, joka pystyy vielä meikin avulla luomaan itselleen uudet kasvot ja on kivannäköinen kuin naiselta, jonka arvo on mennyt alaspäin 20 vuotta ja joka ei kompensoi sitä millään tavalla kehittämällä persoonallisuuttaan tai hauskuuttamalla miehiä. 

Moni nelikymppinen mies odottaa vielä ensimmäistä seksikertaansa ja hänelle ainut tapa olla seksuaalinen on flirttailla tai jutella kiinnostavalle kohteelle ja tuo taito kehittyy iän kanssa, jos siihen panostaa. Vaikka ei saisikaan kosketusta, ei se poikkea mitenkään nuoruudesta paitsi siten, että ei enää ujostele ja yritä tarkkailla pikkurillin asentoa myöten joka liikettä ja kaivele jatkuvasti vikoja itsestään, kuten nuorempana ehkä teki. 

Miksi nuori nainen tyytyisi isänsä/isoisänsä ikäiseen mieheen, kun voi saada oman ikäisen vetreän miehen? Turha syyttää naisia, jotka kertovat vain totuuden eli harva nainen on kiinnostunut isähahmosta sänkykaverina. Itsekin jouduin nuorena ikämiesten ahdistelemaksi, vaikka en ollut yhtään kiinnostunut.

Joillekin nuorille naisille miehen luonne merkitsee enemmän kuin ikä.

Vierailija
502/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt tai kuulluut kenenkään setämiehen huutelevan kenenkään perään kadulla. En ikinä enkä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies voi tietää onko tyttö 15 vai 16 ennen puhumista?

Jos itse olet 30+ , niin eiköhän jo olemuksesta näe, että alle parikymppiset on lapsia.

Ihmettelin itsekin nuorempana, että miksi isäni ikäiset miehet kehtaa lähestyä minua. Eikö ne tajua olevansa vanhoja nuoren mielestä?

Tuossa vielä kesällä olimme lähikaupan nurkilla kun nelikymppinen tuttu alkoi kommentoida ohikulkevan, SELKEÄSTI alaikäisen tytön rintoja. Onneksi oltiin sen verran kaukana hänestä ettei tyttö itse kuullut. Huomautin järkyttyneenä ja terävästi että tyttö oli alaikäinen ja kommenttinsa oli oksettava. Miesystäväni komppasi vieressä - siis minua tietysti. Kehotin jatkossa pitämään suunsa kiinni. Ei ole eka kerta kun olen kuullut hänen tai jonkun idiootti-kaverinsa huutelevat ohikulkijoille, naisille siis. Nuo miehet ovat 20-40-vuotiaita.

Oho, ei ollut tarkoitus lainata juuri tätä kommenttia vaan kommentoida ketjuun ylipäätään. Tämä tapaus ei nyt ollut suora ehdotus mieheltä tytölle mutta tarpeeksi lähellä.

Vierailija
504/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä jotenkin sokeutuu omalta iältään. Seuraan töissä usein, miten yli 40-vuotias pomoni lirkuttelee 19-vuotiaille siivoojatytöille. Ei siihen mitään seksuaalista ahdistelua liity, mutta on se jotenkin outoa, että hän ei yhtään tajua, että tyttöjä ei kiinnosta setien höpinät.

Tätä näkee kyllä todella usein. Ja näillä setämiehillä on monesti vielä sinne omaan nuoruusaikaan jämähtäneet vaatteetkin yllään. Eivät vissiin ole vaan huomanneet että 20 vuotta hurahti jossain vaiheessa ohi. Ja kuinka myötähäpeää herättävää sellaista "flirttailua" onkaan seurata sivusta... :/

Yksi lempielokuvistani on 'Lazarus Project', jossa pääosaa esittää edesmennyt chad Paul Walker, joka seurusteli kolmekymppisenä teinin kanssa. 

Tässä elokuvassa Walkerin hahmolle uskotellaan, että hänen perheensä on kuollut ja että tapahtuu pahoja, jos hän yrittää palata entiseen elämäänsä. Eräs verta ja lihaa oleva mies esim.esittää enkeliä, joka varoittaa Walkerin hahmoa kotiin palaamisen vääryydestä. Lopussa hän huomaa kaiken olleen huijausta ja kaasuvalotusta ja pistää paikat päreiksi sekä palaa kotiin. 

Kun naiset uskottelevat miehille, ettei nuorempi kiinnostu, kyse on vähän samasta ilmiöstä; naiset yrittävät nostaa omaa markkina-arvoaan ja asemiaan uskottelemalla miehille, että heidän kuuluu tyytyä tietyn ikäisiin naisiin. Tietysti iso osa ei kiinnostukaan, mutta arvaa mitä? Se on se default-asetus, jossa ei ole nelikymppiselle enää mitään uutta. 80% miehistä on "rumia" naisten silmissä tutkimusten mukaan ja kun on saanut kuulla sen tuhat kertaa, kuulee sen ennemmin naiselta, joka pystyy vielä meikin avulla luomaan itselleen uudet kasvot ja on kivannäköinen kuin naiselta, jonka arvo on mennyt alaspäin 20 vuotta ja joka ei kompensoi sitä millään tavalla kehittämällä persoonallisuuttaan tai hauskuuttamalla miehiä. 

Moni nelikymppinen mies odottaa vielä ensimmäistä seksikertaansa ja hänelle ainut tapa olla seksuaalinen on flirttailla tai jutella kiinnostavalle kohteelle ja tuo taito kehittyy iän kanssa, jos siihen panostaa. Vaikka ei saisikaan kosketusta, ei se poikkea mitenkään nuoruudesta paitsi siten, että ei enää ujostele ja yritä tarkkailla pikkurillin asentoa myöten joka liikettä ja kaivele jatkuvasti vikoja itsestään, kuten nuorempana ehkä teki. 

Miksi nuori nainen tyytyisi isänsä/isoisänsä ikäiseen mieheen, kun voi saada oman ikäisen vetreän miehen? Turha syyttää naisia, jotka kertovat vain totuuden eli harva nainen on kiinnostunut isähahmosta sänkykaverina. Itsekin jouduin nuorena ikämiesten ahdistelemaksi, vaikka en ollut yhtään kiinnostunut.

Joillekin nuorille naisille miehen luonne merkitsee enemmän kuin ikä.

Teinityttö tai tyttö (LAPSI) EI ole nuori nainen!

Vierailija
505/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olet 30+ , niin eiköhän jo olemuksesta näe, että alle parikymppiset on lapsia.

Ihmettelin itsekin nuorempana, että miksi isäni ikäiset miehet kehtaa lähestyä minua. Eikö ne tajua olevansa vanhoja nuoren mielestä?

Tuossa vielä kesällä olimme lähikaupan nurkilla kun nelikymppinen tuttu alkoi kommentoida ohikulkevan, SELKEÄSTI alaikäisen tytön rintoja. Onneksi oltiin sen verran kaukana hänestä ettei tyttö itse kuullut. Huomautin järkyttyneenä ja terävästi että tyttö oli alaikäinen ja kommenttinsa oli oksettava. Miesystäväni komppasi vieressä - siis minua tietysti. Kehotin jatkossa pitämään suunsa kiinni. Ei ole eka kerta kun olen kuullut hänen tai jonkun idiootti-kaverinsa huutelevat ohikulkijoille, naisille siis. Nuo miehet ovat 20-40-vuotiaita.

Yleensä siis ihan aikuisille naisille (en tarkoita että se on oikein sekään, ei tietenkään, olen itsekin aikuisiällä joutunut uhriksi) mutta näköjään jotkut ovat niin elukoita että riittää kunhan vähän on muotoja tullut niin jopa teini-ikäisille eli lapsille voi huudella ja heitä vilkuilla. Hyi.

Vierailija
506/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaroWalkerinstriimit kirjoitti:

No tässä livetaltioinnissa näkyy ainakin joku

Mitä tämä Karo Walker tässä nyt sitten voittaa? Kuvaat joskus vielä väärää miestä.

Vierailija
507/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä syytellä setämiehiä. Me ei uskalleta livenä ketään lähestyä.

Ei kukaan haluakaan että te lähestytte livenä.

Ai ketään vai? Oletteko te hulluja?

Vierailija
508/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksestani muistelen, että nämä olivat sellaisia kolmi-nelikymppisiä miehiä, jotka olivat jääneet henkisesti kiinni johonkin omaan teini-ikäänsä. Leikkivät nuorempia kuin olivatkaan. Osa oli selvästi aikuisviihdeaddikteja, koska jutut oli sitä luokkaa. Ehkä he pelkäävät omanikäisiä naisia eivätkä uskalla lähestyä heitä, kun taas teini on helppo kohde nuoruutensa takia.

Ehkä järkyttävin oli eräs laivayhtiön työntekijä, joka alkoi laivalla hississä jutella meille 16-vuotiaille kaveruksille, että kiinnostaisiko meitä tulla henkilökunnan omiin yksityisbileisiin. Siellä on viinaa ja kaikkea kivaa...

No kylläpä on aivan kamalan järkyttävää! Onko ihmiset todellakin noin todellisuudesta vieraantuneita? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos ei kiinnosta. Itsehän nuo kaltaisesi kakarat yleensä on tunkemassa aikuisten juttuihin.

Vastaan sinulle, kun satun tätä lukemaan: olin kiltti 16-vuotias perhetyttö ja siihen asti olin luullut, että kaikki jotakin firmaa tai asiakaspalvelua edustavat ihmiset ovat asiallisia aikuisia. Tuli aivan puskista, että tuollainen laivan virka-asussa kulkeva isäni ikäinen mies alkoi edes tuollaisia ehdottaa!

Tosin 5 vuotta myöhemmin eräässä kesätyöpaikassa esimieheni koki tarpeelliseksi kertoa, kuinka oli meinannut ajaa päin liikennemerkkiä nähdessään minut, ”niin saamarin seksikkään naisen”, kävelemässä kadulla. EI paljon kiinnostanut kuulla.

Ensimmäisessä oikeassa työpaikassa ministeriössä istui vanhempi virkamies, jolle oli tärkeää näyttää meille uusille nuorille rekrytoiduille, että hänen tietokoneensa ruudulla on tissikuvia naisista. Avautui myös, että haluaa ”kädestä - ja vähän muustakin - pitäen opastaa teitä”. Tuo oli minusta nolouden huippu tuollaisen tason työtekijältä.

On siis mennyt usko ja luottamus siihen, että ammattien edustajat ovat asiallisia. Ihme törppöjä sitä rekrytäänkin, vaikka fiksuja hakijoita riittää pilvin pimein.

Vierailija
509/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siis ihan aikuisille naisille (en tarkoita että se on oikein sekään, ei tietenkään, olen itsekin aikuisiällä joutunut uhriksi) mutta näköjään jotkut ovat niin elukoita että riittää kunhan vähän on muotoja tullut niin jopa teini-ikäisille eli lapsille voi huudella ja heitä vilkuilla. Hyi.

Muistan, kun olin 11 ja isän joku vanha kaveri tuli käymään meillä. Kun tulin huoneestani tervehtimään vierasta, niin tämä äijä katsoi mua huuliaan lipoen ja sanoi:”Sustahan on kasvanut oikea nainen!” Hyi s-tana. Menin aika vaikeaksi ja äiti kiiruhti sanomaan jotakin tyyliin:”Eihän se vielä aikuinen ole, vaikka pituutta on tullutkin....”

Kyllä silti jotenkin tajusin, mihin se äijä sillä naisella viittasi. Ja tuo jäi minua inhottamaan ja vaivaamaan pitkäksi aikaa. Että miksi aikuinen mies sanoo minulle, lapselle, noin? Sen jälkeen en sitä setää enää ikinä halunnut tavata.

Vierailija
510/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksestani muistelen, että nämä olivat sellaisia kolmi-nelikymppisiä miehiä, jotka olivat jääneet henkisesti kiinni johonkin omaan teini-ikäänsä. Leikkivät nuorempia kuin olivatkaan. Osa oli selvästi aikuisviihdeaddikteja, koska jutut oli sitä luokkaa. Ehkä he pelkäävät omanikäisiä naisia eivätkä uskalla lähestyä heitä, kun taas teini on helppo kohde nuoruutensa takia.

Ehkä järkyttävin oli eräs laivayhtiön työntekijä, joka alkoi laivalla hississä jutella meille 16-vuotiaille kaveruksille, että kiinnostaisiko meitä tulla henkilökunnan omiin yksityisbileisiin. Siellä on viinaa ja kaikkea kivaa...

No kylläpä on aivan kamalan järkyttävää! Onko ihmiset todellakin noin todellisuudesta vieraantuneita? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos ei kiinnosta. Itsehän nuo kaltaisesi kakarat yleensä on tunkemassa aikuisten juttuihin.

Vastaan sinulle, kun satun tätä lukemaan: olin kiltti 16-vuotias perhetyttö ja siihen asti olin luullut, että kaikki jotakin firmaa tai asiakaspalvelua edustavat ihmiset ovat asiallisia aikuisia. Tuli aivan puskista, että tuollainen laivan virka-asussa kulkeva isäni ikäinen mies alkoi edes tuollaisia ehdottaa!

Tosin 5 vuotta myöhemmin eräässä kesätyöpaikassa esimieheni koki tarpeelliseksi kertoa, kuinka oli meinannut ajaa päin liikennemerkkiä nähdessään minut, ”niin saamarin seksikkään naisen”, kävelemässä kadulla. EI paljon kiinnostanut kuulla.

Ensimmäisessä oikeassa työpaikassa ministeriössä istui vanhempi virkamies, jolle oli tärkeää näyttää meille uusille nuorille rekrytoiduille, että hänen tietokoneensa ruudulla on tissikuvia naisista. Avautui myös, että haluaa ”kädestä - ja vähän muustakin - pitäen opastaa teitä”. Tuo oli minusta nolouden huippu tuollaisen tason työtekijältä.

On siis mennyt usko ja luottamus siihen, että ammattien edustajat ovat asiallisia. Ihme törppöjä sitä rekrytäänkin, vaikka fiksuja hakijoita riittää pilvin pimein.

Tuosta tulee isot seuraukset häiritsijälle, kannattaa tehdä ilmoitus. Työpaikka-ahdistelu ei todellakaan enää ole tätä päivää. Muistan erään tuttavan kokemuksen, kun joutui pakenemaan pomoaan ja nukkumaan vessan lattialla koko yön seminaarissa. Tänä päivänä ei tarvitse tuollaista sietää.

Vierailija
511/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun olin 11 ja isän joku vanha kaveri tuli käymään meillä. Kun tulin huoneestani tervehtimään vierasta, niin tämä äijä katsoi mua huuliaan lipoen ja sanoi:”Sustahan on kasvanut oikea nainen!” Hyi s-tana. Menin aika vaikeaksi ja äiti kiiruhti sanomaan jotakin tyyliin:”Eihän se vielä aikuinen ole, vaikka pituutta on tullutkin....”

Kyllä silti jotenkin tajusin, mihin se äijä sillä naisella viittasi. Ja tuo jäi minua inhottamaan ja vaivaamaan pitkäksi aikaa. Että miksi aikuinen mies sanoo minulle, lapselle, noin? Sen jälkeen en sitä setää enää ikinä halunnut tavata.

Samoin kävi minulle, mies kommentoi rintojani (on jo rinnat kasvaneet), olin 11-vuotias.

Vierailija
512/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kävi minulle, mies kommentoi rintojani (on jo rinnat kasvaneet), olin 11-vuotias.

Joo ja ihme, että omalla naamallaan kehtaa edes tuollaista sanoa ihmisten läsnäollessa.

Vastaava olisi, jos joku vanhempi muija sanoisi nuorelle teinipojalle että:”Sulla on varmaan jo yölliset siemensyöksyt alkaneet?” Aivan yhtä noloa ja iljettävää.

Vierailija
513/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen savolaisen kaupungin menestyvä yrittäjä, läheinen sukulaiseni (ei biologinen). Todella komea, treenattu, tyylikäs, varakas, asiallinen, pidetty, ylimielinen, mutta myös hyvä seuramies = osaa juhlia. Naisia on aina riittänyt, vaikkakin naimisissa ollut vuosikymmeniä. Oma lapsensa on poika, joka kertoi pienenä, että isi tykkää läpsiä pyllylle...

Olin noin 5-6 vuotias pikkutyttö kun hän ekaa kertaa saunassa istutti "hämähäkkiasentoon" syliinsä ja aamulla heräsin siihen kun sormeili alapäätäni. Mies oli tuolloin vasta parikymppinen. Siitä saakka olen kokenut hänet erittäin ahdistavana, vastenmielisenä ja pelottavana. Hänen juttunsa ovat aina olleet rasvaisia, äärimmäisen seksistisiä, jopa perverssejä. Lapsesta saakka olen kuunnellut seksijuttujaan, teininä olin alusvaatteisillaan niin käveli "vahingossa" sisään tuijottamaan, kännissä kouri alapäätä, jne. Meitä samaa häneltä kokeneita on varmasti useita.

Voisin aivan hyvin kertoa kaikille hänestä, mutta se olisi turhaa koska kukaan ei todellakaan uskoisi sanaakaan. Puitteet on kunnossa.

Vierailija
514/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen savolaisen kaupungin menestyvä yrittäjä, läheinen sukulaiseni (ei biologinen). Todella komea, treenattu, tyylikäs, varakas, asiallinen, pidetty, ylimielinen, mutta myös hyvä seuramies = osaa juhlia. Naisia on aina riittänyt, vaikkakin naimisissa ollut vuosikymmeniä. Oma lapsensa on poika, joka kertoi pienenä, että isi tykkää läpsiä pyllylle...

Olin noin 5-6 vuotias pikkutyttö kun hän ekaa kertaa saunassa istutti "hämähäkkiasentoon" syliinsä ja aamulla heräsin siihen kun sormeili alapäätäni. Mies oli tuolloin vasta parikymppinen. Siitä saakka olen kokenut hänet erittäin ahdistavana, vastenmielisenä ja pelottavana. Hänen juttunsa ovat aina olleet rasvaisia, äärimmäisen seksistisiä, jopa perverssejä. Lapsesta saakka olen kuunnellut seksijuttujaan, teininä olin alusvaatteisillaan niin käveli "vahingossa" sisään tuijottamaan, kännissä kouri alapäätä, jne. Meitä samaa häneltä kokeneita on varmasti useita.

Voisin aivan hyvin kertoa kaikille hänestä, mutta se olisi turhaa koska kukaan ei todellakaan uskoisi sanaakaan. Puitteet on kunnossa.

Miten on mahdollista, että keski-ikäinen ukko on"todella komea"?

TÄMÄ on siis asia joka sua tässä kirjoituksessa jäi häiritsemään??

Vierailija
515/546 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisille, jotka ovat lapsena tai nuorena joutuneet seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, on apua tarjolla ainakin täällä:

https://suomendelfins.fi/

Vierailija
516/546 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eniten kiinnostanut miehiä ollessani 12-18 v

Ulospäin tavallisen oloisia miehiä. Bussissa istuttiin väkisin viereen, kurkittiin puseron sisään, oltiin "footsieta" takana olevalla penkillä, minuun oli ihastunut n 40 v mies ollessani 13 vuotias. En tiedä esittikö ettei tiennyt ikääni, mutta otti kainaloon ja halasi, kehui silmiä ja ulkonäköä. Tämä oli hevostallilla, pahoja paikkoja kuulemma ollut muillekin.

Sukulaismies kehui rintojeni kasvua.

Olen nyt 35v, en kiinnosta miehiä ollenkaan. En kiinnostanut enää kun huomasi etten ole ihan teini enää. Jep

Vierailija
517/546 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kaikille, pliis! Tuollainen m_lkku PITÄÄ panna teoistaan tilille! Saman tyypin uhreja on varmasti muitakin ja kun yksi avaa padon, muutkin uskaltavat kertoa! Tuon miehen tekemiset ovat laittomia ja törkeitä!!!

Vierailija
518/546 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porno on ehkä osasyyllinen. Miehet eivät enää muista että myös tuntemattomat naiset ovat tuntevia ja ajattelevia ihmisiä, koska pornossa nainen on vain objekti.

Nainen ei ole pornossa edes objekti vaan tekninen apuväline.

Aika on täynnä todellisuuspakoa ja fantasialandia. Viime vuosina lehdistä on tullut selväksi miten tärkeää fantasiointi on. Ihan niinkuin elämän tarkoitus olis hekuma ja sen jatkuva saalistus. Olisi tekopyhää väittää ettei tätä opetusta työnnetä myös naisille nuoresta pitäen.

En puolustele rajattomuutta. Aikamme vaan ruokkii sitä, ehkä tämä jonkinlaista paniikkia on. Nautinnon ylikorostaminen pitää yllä hedonistista kulutuskulttuuria. Jotkut näkevät seksuaalisuudessa vielä kapinan potentiaalin. Ulkomailla nuo teinityttöjen kanssa seurustelevat miehet (lukekaa Vanessa Springoran Suostumus kirja) perustelevat toimiaan kapinalla porvarillisiutta vastaan. Eli tuo on ikään kuin pakoa sovinnaisuudesta, ja nythän se tuntuisi olevan sallitumpaa kuin koskaan normien purun hengessä ja varjolla. Sama holtittomuus rehottaa muussakin seksuaalikäytöksessä.

Vierailija
519/546 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miesten koulutustaso ja muu sosiaalinen asema vaikuttaa perusteluihin. Toisilla on myös ammattinsa puolesta paremmat mahdollisuudet päästä tavoitteeseensa.

Mutta jo pelkkä samea ehdottelu ja vihjailu täytyy tuomita. Osa tämän ajan kyynisyydestä (hetero)seksuaalisuutta kohtaan nousee juuri välineellistämisen ja esineellistämisen kokemuksista nuoresta asti. Joku kääntää häpeän kostoksi. Seksin myyminen voi olla jollekin asetelman kääntäminen, mutta onko todellisesta voitosta kyse? Mielestäni maailma ei muutu seksin läpikaupallistumisen myötä parempaan suuntaan.

Vierailija
520/546 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tässä on samaa kuin esim- alkoholinkulutuksessa. Kaveriporukassa joskus juttelimme kuinka usein vuodessa itsekukin juo sen määrä, mikä tilastojen mukaan on suomalaisten keskimääräinen viikkokulutus. Tulimme tulokseen, että henkilöstä riippuen 0-3 kertaa vuodessa pääsimme siihen tasoon, mik' olisi viikottaista keskivertosuomalaiselle. Liekö häiriköinnin osalta sama, että pieni vähemmistö ahdistelee sitten meidän muidenkin edestä?