Kokoomuksen vaaliteltalla kahvi 9€ ja keksi 6€
Kommentit (45)
Ei niitä köyhien ole tarkoituskaan ostaa.
Viime pressanvaalien aikaan sentään Allun vaalimakkara oli ilmainen.
Kyllähän porvareilla rahaa on, kun urpo ja hattaranmyyjä on kauhonut kaikki duunarien rahat rikkaiden taskuun.
Petyin suuresti kun sinappia piti kysyä erikseen, vaikka purkki oli vieressä.
Oli kuulemma ainoa purkki, niin sitä tarjoiltiin ilmeisesti jo valmiiksi isomahaisille ilman erillistä pyyntöä.
Hyvät naurut kiitos 😄 vaikka tämä ei kai ollut vitsi
Onkohan sitten köyhillä isommat hinnat, tyyliin kahvi 12€ ja keksi 10€.
Kokoomus osti sen palan toria jossa teltta on. Eihän se sovi että porvari telttailee julkisella paikalla.
Jos on päällä samanlainen 2000€ untuvatakki kuin Petteri Orpolla niin saa kahvin 6:lla eurolla.
Vasemmistoliiton teltalla kahvi 100 euroa ja keksit 60. Tämä on yhtä totta kuin aloittajan roska.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä köyhien ole tarkoituskaan ostaa.
Petterin oligharkit voivat vaan käydä siellä
Mä laitan sellaisen vaali ja bisnes teltan mihin maksaa vitosen sisälle ja kaks kymppiä ulos pääsy. Mulla ei ole aikaa odottaa vaalien tulosta että pääsee rahastamaan äänestäjät. Uusi rehellisempi puolue rm eli rahat mulle puolue. Tervetuloa kannattamaan ja lahjoituksia saa antaa.
Orpolla ja Häkämiehellä on nyt tiukkaa, kun kahden vuoden toilailuilla ovat maahan onnistuneet ennennäkemättömän laman aiheuttamaan, ja pitää jotenkin tienata rahat takaisin. Yrittäkää ymmärtää poloisia
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn.
Se on tukea kokoomukselle.
Ja köyhän päälle sylkeminen 5 euroa ja potkaisu 10 euroa.
Koko vaalityö on varmaan ulkoistettu jollekin yksityiselle firmalle.. :D
Köyhät kyykkyyn.