Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rankin kokemasi asia?

Vierailija
02.11.2014 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole varmaan mitään yllä oleviin verrattuna, mutta koulukiusaaminen ja yksin jääminen peruskoulussa, sekä epätietoisuus oman lapsen terveydestä.

Vierailija
62/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriön ja masennuksen kanssa taisteleminen. Sekä se kun nuorena jouduin pois kotoa suljetulle osastolle edellä mainittujen asioiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:55"]

Minut on raiskattu kolmesti, käytetty vuosia seksuaalisesti hyväksi, minun paras ja ainoa (olimme päiväkodista alkaen, kuusi vuotta yhteensä, niin hyvät kaverit, että muille ei jäänyt yksinkertaisesti tilaa) kaveri menehtyi onnettomuudessa ollessani viidennellä, jonka jälkeen jäin yksin, ja vain kaksi viikkoa hautajaisten jälkeen sukulainen satutti minua tavalla, jota minua ei aiemmin oltu satutettu. Seiskalla alkoi laitoskierre, ja pakko sanoa, että rankin kokemani asia on huostaanotto. Olen ja olin sisältä niin kuollut, että mun kotoa pois vienti tappoi mun elämänhalun kokonaan. Yhä taistelen itseni kanssa, välillä päivittäin, koska huostaanotto jätti muhun niin syvät arvet. Jos minua ei olisi viety kotoa, niin voisin ehkä jopa hymyillä, silleen oikeasti... ehkä tää tästä joku päivä. (Olen puhelimella av:lla tähään aikaan siks, kun oon kotona just nyt, eikä kotona ole puhelinkieltoa)t. teini

[/quote]

Entä jos se huostaanotto onkin ollut pelastuksesi? Elämäsi oli aika kauheaa jo ennen sitäkin raiskaavine sukulaisineen. 

Vierailija
64/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän hakkaamine koko lapsuusajan, koiran lopettaminen myrkyttämisen takia, vanhempien ero teini~iässä, nuoren (60+) uki kuolema vähä aikaa sit. Elämässä voi kyllä mennä eteenpäin, mut kaikesta jää jälki. You know. U never really can fix a heart..

Vierailija
66/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkahelvetti