Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rankin kokemasi asia?

Vierailija
02.11.2014 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:11"]Seksuaalisuuden menettäminen.
[/quote]
Mitä, missä, milloin? :O

Vierailija
42/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko väkisinmakaaminen miesystävän taholta tai pettäminen. Molemmat söivät ihmisarvoa syvältä ja lopulta olin pitkään sairaalassa. Ja molemmat tapahtumat vaikuttavat elämääni edelleen vuosienkin päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kuolema.

Vierailija
44/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheolotjotka johtivat psykiatrille 3 ja 6v., hyväksikäyttö-ja raiskausyritykset 7-9 vuotiaana,koulukiusaaminen, nylkyköyhyys,1.seurustelu-ja avosuhde sis.fyysisen(kin) ja psyykkisen väkivallan,riippuvaisen siipeilyn,mielenterveyshäiriöitä jne.

Vierailija
45/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaudin synnytyksen jälkeisessä masennuksessa unilääke- ja rauhoittavien riippuvuuteen, jonka johdosta lapsen ollessa reilu 2 v oli suljetulla osastolla lääkevieroituksessa. 

Vierailija
46/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö

Vierailija
47/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaus. Elämään on mahtunut myös isäpuolen väkivaltaisuutta, äidin alkoholismia, ja useampi keskenmeno. Koulukiusaus on kuitenkin jättänyt syvimmät jäljet. elämäni on onneksi nykyään kokonaisuudessaan hyvää ja olen onnellinen. 

Vierailija
48/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:00"]Vierestä seurasin pikku tyttönä, kun isä käsiaseella uhkasi äitiä äidin maatessa pihanurmikolla. Änkytin sen jälkeen pitkän aikaa, valehtelin, enkä pystynyt syömään. Minua pakkosyötettiin ja se oli myös järkyttävää. Sitten isä vei minut lääkäriin ja sain vatsalääkkeet, jotka auttoivat.

Puolisoni on useita kertoja pettänyt minua eri naisten kanssa seurusteluaikanamme. Pitkän avioliiton aikana en tiedä pettäneen, vaikka epäilen joidenkin tapahtumien takia. Hän on pahoinpidellyt minua muutamia kertoja, kerran pahemmin. Hakkasi lonkkaani kahden kämmenen suuruisen tosi pahannäköisen mustelman. Kävin lääkärissä ihan viime hetkellä, ennenkuin jäljet hävisivät, ja jätin ottamani kuvat, joista lääkäri totesi, että sama mustelma on, ja että "tuskin ehdonalaisella selviää", kun syvempiäkin kudoksia oli rikkoontunut. 2kk en voinut lainkaan nukkua sillä kyljellä. Mies vaan sanoi vähättelevästi, että anteeks, ku vähän mutistelin sinua! En tehnyt rikosilmoitusta, mutta joku muu ilmoitti poliisille (ei lääkäri). Jouduimme kriisiterapiaan ja mies väkivaltaterapiaan. Siitä on nyt jo aikaa vuosia. Raivoava mies on minulla, ja elämä jo niin loppusuoralla, että koetan kestää. Hän oli pitkään hyvä mies ja perheenisä.
[/quote]

Nyt hei ihan oikeesti. Luepa tuo oma tekstisi, ja kuvittele, että se olisi jonkun muun kirjoittama. Minkä neuvon antaisit? Älä hyvä ihminen kurita itseäsi enää hetkeäkään tuollaisessa liitossa! Hyvät yhteiset muistot eivät merkitse mitään, jos preesens on tuollaista. Olen järkyttynyt, että joku voi elää noin. Ole vahva, vielä ei ole liian myöhäistä, lähde!

Vierailija
49/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus

Vierailija
50/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoero

Vierailija
51/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitely varhaisteiniä.

Vierailija
52/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:00"]Vierestä seurasin pikku tyttönä, kun isä käsiaseella uhkasi äitiä äidin maatessa pihanurmikolla. Änkytin sen jälkeen pitkän aikaa, valehtelin, enkä pystynyt syömään. Minua pakkosyötettiin ja se oli myös järkyttävää. Sitten isä vei minut lääkäriin ja sain vatsalääkkeet, jotka auttoivat.

Puolisoni on useita kertoja pettänyt minua eri naisten kanssa seurusteluaikanamme. Pitkän avioliiton aikana en tiedä pettäneen, vaikka epäilen joidenkin tapahtumien takia. Hän on pahoinpidellyt minua muutamia kertoja, kerran pahemmin. Hakkasi lonkkaani kahden kämmenen suuruisen tosi pahannäköisen mustelman. Kävin lääkärissä ihan viime hetkellä, ennenkuin jäljet hävisivät, ja jätin ottamani kuvat, joista lääkäri totesi, että sama mustelma on, ja että "tuskin ehdonalaisella selviää", kun syvempiäkin kudoksia oli rikkoontunut. 2kk en voinut lainkaan nukkua sillä kyljellä. Mies vaan sanoi vähättelevästi, että anteeks, ku vähän mutistelin sinua! En tehnyt rikosilmoitusta, mutta joku muu ilmoitti poliisille (ei lääkäri). Jouduimme kriisiterapiaan ja mies väkivaltaterapiaan. Siitä on nyt jo aikaa vuosia. Raivoava mies on minulla, ja elämä jo niin loppusuoralla, että koetan kestää. Hän oli pitkään hyvä mies ja perheenisä.
[/quote]

Miksi alistut tuphon? Vaikka luin olis elämä loppusuoralla, sä ansaitset hyvää! Kunnioita itseäsi ja tee elämäädi koskevat päätökset sen pohjalta. Ei pitkä avioliitto ole meriitti. Etenkin jos miehesi OLI hyvä avimies joskus ja OLI hyvä isä joskus!

Vierailija
53/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia ja siitä toipuminen.

Vierailija
54/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankimmat: seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, vanhempien avioero, henkinen ja fyysinen väkivalta, lapsettomuus, ero.

Vierailija
56/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kestävä epämääräinen hammassärky, mikä helpotti kun poisti kuluneen retentiolangan.

Vierailija
57/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
58/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin suljetulle osastolle kuukaudeksi unettomuusjakson päätteeksi. Mutta mun elämässäni ei olekaan kukaan läheinen vielä kuollut.

Vierailija
59/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]kannattaako ainoan elämänsä tuhlata tuohon mieheen

Vierailija
60/66 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2