Rankin kokemasi asia?
Kommentit (66)
Seksuaalinen hyväksikäyttö isoveljen taholta
Parituksen uhriksi joutuminen 13- vuotiaana. Ei siitä pääse yli kovin helpolla.
Minut on raiskattu kolmesti, käytetty vuosia seksuaalisesti hyväksi, minun paras ja ainoa (olimme päiväkodista alkaen, kuusi vuotta yhteensä, niin hyvät kaverit, että muille ei jäänyt yksinkertaisesti tilaa) kaveri menehtyi onnettomuudessa ollessani viidennellä, jonka jälkeen jäin yksin, ja vain kaksi viikkoa hautajaisten jälkeen sukulainen satutti minua tavalla, jota minua ei aiemmin oltu satutettu. Seiskalla alkoi laitoskierre, ja pakko sanoa, että rankin kokemani asia on huostaanotto. Olen ja olin sisältä niin kuollut, että mun kotoa pois vienti tappoi mun elämänhalun kokonaan. Yhä taistelen itseni kanssa, välillä päivittäin, koska huostaanotto jätti muhun niin syvät arvet. Jos minua ei olisi viety kotoa, niin voisin ehkä jopa hymyillä, silleen oikeasti... ehkä tää tästä joku päivä. (Olen puhelimella av:lla tähään aikaan siks, kun oon kotona just nyt, eikä kotona ole puhelinkieltoa)t. teini
Meidän koko perhe minua lukuunottamatta joutui auto-onnettomuuteen. Lapset oli silloin vielä pieniä ja selvisivät murtumilla. Mies oli sairaalassa kuukauden. Kyllä oli omat voimat kovilla!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:55"]Minut on raiskattu kolmesti, käytetty vuosia seksuaalisesti hyväksi, minun paras ja ainoa (olimme päiväkodista alkaen, kuusi vuotta yhteensä, niin hyvät kaverit, että muille ei jäänyt yksinkertaisesti tilaa) kaveri menehtyi onnettomuudessa ollessani viidennellä, jonka jälkeen jäin yksin, ja vain kaksi viikkoa hautajaisten jälkeen sukulainen satutti minua tavalla, jota minua ei aiemmin oltu satutettu. Seiskalla alkoi laitoskierre, ja pakko sanoa, että rankin kokemani asia on huostaanotto. Olen ja olin sisältä niin kuollut, että mun kotoa pois vienti tappoi mun elämänhalun kokonaan. Yhä taistelen itseni kanssa, välillä päivittäin, koska huostaanotto jätti muhun niin syvät arvet. Jos minua ei olisi viety kotoa, niin voisin ehkä jopa hymyillä, silleen oikeasti... ehkä tää tästä joku päivä. (Olen puhelimella av:lla tähään aikaan siks, kun oon kotona just nyt, eikä kotona ole puhelinkieltoa)t. teini
[/quote]
Voi rakas sinua ♡
Syöpähoidot. Biologisia lapsia en voi saada ja terveys on yhäkin vähän niin ja näin vaikka syöpävapaaksi mut julistettiinki kaksi viikkoa sitten. Mutta sentään oon elossa ja toipumaan päin! (:
Minulta kuoli äiti, isä, serkku, ystävä sekä kaksi isovanhempaa vuoden sisällä.
Vieraan ihmisen kuoleman aiheuttaminen tahattomasti liikenteessä.
Aviomies kävi vieraissa kun imetin.
Abortti. Lääkkeellisen tein eikä sairaalassa alkanut ja bussimatkalla lähti. Oli kotiavaimet unohtunut kotiin ja istuin 2h oven edessä sikiöt housuissa.
Välirikko väkivaltaiseen isään, hänen toimestaan. Itse haluaisin korjata välit.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:23"]Abortti. Lääkkeellisen tein eikä sairaalassa alkanut ja bussimatkalla lähti. Oli kotiavaimet unohtunut kotiin ja istuin 2h oven edessä sikiöt housuissa.
[/quote]
Ihan oikeastiko mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:48"]Välirikko väkivaltaiseen isään, hänen toimestaan. Itse haluaisin korjata välit.
[/quote]
Miksi ihmeessä haluaisit???
Vierestä seurasin pikku tyttönä, kun isä käsiaseella uhkasi äitiä äidin maatessa pihanurmikolla. Änkytin sen jälkeen pitkän aikaa, valehtelin, enkä pystynyt syömään. Minua pakkosyötettiin ja se oli myös järkyttävää. Sitten isä vei minut lääkäriin ja sain vatsalääkkeet, jotka auttoivat.
Puolisoni on useita kertoja pettänyt minua eri naisten kanssa seurusteluaikanamme. Pitkän avioliiton aikana en tiedä pettäneen, vaikka epäilen joidenkin tapahtumien takia. Hän on pahoinpidellyt minua muutamia kertoja, kerran pahemmin. Hakkasi lonkkaani kahden kämmenen suuruisen tosi pahannäköisen mustelman. Kävin lääkärissä ihan viime hetkellä, ennenkuin jäljet hävisivät, ja jätin ottamani kuvat, joista lääkäri totesi, että sama mustelma on, ja että "tuskin ehdonalaisella selviää", kun syvempiäkin kudoksia oli rikkoontunut. 2kk en voinut lainkaan nukkua sillä kyljellä. Mies vaan sanoi vähättelevästi, että anteeks, ku vähän mutistelin sinua! En tehnyt rikosilmoitusta, mutta joku muu ilmoitti poliisille (ei lääkäri). Jouduimme kriisiterapiaan ja mies väkivaltaterapiaan. Siitä on nyt jo aikaa vuosia. Raivoava mies on minulla, ja elämä jo niin loppusuoralla, että koetan kestää. Hän oli pitkään hyvä mies ja perheenisä.
Läheisen kuolema. Ja niitä on valitettavasti ollu monta.