Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin groupie. Kysyttävää?

Vierailija
01.11.2014 |

Haluat tietenkin tietää kenen kanssa olen ollut. Jos arvaat oikein, kerron oliko mies hyvä sängyssä.

Kommentit (311)

Vierailija
301/311 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:22"]

Heh heh teitä muka groupieita...

MINÄ olin aikoinaan oikea groupie, jonka kokoelmassa on kaikki kuuluistat suomalaiset ja ulkomaiset muusikot.  Minä valitsin kenet halusin ja aina ei menty edes sänkyyn vaan juhlittiin, pussailtiin ja juteltiin.

Eiköhän ne tiedä, että olet pelkkä kuori.  Heikko itsetuntoinen lortto, jolta voi odottaa mitä tahansa?

älä enää valehtele itselles. Ala mamu-patjaksi lähiöön vanhoilla päivillä. Sopii sun "uraan"

Aika monen kanssa olen vieläkin jonkinlaisia kavereita, sähköpostia lähetellään ja kun tulevat suomeen, minulle on liput valmiina.

Kukaan, ei kukaan  tiedä asiasta esim työpaikalla ja veikkaan, että aika moni saisi slaagin jos tietäsi, että heidän johtoryhmän tiukkis on ollut groupie aikoinaan :)

[/quote]

Vierailija
302/311 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki nykyiset bändärit on ? Tänne kirjoitelleet on olleet bändäreitä joskus aiemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/311 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:40"]

Missäs kaikki nykyiset bändärit on ? Tänne kirjoitelleet on olleet bändäreitä joskus aiemmin :)

[/quote]

Ehkä niitä ei enää ole?Rock´n roll is dead? Tai no on varmasti, näillä räppäreillä ja jollain tukkahevibändeillä kuten Santa Cruz jne. Eivät vaan ole löytäneet tänne vielä...tai vertailevat kokemuksiaan Demin palstalla :D

Vierailija
304/311 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku sekunda groupie

Vierailija
305/311 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:29"]

varmaan vaan siksi kun tykkäsin tehiksestä ja matti osoitti muhun kiinostusta. sillä oli  aika pieni muna ja muutenkin akti oli melkoisen mitäänsanomaton. ainoa "ilo" jota tuosta tuli oli kavereiden (muiden tehis-fanien)  sinänsä perusteeton ihailu.

[/quote]

Sillä oli aina tosi nuoria ne bändärit (siis ei "niin" nuoria), varmaan just siksi, koska ei ollut kummoinen :D

[/quote]

ite olin just täyttäny 15 :D En tiedä kuinka vanha se itse silloin oli

[/quote]

Matti on kaiketi syntyny vuonna -76. Laske siitä. Toivottavasti ei ollut 25 ja sä 15....

Vierailija
306/311 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:52"]

Niin minäkin olin. Jos arvaat minkä bändin kitaristin vein sun nokkasi edestä niin voin kertoa mitä paskaa se susta puhui ;)

[/quote]

Vierailija
307/311 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LC pojista on juu kokemusta, täälläkin useammasta. Eräs halusi aina vaimon katsovan vierestä.

Vierailija
308/311 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole groupie. Mutta erään bändin puolituttu jäsen valehteli yhteisille tutuille päässensä mun pöksyihin, enkä ole ainut jota niljakas tyyppi on valehdellut panneensa. Ei sitä kukaan halua, niin joutuu keksimään tarinoita.

Vierailija
309/311 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole groupie, mutta olen kyllä tavannut paljon muusikoita ja harrastanut myös seksiä joidenkin kanssa. Miksi en olisi, jos kemiat kohtaa, niin sitten ne kohtaa? Miksi tätä paheksutaan mutta jotain baarista bongatun lähiövillen panemista ei samalla tavalla?

En ole senkään takia groupie, että en ole koskaan mennyt keikalle seksin toivossa tai että edes tapaisin bändin jäseniä. Minut on vaan sitten pyydetty bäkkärille tai muuten lähestytty. Joskus on vaan juteltu ja kuunneltu musiikkia, joskus on tapahtunut jotain muuta.

Seurustelinkin 5 vuotta erään suomalaisen muusikon kanssa.

Muut ovat olleet ulkomaisia metallistaroja, mutta en nyt lähde namedroppailuun koska koen että olemme ystäviä. Yksikin laittaa joka vuosi synttärionnittelut, vaikka tapasimme vain kerran 13 vuotta sitten. Kaikki ovat olleet tosi mukavia ja herrasmiehiä mua kohtaan.

Yhtä mun kävi sääliksi, oli menossa nimikkokitaransa julkistustilaisuuteen Pohjois-Amerikkaan ja sanoi että elämä on jatkuvaa matkustamista. Vaikeaa pitää yllä mitään ihmissuhdetta kun on koko ajan menossa. On kallis hieno taloa, mutta ei koskaan ehdi olla siellä. Mun oma elämä tuntui yhtäkkiä helpolta.

Vierailija
310/311 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna apreu ?

Vierailija
311/311 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-ei vois vähempi kiinnostaa. Haluat tietenkin tietää..hah ! LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme