Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä MUOTOINEN (ei kokoinen) penis miehellänne on?

Vierailija
18.04.2012 |

Kun aina täälläkin jauhetaan koosta niin kysytäänpä, A) minkä muotoinen penis teidän miehillänne - tai teillä, miehet - on ja B) millainen on erektiokulma?

Nykyisellä miehelläni on täysin suora ja reippaasti pystyssä oleva. Itse asiassa ensimmäinen näkemäni täysin suora penis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esinahka takana jöpöttävä penis...kun on kiihoittunut,niin on suora kulma n. 150 astetta ylöspäin!Ikävä kyllä vaan,minua ei tuo "leikkikalu" enää kiinnosta yhtään..!Liian paljon kaikkea ikävää...;(

Vierailija
2/3 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on suora penis myös, mutta täydessä seisokissa ihan juuresta vetää hieman vasemmalle. Esinahkaa hän pitää aina takana, sekä kivekset posliineina ja peniksen yläpulella olevan karvoituksen lyhyenä ja siistinä.

Seisokkia riittääkin sitten hieman turhankin paljon, erittäin harvoin nähnyt sitä edes ihan täydessä lepotilassa, yleensä aina jonkunverran paisuksissa, kun edes vilahtaa silmiini. Mutta se ei haittaa, sillä juurikin vahavan seisokin takia, hän saa tulla jo minua ennen seksissä, sillä tiedän ettei homma lopu siihen, vaan minutkin tullaan tyydyttämään.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi