Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin groupie. Kysyttävää?

Vierailija
01.11.2014 |

Haluat tietenkin tietää kenen kanssa olen ollut. Jos arvaat oikein, kerron oliko mies hyvä sängyssä.

Kommentit (311)

Vierailija
281/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
282/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:52"]

No voi itku, kertokaa jo nyt KUKA ON TIMO???

[/quote]

Hei tiiättekö ne who the fuck is Jussi 69-paidat...Mä niin haluun Who the fuck is TimoTimo-paidan...
[/quote]

Jokaselle av-mammalle sellainen.
[/quote]

Tekstiksi sopisi tän ketjun perusteella pikemminkin I Was Fucked by Timo-Timo 69..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:44"]

Siis olin mukana jossain saunabileissä (ton yksityispanon jälkeen), siellä en pannu sitä kyllä mutta oli paljon tyttöjä jotka pani, minä vaan lähinnä join ilmasta kaljaa ja pyynnöstä sormeilin pilluani hänen edessään ja pussailin muita tyttöjä

[/quote]

Joo, kysyin sen takia, koska olivat tunnettuja noista joukkojutuista.

[/quote]

Oikeesti? Oliko näissä Arskakin mukana? Sehän oli absolutisti, joten ainakaan ei viinan piikkiin mene ;)

Vierailija
284/311 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
285/311 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:39"]

Oikeesti? Oliko näissä Arskakin mukana? Sehän oli absolutisti, joten ainakaan ei viinan piikkiin mene ;)

[/quote]

Ei ollut arska mukana (ainakaan tietääkseni).

Vierailija
286/311 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:52"]

No voi itku, kertokaa jo nyt KUKA ON TIMO???

[/quote]

Hei tiiättekö ne who the fuck is Jussi 69-paidat...Mä niin haluun Who the fuck is TimoTimo-paidan...
[/quote]

Jokaselle av-mammalle sellainen.
[/quote]

Tekstiksi sopisi tän ketjun perusteella pikemminkin I Was Fucked by Timo-Timo 69..
[/quote]

Tää oli paras. Kruunasi ketjun kyllä. Vielä kun se blondi löydettäisiin..

Vierailija
287/311 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:52"] No voi itku, kertokaa jo nyt KUKA ON TIMO??? [/quote] Hei tiiättekö ne who the fuck is Jussi 69-paidat...Mä niin haluun Who the fuck is TimoTimo-paidan... [/quote] Jokaselle av-mammalle sellainen. [/quote] Tekstiksi sopisi tän ketjun perusteella pikemminkin I Was Fucked by Timo-Timo 69.. [/quote] Tää oli paras. Kruunasi ketjun kyllä. Vielä kun se blondi löydettäisiin..

[/quote]

Ei ole blondista kuulunut mitään, siinä meni tämäkin jännitysnäytelmä ihan plörinäksi :/

Vierailija
288/311 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]

Thank god. Mä jo ajattelin että nyt meni kyllä kaikki loppukin kunnioitus rakastamaani bändiä kohtaan.

Vierailija
289/311 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
290/311 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:29"]

varmaan vaan siksi kun tykkäsin tehiksestä ja matti osoitti muhun kiinostusta. sillä oli  aika pieni muna ja muutenkin akti oli melkoisen mitäänsanomaton. ainoa "ilo" jota tuosta tuli oli kavereiden (muiden tehis-fanien)  sinänsä perusteeton ihailu.

[/quote]

Sillä oli aina tosi nuoria ne bändärit (siis ei "niin" nuoria), varmaan just siksi, koska ei ollut kummoinen :D

[/quote]

ite olin just täyttäny 15 :D En tiedä kuinka vanha se itse silloin oli

[/quote]

Yrittikö saada sua mukaan kimppakivaan, tai kultaisiin suihkuihin yms?

[/quote]

Siis olin mukana jossain saunabileissä (ton yksityispanon jälkeen), siellä en pannu sitä kyllä mutta oli paljon tyttöjä jotka pani, minä vaan lähinnä join ilmasta kaljaa ja pyynnöstä sormeilin pilluani hänen edessään ja pussailin muita tyttöjä

[/quote]

hihih, tuli mieleen näistä tarinoista tää Tehareiden biisi Neiti Bitch

TUO BIISI ON MUUTEN IHAN HELVETIN TEKOPYHÄ KUN TIETÄÄ KO BÄNDIN HARRASTUKSET MUINOIN - ENNEMMINKIN NÄIN SEN OIS PITÄNY MENNÄ:  

hei neiti bitch
ME pojat tykkää kyl
on sulle aivan kuka tahansa okei
hei neiti bitch
ME pojat tykkää KYL
eI VÄLII VAIKKET muistaIS kuka neitsyytesi vei

neiti bitch ei tahdo muuta kuin kirjoittaa
kommenttinsa naistenhuoneen kuivaajaan
kuinka bändin jätkät nai on se erikoista kai
ei ämmä muuten vilkaisisikaan

JOKU hänessä minua MIELLYTTÄÄ
koska etsiN patjaa EN ystävää
NUSAUTTELU kuuluU ROKKARIN maailmaan
kun oivaltaa sen mua voi tulla pokaamaan
mut saa silloin viedä KEIKKABUSSIN TAA

nIMIM. TOTA BÄNDIÄ 90 -  ALUSTA ASTI SEURANNU, BÄNDÄRI OLIN ITEKKI, JA KYLLÄ JOKAIKINEN NIISTÄ NUSSI BÄNDÄREITÄ, HYVINKIN NUORIA. SOUNDIN HAASTATTELUSSA ALKUAIKOINA SANOIVAT JOPA, ETTÄ BÄNDI PERUSTETTIIN KUN TYTÖILTÄ EI MUUTEN SAANUT.

Vierailija
291/311 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]

Tuo "ei ollut Arska mukana ainakaan tietääkseni" - vastaus ei ollut minulta, joka siis kirjoitin saunabilekokemuksiani tän bändin kanssa. Kyllä Arska oli sielä mukana, en tiedä ketä pani ja paniko, en vahtinut. Mut meges oli.

Vierailija
292/311 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isto Hiltunen?

Vierailija
293/311 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:52"] No voi itku, kertokaa jo nyt KUKA ON TIMO??? [/quote] Hei tiiättekö ne who the fuck is Jussi 69-paidat...Mä niin haluun Who the fuck is TimoTimo-paidan... [/quote] Jokaselle av-mammalle sellainen.

[/quote]

HAHA sais tuokin tyyppi olla nyt kiitollinen av-mammalle ja maksa provikkaa tunnetuksi tulemisesta - jotenkin koomista et bändi keikkaillu ainaki 25v vuotta ja nyt me vasta tiedetään WHO THE FUCK HE IS! :D

Ps Sulle joka sanoit et toinen kitaristi on "hyvä ihminen" - mitä lie tarkoitit hyvällä, mutta aikamoinen pukki oli kyllä sekin aikoinaan.

En muuten tienny et toi bändi/osa niistä on jo noin vanhoja!? VIISKYMPPISIÄ? Toivottavasti ovat iän myötä tosiaan viisastuneet, vai vieläkö siellä poljetaan häthätää täysikäsiä? Yyyh mikä ajatus

Vierailija
294/311 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullaki on kokemus matti - teharista. olin sillon aika kokematon (seksuaalisesti) teini ja tää ois halunnu multa persettä. en sitte uskaltanu tai halunnu antaa koska suoraan sanottuna pelkäsin. sen jälkeen tyyppi muuttu tosi vittumaiseks ja tylyks ja hammasta purren selvisin itkemättä siitä seksi sessiosta kun se mua rynkytti. Oli niin traumaattinen kokemus etten halunnu harastaa seksiä pariin vuoteen kenenkään kans. Enkä enää ikinä kuunnellu tehareita. !

Vierailija
295/311 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:12"]

Jussi 69 on tuumannut pari vuotta sitten haastattelussa aiheesta näin...

"Lopulta Jussi69 taipui vastaamaan – bändärit ovat hänen mielestään ammatin välttämätön paha.

– He kuuluvat työnkuvaan kaikissa ammateissa, missä täytyy näyttää lärvi lehdessä tai töllössä.

– Jotkut ovat menneet aika pitkälle ja tekevät vinksahtavia juttuja. On aikuisia ihmisiä, jotka työpaikallaan kertovat, että he ovat mun vaimoja ja heillä on lapsi kanssani, Jussi69 paljasti.

Bändärit ovat tuoneet miehelle muitakin ongelmia: kukaan hänen läheisistään ei nimittäin uskonut, etteivät kyseiset yksilöt Jussi69:ä kiinnosta.

– Ensimmäinen suhteeni tapahtui siihen aikaan, kun bändi alkoi enemmän rundaamaan. Se oli tyttöystävälle varmaan raskasta, koska parhaat frendinikään eivät uskoneet, etten mä harrasta irtobändäritoimintaa, mies muistelee.

Jussi69 ei kuitenkaan ole tarvinnut ympärilleen polvillaan olevia tyttöjä kehumaan häntä.

– En ole ikinä kokenut, että mulla olisi ollut egossa jotain sellaista koloa, jota mun pitäisi paikata, hän sanoo itsevarmana."

[/quote]

Ko bändin bändarinä toiminut kommentoi.. Voihan se tosiaan ehkä olla mahdollista, ettei Jussi ole itse näitä (meitä) silloin - teinejä painanu. Kuitenkin oli mukana kaikissa bileissä, oli jopa samassa hotellihuoneessa kerran kun ko bändin toinen jäsen pani mua. Ja kavereiteni kans hällä oli "jotain" - ei kai sit panemiseen asti, vaikka silloin kuvittelin niin. Jokatapauksessa Jussi ainakin tietää 100varmasti muun bändin bändäriharrastuksen. 

Vierailija
296/311 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:29"]

varmaan vaan siksi kun tykkäsin tehiksestä ja matti osoitti muhun kiinostusta. sillä oli  aika pieni muna ja muutenkin akti oli melkoisen mitäänsanomaton. ainoa "ilo" jota tuosta tuli oli kavereiden (muiden tehis-fanien)  sinänsä perusteeton ihailu.

[/quote]

Sillä oli aina tosi nuoria ne bändärit (siis ei "niin" nuoria), varmaan just siksi, koska ei ollut kummoinen :D

[/quote]

ite olin just täyttäny 15 :D En tiedä kuinka vanha se itse silloin oli

[/quote]

Yrittikö saada sua mukaan kimppakivaan, tai kultaisiin suihkuihin yms?

[/quote]

[/quote]

hihih, tuli mieleen näistä tarinoista tää Tehareiden biisi Neiti Bitch

TUO BIISI ON MUUTEN IHAN HELVETIN TEKOPYHÄ KUN TIETÄÄ KO BÄNDIN HARRASTUKSET MUINOIN - ENNEMMINKIN NÄIN SEN OIS PITÄNY MENNÄ:  

hei neiti bitch
ME pojat tykkää kyl
on sulle aivan kuka tahansa okei
hei neiti bitch
ME pojat tykkää KYL
eI VÄLII VAIKKET muistaIS kuka neitsyytesi vei

neiti bitch ei tahdo muuta kuin kirjoittaa
kommenttinsa naistenhuoneen kuivaajaan
kuinka bändin jätkät nai on se erikoista kai
ei ämmä muuten vilkaisisikaan

JOKU hänessä minua MIELLYTTÄÄ
koska etsiN patjaa EN ystävää
NUSAUTTELU kuuluU ROKKARIN maailmaan
kun oivaltaa sen mua voi tulla pokaamaan
mut saa silloin viedä KEIKKABUSSIN TAA

nIMIM. TOTA BÄNDIÄ 90 -  ALUSTA ASTI SEURANNU, BÄNDÄRI OLIN ITEKKI, JA KYLLÄ JOKAIKINEN NIISTÄ NUSSI BÄNDÄREITÄ, HYVINKIN NUORIA. SOUNDIN HAASTATTELUSSA ALKUAIKOINA SANOIVAT JOPA, ETTÄ BÄNDI PERUSTETTIIN KUN TYTÖILTÄ EI MUUTEN SAANUT.

[/quote]

Toivottavasti ei alaikäisiä. Siitä kun nimittäin joutuupi käräjille. (mikä on tietysti ihan oikein)

Vierailija
297/311 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:41"]

Haluat tietenkin tietää kenen kanssa olen ollut. Jos arvaat oikein, kerron oliko mies hyvä sängyssä.

[/quote]

Tuomas Holopainen? Marco Hietala?

Vierailija
298/311 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up Up

Vierailija
299/311 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
300/311 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:52"]

Niin minäkin olin. Jos arvaat minkä bändin kitaristin vein sun nokkasi edestä niin voin kertoa mitä paskaa se susta puhui ;)

Kyl huora on huora, vaikka kuinka yrittää käyttää muita nimityksiä itsestään (esim groupie)...

[/quote]

En ole ap, mutta tuli tunne että saattaisit puhua minusta - mikäli aikaa on vierähtänyt vissiin jotain 15v jo, ja kyseessä muuan numeroilla koristeltu bändi :D Jos tosiaan olet se - tämän kitaristin sanoin "ihan hehkee tyrkyks blondiks mut tyhmähän se oli eikä osannu mitään, kadutti kun en lähtenyt sun megeen, ois sentään saanut kunnon kyydit, mut kun ymmärräthän sä..mageen näkönen  mimmi jota ei ollu vielä tullu testattua" blaablaablaa (mua siis oli jo pannut, useemman kerran ja pani ton jälkeenkin kun olin uuuuh niiiiiiin uskomaton ja kauniimpi kuin hän muistikaan ;D jne... Eli ikävä rikkoa kuplasi mutta todellakin puhui mulle myöhemmin paskaa myös susta, ja oli hirmuisen huolissaan oliko mua loukannut :DD Oikeesti ton bändin meininki oli just tota, kyrpä pystyssä joka suuntaan, kaikkia päin naamaa imarreltiin ja selän takana haukuttiin (seksitaitojen mollaus ja joskus ulkonäönkin oli se näiden vakio, jopa kavereitani joille oli minunkin nähden niin mielin kielin haukkuivat heti seuraavassa hetkessä.. Ja silloinen paras ystäväni oli ihastunut ko bändin toiseen kitaristiin ja heillä oli välillä kai "jotain" - eipä estäny tätä kitaristia yrittämästä saada mua sänkyyn heti kun kaverini oli toisessa baarissa :D

Että sellasta. Niin naurettavaa oli se meininki (mut hei, mä olin ihan teini silloin) ja sitten tajusinkin vaihtaa vähän vähemmän naurettavimpiin bändeihin

Mm. Peter Steeleä ja Mötley Cruen poikia sittemmin hoidellut ;)

Ja nykyään onnellisesti naimisissa oleva perheenäiti. Joka välillä vielä noille nuoruuden hölmöilyille naureskelee :D Hauskaa se oli silloin, ja etenkin kun mitkään "paskapuheet" mua evvk, mä en ollu niitä tyttöjä jotka ihastui ja rakastui ja mursi sydämensä (kaveripiirissä) tuli nähtyä tätäkin - mä tiesin alusta asti mikä on homman nimi, seksiä (välillä hyvääkin), ilmasta viinaa, ilmaset keikat vieraslistan kautta, Joitakin ystäviäkin jäi. En kadu :)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän