Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin groupie. Kysyttävää?

Vierailija
01.11.2014 |

Haluat tietenkin tietää kenen kanssa olen ollut. Jos arvaat oikein, kerron oliko mies hyvä sängyssä.

Kommentit (311)

Vierailija
261/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:52"]

No voi itku, kertokaa jo nyt KUKA ON TIMO???

[/quote]

Okei, mutta mitä kokemuksia on Jyrki69:stä? Onko kukaan oikeasti pannut - millainen on "vampyyripano"?

no kuusysin kitaristi jolle about puoli suomea on pyllistäny

[/quote]

[/quote]'

jyrki aikoinaan puri mua selästä niin että sattui yli viikon. Pano sinänsä ei valitettavasti jäänyt yhtä kovasti mieleen.

[/quote]

Haa - onk Jyrki69 siis huono? Eikö se tehnyt mitään vampyyrijuttuja tai hoidellut sua jonkin pentagrammin päällä?

[/quote]

Ei, ei valitettavasti. Seksi oli aika perusseksiä ja sellaiseksikin laimeaa. Jyrki vaikutti varsin itserakkaalta ja puhui vaan itsestään.

Vierailija
262/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi 69 on tuumannut pari vuotta sitten haastattelussa aiheesta näin...

"Lopulta Jussi69 taipui vastaamaan – bändärit ovat hänen mielestään ammatin välttämätön paha.

– He kuuluvat työnkuvaan kaikissa ammateissa, missä täytyy näyttää lärvi lehdessä tai töllössä.

– Jotkut ovat menneet aika pitkälle ja tekevät vinksahtavia juttuja. On aikuisia ihmisiä, jotka työpaikallaan kertovat, että he ovat mun vaimoja ja heillä on lapsi kanssani, Jussi69 paljasti.

Bändärit ovat tuoneet miehelle muitakin ongelmia: kukaan hänen läheisistään ei nimittäin uskonut, etteivät kyseiset yksilöt Jussi69:ä kiinnosta.

– Ensimmäinen suhteeni tapahtui siihen aikaan, kun bändi alkoi enemmän rundaamaan. Se oli tyttöystävälle varmaan raskasta, koska parhaat frendinikään eivät uskoneet, etten mä harrasta irtobändäritoimintaa, mies muistelee.

Jussi69 ei kuitenkaan ole tarvinnut ympärilleen polvillaan olevia tyttöjä kehumaan häntä.

– En ole ikinä kokenut, että mulla olisi ollut egossa jotain sellaista koloa, jota mun pitäisi paikata, hän sanoo itsevarmana."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:12"]

"Lopulta Jussi69 taipui vastaamaan – bändärit ovat hänen mielestään ammatin välttämätön paha.

– He kuuluvat työnkuvaan kaikissa ammateissa, missä täytyy näyttää lärvi lehdessä tai töllössä.

– Jotkut ovat menneet aika pitkälle ja tekevät vinksahtavia juttuja. On aikuisia ihmisiä, jotka työpaikallaan kertovat, että he ovat mun vaimoja ja heillä on lapsi kanssani, Jussi69 paljasti.

Bändärit ovat tuoneet miehelle muitakin ongelmia: kukaan hänen läheisistään ei nimittäin uskonut, etteivät kyseiset yksilöt Jussi69:ä kiinnosta.

– Ensimmäinen suhteeni tapahtui siihen aikaan, kun bändi alkoi enemmän rundaamaan. Se oli tyttöystävälle varmaan raskasta, koska parhaat frendinikään eivät uskoneet, etten mä harrasta irtobändäritoimintaa, mies muistelee.

Jussi69 ei kuitenkaan ole tarvinnut ympärilleen polvillaan olevia tyttöjä kehumaan häntä.

– En ole ikinä kokenut, että mulla olisi ollut egossa jotain sellaista koloa, jota mun pitäisi paikata, hän sanoo itsevarmana."

[/quote]

Jussi kai seukkas Saimi Nousiaisen kanssa joskus?

Vierailija
264/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin 69 Eyesin kaveripiirissä jo sen ekan rumpalin aikaan, jo silloin Timo oli sellainen, että se koki olevansa oikeutettu jatkuvasti arvostelemaan naisten ulkonäköä loukkaamistarkoituksessa. Saattoi mennä sanomaan tuntemattomalle tytölle, ettei halua panna häntä. Tai joillekin pikkutytöille, että "olkaa ylpeitä itsestänne, mä voisin hyvinkin ottaa teidät". Sekä kulloisellekin pöydässä istuvalle neidille haukkui edellisillan seuralaisensa. Tuo on varmaan jotain hänen alemmuuskompleksiaan, kun on niin landelta kotoisin. Murre tunkee läpi ja hirveä vittuilun halu. Säälin syvästi hänen vakituisia kumppaneitaan, sillä näiden yli 25 vuoden aikana olen melkein joka kerta kuullut hänen puhuvan noita samoja, kun ollaan samaan baariin satuttu. Onkohan jotain naisvihaa vai naisiin heijastettua itsevihaa.

Toinen kitaristi on hyvä ihminen.

Panemisesta kun ketjussa puhutaan, niin Peter Steele olisi aikoinaan kiinnostanut. Googlettakaa Peter Steele Playgirl...

Vierailija
265/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheheeh, joku Timo tai Peter Steele, lol :D ja sama tyyppi kutsuu itseään "ammattibändäriksi"!

Mun hoitojen lista: Steven Tyler, Gene Simmons, Mick Jagger, Jimmy Page, Johnny Thunders, Keith Richards, Marc Bolan, David Bowie, Slash, Steven Adler, Robbie Williams, Tom Keifer, Bret Michaels, Benny Andersson, John Lennon, Sebastian Bach, Blackie Lawless, Eddie Van Halen, Robin, Dee Snider, Michael Jackson, Elton John, Jon Bon Jovi... jne. ;)

[/quote]

ok no nyt löyty kunnon lista. oon tosi kateellinen tuosta John Lennonista, oliks se silloin jo Yokon kanssa ;D

Vierailija
266/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheheeh, joku Timo tai Peter Steele, lol :D ja sama tyyppi kutsuu itseään "ammattibändäriksi"!

Mun hoitojen lista: Steven Tyler, Gene Simmons, Mick Jagger, Jimmy Page, Johnny Thunders, Keith Richards, Marc Bolan, David Bowie, Slash, Steven Adler, Robbie Williams, Tom Keifer, Bret Michaels, Benny Andersson, John Lennon, Sebastian Bach, Blackie Lawless, Eddie Van Halen, Robin, Dee Snider, Michael Jackson, Elton John, Jon Bon Jovi... jne. ;)

[/quote]

Michael Jackson...? D:

Elton John? 

Oletko mies vai nainen, vai jotain muuta?

Vierailija
267/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:12"]

[/quote]

Jussi kai seukkas Saimi Nousiaisen kanssa joskus?

[/quote]

en tiedä seukkasko. nykyään kai se kenkäsuunnittelija heilana

Vierailija
268/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:16"]

Pyörin 69 Eyesin kaveripiirissä jo sen ekan rumpalin aikaan, jo silloin Timo oli sellainen, että se koki olevansa oikeutettu jatkuvasti arvostelemaan naisten ulkonäköä loukkaamistarkoituksessa. Saattoi mennä sanomaan tuntemattomalle tytölle, ettei halua panna häntä. Tai joillekin pikkutytöille, että "olkaa ylpeitä itsestänne, mä voisin hyvinkin ottaa teidät". Sekä kulloisellekin pöydässä istuvalle neidille haukkui edellisillan seuralaisensa. Tuo on varmaan jotain hänen alemmuuskompleksiaan, kun on niin landelta kotoisin. Murre tunkee läpi ja hirveä vittuilun halu. Säälin syvästi hänen vakituisia kumppaneitaan, sillä näiden yli 25 vuoden aikana olen melkein joka kerta kuullut hänen puhuvan noita samoja, kun ollaan samaan baariin satuttu. Onkohan jotain naisvihaa vai naisiin heijastettua itsevihaa.

Toinen kitaristi on hyvä ihminen.

Panemisesta kun ketjussa puhutaan, niin Peter Steele olisi aikoinaan kiinnostanut. Googlettakaa Peter Steele Playgirl...

[/quote]

ja tuosta käytöksestä huollimatta sille lohkes oikeelta ja vasemmalta. tossa on se juttu mitä en tässä touhussa ymmärrä...

Vierailija
269/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei mistä löytyy se viesti, että kyseessä on joku "Joensuun blondi"? Mistä hitosta löytyy se juttu tässä ketjussa? Mitä se siis teki ja kenen kanssa?

Rupesi snadisti kuumottamaan tuo juttu! Siis aikoinaan tuli hengattua Kerubissa ym. kun itse osa-aikabändäröin. Tosin olin aina vain yhden kanssa yhdestä bändistä, en ikinä ollut saman bändin toisen tyypin kanssa. Välillä seukkailin normaalien miesten kanssa, siis ei-muusikoiden.

Joensuuhun liittyy löyhästi se kun mun sikäläinen kaveri paneskeli ainakin kahden, mahdollisesti kolmenkin kanssa yhdessä suomalaisessa bändissä. On nykyään naimisissa yhden näistä kolmesta kanssa.

Vierailija
270/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mikä ketju. Luin jokaisen viestin.

Vierailija
271/311 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se blondi mikä antoi 69 Timolle 15v sitten Joensuussa..

Vierailija
272/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:28"]

Nyt hei mistä löytyy se viesti, että kyseessä on joku "Joensuun blondi"? Mistä hitosta löytyy se juttu tässä ketjussa? Mitä se siis teki ja kenen kanssa? Rupesi snadisti kuumottamaan tuo juttu! Siis aikoinaan tuli hengattua Kerubissa ym. kun itse osa-aikabändäröin. Tosin olin aina vain yhden kanssa yhdestä bändistä, en ikinä ollut saman bändin toisen tyypin kanssa. Välillä seukkailin normaalien miesten kanssa, siis ei-muusikoiden. Joensuuhun liittyy löyhästi se kun mun sikäläinen kaveri paneskeli ainakin kahden, mahdollisesti kolmenkin kanssa yhdessä suomalaisessa bändissä. On nykyään naimisissa yhden näistä kolmesta kanssa.

[/quote]

no siiis aika alussa joku oli heittäny ihan läppänä että oon vieny sulta kitaristin nenän eestä tms. ja se oli siis tarkotettu sille alottajalle ja kirjottaja ei ollu mikään blondi ilmeisesti. MUTTA sitten tää joku bändäri joka on nussinu 69 timoa ja ties ketä muuta 15 vuotta sitten luuli että se heitto oli tarkotettu hänelle ja alko vouhkaamaan jostain blondista joka on ollu myös tän timon kanssa joensuussa kerubissa...ja siis haukku ko.blondin alimpaan helvettiin ja sitte ku yritettiin selittää ettei täällä ole ees mikään blondi kirjotellu ja viesti oli provo jne. niin ei uskonu vaan lisää vettä myllyyn. ei sun kuule auta kun lukea koko ketju läpi jos saisit tähän jotain tolkkua.

Mut hei kerro herranen aika jos sulla on jotain infoa mysteerisestä joensuun blondista, sitä täällä on jännätty ja odoteltu että tuleeko se jostain esille ja mitä se timo nyt sitte on sanonu ja kelle :D :D :D

Vierailija
273/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:40"]

Kyllä lässähti tämäkin keskustelu. 

Oliko Tavaramarkkinat-yhtyeellä kovia groupiesekoiluja?

[/quote]

Niinpä, lisää tarinaa kiitos, paras ketju aikoihin! Entä Leningrad Cowboys, kokemuksia?Muistelisin lukeneeni jonkun viestin liittyen heihin mut oisko ollu eri ketju tai suomi24...itselläni jotain pientä heidän laulajansa kanssa joskus, ei kylläkään sen nykyisen josta täällä olikin jo jotain juttua.

[/quote]

LC:n nykyisen rumpalin tapasin kerran, muttei mitään tapahtunut? Onko muilla kokemuksia?

[/quote]

saanko kysyä että miksikäs ko.rumpalipoika niin kiinnostaa...? ;) tais olla toiseenki ketjuun kirjoiteltu hänestä ja ilmeisemmin sama kirjottaja

Vierailija
274/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:33"]

Ei vittu mikä ketju. Luin jokaisen viestin.

[/quote]

Minäkin luin enkä malta mennä nukkumaan saatana...mä niin vihaan tätä palstaa tän takii

Vierailija
275/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, kun toi Timo vaikuttaa niin kivalta ja miellyttävältä henkilöltä, että oikeen harmittaa, kun ei oo saanut kunniaa tavata kyseistä herraa.

Vierailija
276/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hei tiiättekö ne who the fuck is Jussi 69-paidat...Mä niin haluun Who the fuck is TimoTimo-paidan...

Vierailija
277/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:52"]

[/quote]

Hei tiiättekö ne who the fuck is Jussi 69-paidat...Mä niin haluun Who the fuck is TimoTimo-paidan...
[/quote]

Jokaselle av-mammalle sellainen.

Vierailija
278/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
279/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:29"]

varmaan vaan siksi kun tykkäsin tehiksestä ja matti osoitti muhun kiinostusta. sillä oli  aika pieni muna ja muutenkin akti oli melkoisen mitäänsanomaton. ainoa "ilo" jota tuosta tuli oli kavereiden (muiden tehis-fanien)  sinänsä perusteeton ihailu.

[/quote]

Sillä oli aina tosi nuoria ne bändärit (siis ei "niin" nuoria), varmaan just siksi, koska ei ollut kummoinen :D

[/quote]

ite olin just täyttäny 15 :D En tiedä kuinka vanha se itse silloin oli

[/quote]

Yrittikö saada sua mukaan kimppakivaan, tai kultaisiin suihkuihin yms?

[/quote]

Siis olin mukana jossain saunabileissä (ton yksityispanon jälkeen), siellä en pannu sitä kyllä mutta oli paljon tyttöjä jotka pani, minä vaan lähinnä join ilmasta kaljaa ja pyynnöstä sormeilin pilluani hänen edessään ja pussailin muita tyttöjä

[/quote]

hihih, tuli mieleen näistä tarinoista tää Tehareiden biisi Neiti Bitch

hei neiti bitch
pojat tykkää ei
on sulle aivan kuka tahansa okei
hei neiti bitch
pojat tykkää ei
et taida muistaa kuka neitsyytesi vei

neiti bitch ei tahdo muuta kuin kirjoittaa
kommenttinsa naistenhuoneen kuivaajaan
kuinka bändin jätkät nai on se erikoista kai
ei ämmä muuten vilkaisisikaan

kaikki hänessä minua ärsyttää
koska en etsi patjaa vaan ystävää
ei rakastelu kuulu tekniikan maailmaan
kun oivaltaa sen mua voi tulla pokaamaan
mut saa silloin viedä paratiisilaan

enkä tosiaankaan tarkota että tuon Tehosekoitin-kokemuksen kirjottaja ois bitch tai kukaan muukaan täällä kirjoittavista, ei mulla ole tarvetta ketään arvostella kun en ole mikään pyhäkoulutyttö ollu nuorempana itekkään. Mut jos jotain opin niin sen että noi äijät haukkuu about kaikkia panojaan todella törkeästi selän takana ja naureskelevat niiden tyhmyydelle jne. noi tyypit on mitä on mut älkää te hyvät neidit ja rouvat tapelko sitten vielä keskenään ja haukkuko toisianne.oliko noista hikisistä rokkareista nyt kukaan oikeasti sen arvonen, tuskinpa. Mielenkiintoinen ketju kyllä muutoin :)

Vierailija
280/311 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:51"]

Vitsit, kun toi Timo vaikuttaa niin kivalta ja miellyttävältä henkilöltä, että oikeen harmittaa, kun ei oo saanut kunniaa tavata kyseistä herraa.

[/quote]

:D :D :D :D Mulla on telkkarin kattominen vähentyny hurjasti sen jälkeen ku löysin tän av-palstan, on täällä niin paljon kiinnostavampia juonikuvioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi