Olin groupie. Kysyttävää?
Haluat tietenkin tietää kenen kanssa olen ollut. Jos arvaat oikein, kerron oliko mies hyvä sängyssä.
Kommentit (311)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:21"]
siis onko tää koko sekoilu alkanu tästä kommentista
Vierailija 1.11. klo 18:523/220
Niin minäkin olin. Jos arvaat minkä bändin kitaristin vein sun nokkasi edestä niin voin kertoa mitä paskaa se susta puhui ;)
*huutonaurua*
[/quote]
On. Tuosta se alko.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:38"]
Koska oon satavarma (ja en ole yksin tän mielipiteeni kans), että yksikään MIES ei osallistuis tällaiseen keskusteluun saati kirjoittais niinkuin sinä teit, itse sivukaupalla palasit aiheeseen todistellen miten olet jotain muuta kuin oikeasti olet.
Mulle on täysin ok että se pillua vongannut kitaristi on haukkunut mua saadakseen sulta pillua (koska olen/olin nähnyt että niin se tekee kaikille, big deal oikeesti...), miks sä itse otit tän niin helvetin raskaasti?? :D Kun kuitenkin alkup. viestis selkeesti oli brassailla miten erinomainen itse muka olit :DD Ottiko liikaa ylpeyden päälle?
[/quote]
Hei apua nyt sulla on jotkut lääkkeet ottamatta :D Oon blondi, mutta mun eka viesti tässä ketjussa oli 180, oon 21-vuotias enkä oo hengaillut rokkareiden kanssa kun vaan kaveripohjalta :)
[/quote]
Ok. Sovitaan sitten niin. Nolo olet kun et voi myöntää, mut ihan sama. Mulle riittää, että nyt tiedät mikä nolla ja naurun lähde olit itse (kun niin kovasti uhosit "mitä paskaa se susta puhui").. haha.. Suomi on pieni maa oikeesti, välillä tuntuu että liiankin pieni. Ikävää, et se näytti olevan sulle melkoinen shokki, vaikka kaikkesi (löysän ja ruman pimppisi, kuulemma ;( annoit.
[/quote]
Kyllä se oikea "joensuun blondi" pitäs saada jostain esille ja kertomaan oman kantansa tähän järisyttävän tärkeään aiheeseen, menee aika yksipuoliseksi tämä keskustelu muuten. Ehkä Timo tietäs sen olinpaikasta jotain. Anyways viihdyttävintä shittiä aikoihin tämä, onneksi kaveri linkkas.
[/quote]
Mä kans luulen että tää blondi jota täällä joku haukkuu herra tietää mistä syystä ei ole itse ollut yksikään palstan kirjoittajista tähän mennessä ainakaan. Kyllä kuka tahansa nainen muuten olis puolustautunut ja antanu tulla samalla mitalla takasin jos lukis itsestään esim.ylläolevaa ruma pimppi-tekstiä. hei nyt vittu aikuisten oikeesti, tää alkaa olla jo aika helvetin törkeetä kirjottelua, oli syy mikä hyvänsä. Ketju alko hyvin mut on menny kyllä aika sivuraiteille.
[/quote]
Ehkä sitä nolottaa ja se ei enää kehtaa kirjoittaa itsenään. Oikeesti mitä vitun väliä.
[/quote]
no nimenomaan vitun väliähän tuolla on monen sivun eestä tuntunut olevan :))))
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:08"]
Tuskinpa Timo tietää, about 15v takaa. Kysy toki jos tunnet. Mahtaa Timoa hävettää jos/kun muistaa mitä ja miten kaikillle panoilleen valehteli :))
[/quote]
En tiedä, kuka timo on, mutta en usko sillä kiinnostavan yhtään.
[/quote]
Minäpä tiedän (sitä panneena) mutta kuule, ihan sama juttu. Sitä oon koittanu tässä sivukaupalla sanoa, vaan ei vaan tää yks blondi tmv luovuta :)
Terkkuja Timo jos tosiaan tää on sulle linkitetty!!! :D
[/quote]
Ei se Timo sua muista :(((
Niin minäkin olin. Jos arvaat minkä bändin kitaristin vein sun nokkasi edestä niin voin kertoa mitä paskaa se susta puhui ;)
*huutonaurua*
[/quote]
SOU? ootko sä nyt vihdoin se blondi jota eräs kitaristi katui panneensa? :))
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:22"]
Minä oon pennu Tehiksen mattia, kiinnostaako ketään? vastaan =)
[/quote]
Miksi panit sitä?
Tunsin ne aikoinaan, kaverini bändäröi niitä, matti pani kaikkia jotka antoi sille.
[/quote]
Ei hitto, tää on kyllä viihdyttävin ketju sitten eilisen mulkuin julkkis-ketjun.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:26"]
[/quote]
Miksi panit sitä?
Tunsin ne aikoinaan, kaverini bändäröi niitä, matti pani kaikkia jotka antoi sille.
[/quote]
varmaan vaan siksi kun tykkäsin tehiksestä ja matti osoitti muhun kiinostusta. sillä oli aika pieni muna ja muutenkin akti oli melkoisen mitäänsanomaton. ainoa "ilo" jota tuosta tuli oli kavereiden (muiden tehis-fanien) sinänsä perusteeton ihailu.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:29"]
varmaan vaan siksi kun tykkäsin tehiksestä ja matti osoitti muhun kiinostusta. sillä oli aika pieni muna ja muutenkin akti oli melkoisen mitäänsanomaton. ainoa "ilo" jota tuosta tuli oli kavereiden (muiden tehis-fanien) sinänsä perusteeton ihailu.
[/quote]
Sillä oli aina tosi nuoria ne bändärit (siis ei "niin" nuoria), varmaan just siksi, koska ei ollut kummoinen :D
Eikö kukaan av-mamma ole edelleenkään ollut Marilyn Mansonin kanssa?
Jostain Timosta vaan vaahdotaan sivutolkulla.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:32"]
[/quote]
Mitä haluat tietää mansonista?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:31"]
[/quote]
Sillä oli aina tosi nuoria ne bändärit (siis ei "niin" nuoria), varmaan just siksi, koska ei ollut kummoinen :D
[/quote]
ite olin just täyttäny 15 :D En tiedä kuinka vanha se itse silloin oli
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yrittikö saada sua mukaan kimppakivaan, tai kultaisiin suihkuihin yms?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:25"]
*huutonaurua*
[/quote]
[/quote]
en ole blondi, hiukset on aina ollut tummanruskeat ja tää bändi mihin toi kommentti on ilmeisesti yhdistetty, en ole koskaan edes ollut ko.orkesterin keikalla...15 vuotta sitten olin 10-vuotias :D se mun kommentti oli tarkotettu sille alottajalle ihan läppänä ja sehän siihen asiallisesti huumorilla vastaskin heti perään. pyydän anteeksi aiheuttamaani sekaannusta, en voinu kuvitellakaan että joku ottais ton niin henkilökohtaisesti :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:08"]
Tuskinpa Timo tietää, about 15v takaa. Kysy toki jos tunnet. Mahtaa Timoa hävettää jos/kun muistaa mitä ja miten kaikillle panoilleen valehteli :))
[/quote]
En tiedä, kuka timo on, mutta en usko sillä kiinnostavan yhtään.
[/quote]
Minäpä tiedän (sitä panneena) mutta kuule, ihan sama juttu. Sitä oon koittanu tässä sivukaupalla sanoa, vaan ei vaan tää yks blondi tmv luovuta :)
Terkkuja Timo jos tosiaan tää on sulle linkitetty!!! :D
[/quote]
Ei se Timo sua muista :(((
[/quote]
Kyllä se muistaa.. Just sain kortin.. ja ei tosiaan ois niin väliks, ainakaan mun miehen mielestä...
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olisin lisännyt Tehareiden Matin "vittumaisin julkkis" -ketjuun jos se vielä ois... Jostain syystä se tuli vittuileen mulle pari kertaa baarissa, vaikkei mistään tunnettu eikä mitään syytä ollut. Puhuttiin aina kavereiden kans, et sillä oli kyllä jotain pahoja itsetunto-ongelmia. Tosi veemäinen ilmekin aina naamas.
Ei yllätä et oli huono
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:32"]
[/quote]
Mitä haluat tietää mansonista?
[/quote]
Mitä vain haluat kertoa :).
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:25"]
*huutonaurua*
[/quote]
[/quote]
en ole blondi, hiukset on aina ollut tummanruskeat ja tää bändi mihin toi kommentti on ilmeisesti yhdistetty, en ole koskaan edes ollut ko.orkesterin keikalla...15 vuotta sitten olin 10-vuotias :D se mun kommentti oli tarkotettu sille alottajalle ihan läppänä ja sehän siihen asiallisesti huumorilla vastaskin heti perään. pyydän anteeksi aiheuttamaani sekaannusta, en voinu kuvitellakaan että joku ottais ton niin henkilökohtaisesti :D
[/quote]
haha, jotain tällaista täällä on epäiltykin mut varo vaan, tuut pian huomaamaan että tää yks seko ei voi hyväksyä sitä ettei surullisenkuuluisa joensuun blondi ole täällä ja ala sen kanssa matsaamaan....lol
Mä tiedän kuka on Timo mutta Peter Steele piti googlettaa :D :D