Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän vanhanaikainen nainen ja se pitää vain hyväksyä

Vierailija
17.09.2021 |

Oon yrittänyt vääntää itsestäni erilaista mutta ei se auta. Tykkään siitä jos mies on esim fyysisesti tosi vahva, ottaa päävastuun taloudesta, suojelee mua jne. Mä tykkään enemmän pitää huolta kodista, tykkään tehdä ruokaa jne. Jonkun mielestä oon kai patriarkaatin uhri

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not like other girls

Vierailija
2/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet patriarkaatin uhri.

Olet vain laiska ja mukavuudenhaluinen.

Odotat että toinen maksaa kaiken ja hoitaa kaiken ikävän ja raskaan.

Sinä vähän leivoskelet ja piipahtelet kynsi- ja ripsihuollossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä noin.  Se on ok mun mielestä.

Vierailija
4/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Olin jo parikymppisenä semmonen, että tykkäsin laittautua ja kokkailla jne ja järkätä ylläreitä kun mies tulee kotiin. Semmonen perinteinen palvelija.

En ole nyt melkein 20v myöhemmin törmännyt mieheen, joka sitä arvostaisi.

Musta olis ihana odotella miestä kotona korsetissa ja sukkanauhoissa ja ruoka valmiina valmiina palvelemaan, mutta se taitaa auttamattomasti olla vanhaa aikaa 🙄

Vierailija
5/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tarvitset suojelua?

Vierailija
6/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös, tosin suojelua en ole koskaan tarvinnut. Rakastan kokkaamista ja olen hyvin parisuhde- ja perhekeskeinen. Ensimmäinen aviomies otti ateria- ja pyykkihuollon itsestäänselvyytenä, toinen on osannut arvostaa (16 vuotta jo!). Ero tekemisen mielekkyydessä on huima.

Vierailija
7/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain nainen. Ihana ihan tuollaisenaan. Useimmat ovat samanlaisia, mutta eivät vain sitä myönnä, tänä voimaantumisen aikana.

mies53v

8/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Olin jo parikymppisenä semmonen, että tykkäsin laittautua ja kokkailla jne ja järkätä ylläreitä kun mies tulee kotiin. Semmonen perinteinen palvelija.

Musta olis ihana odotella miestä kotona korsetissa ja sukkanauhoissa ja ruoka valmiina valmiina palvelemaan, mutta se taitaa auttamattomasti olla vanhaa aikaa 🙄

Palvelu kyllä kalskahtaa vähä kummalta korvaani mutta korsetti kera juttujen ja valmis ruoka kyllä kuulostaa unelmalta :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat heittäytyä laiskaksi ja annat toisen kantaa kaiken vastuun. Helppoa elämää tuo on, sillä ei ole mitää tekemistä vanhanaikaisuuden kanssa. Ennen wanhaan myös vaimoväki kantoi vastuuta.

Vierailija
10/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti on feministien salaliittoteoria jota he käyttävät lyömäaseena naisia vastaan jotka eivät halua mukautua heidän määräämäänsä naisen malliin. Riittävästi toistelemalla tätä joka paikassa ihmiset ovat hyväksyneet tämän asian totuudeksi, vaikka yhtä hyvin voisi vain ajatella että tavoissa on kyse ajan myötä kehittyneestä tapakulttuurista joka on jollekin alueelle tai ihmisryhmälle ominainen.

Ei ole väärin jos tuntuu joltakin itsestä eikä siitä ole haittaa muille tai itselle.

Vierailija
11/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tämänkin palstan mammoista on samanlaisia, mutta fenmistit ovat saaneet heidät uskomaan sen olevan huono piirre. Siksi mammat inhoavat itseään ja keskittyvät täällä syyttelemään miehiä sen sijaan, että myöntäisivät itselleen ja hyväksyisivät olevansa ihan vain naisia, eikä mitään itsenäisiä, jonkun tyhjän työuran tärkeimmäksi asettavia viipottajia. Asian myöntäminen helpottaisi heidän elämäänsä huomattavasti.

Vierailija
12/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Ei todellakaan ole vanhaa aikaa. Onnellinen ja siunattu se mies joka saa sinunlaisesi vaimon.

T:Mies

Vierailija
13/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihana asia, että feministit on taanneet sinullekin sen vapauden, että saat valita millainen nainen haluat olla? Vai toivoisitko että kaikkien muidenkin pitäisi olla samanlaisia?

Vierailija
14/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ei kiellä ketään olemasta kotivaimoja. Feministit haluaa kaikille vapauden ja mahdollisuuden valita mitä itse haluaa olla ja paino sanalla itse. 

Vierailija
15/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs nämä elättäjämiehet sitten luuraa? Palvelu satavarmasti kelpaa, erityisesti niille miehille, jotka haluavat jättää myös sen elannon hankkimisen kokonaan naisen kontolle.

Vierailija
16/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihana asia, että feministit on taanneet sinullekin sen vapauden, että saat valita millainen nainen haluat olla? Vai toivoisitko että kaikkien muidenkin pitäisi olla samanlaisia?

Todellisuudessa ei ole vapautta valita. Ihmiset katsovat halveksuen kotirouvaa, joka ei tee töitä ja ”loisii” miehen lompakolla vaikka se olisi yhteinen sopimus. Myös yhteiskunta painostaa voimakkaasti naisia työelämään. Lasten hoitaminen hetken on hyväksyttyä, muu ei tai katsotaan kieroon ja hyljeksitään.

Vierailija
17/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tämänkin palstan mammoista on samanlaisia, mutta fenmistit ovat saaneet heidät uskomaan sen olevan huono piirre. Siksi mammat inhoavat itseään ja keskittyvät täällä syyttelemään miehiä sen sijaan, että myöntäisivät itselleen ja hyväksyisivät olevansa ihan vain naisia, eikä mitään itsenäisiä, jonkun tyhjän työuran tärkeimmäksi asettavia viipottajia. Asian myöntäminen helpottaisi heidän elämäänsä huomattavasti.

Miehet on saaneet uskomaan, että se on huono piirre. Jos ikinä enää miestä otan niin olen sille paras moderni vaimo ikinä. En tee niin yhtikäs mitään, en keittiössä, en sen ulkopuolella enkä varsinkaan sängyssä, mutta laskutan kyllä tekemättömätkin työt.

Vierailija
18/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Palvelu kyllä kalskahtaa vähä kummalta korvaani mutta korsetti kera juttujen ja valmis ruoka kyllä kuulostaa unelmalta :)

Se kuulostaa unelmalta siihen asti kunnes tajuat kaksi asiaa:

1. Tuo on kaikki mitä se nainen tekee. Ei käy töissä, noin esimerkiksi.

2. Se nainen vaatii kunnon puitteita, luksusta, lahjoja ja hemmottelua. Ja sinä hoidat miesten hommat elatusvastuun lisäksi.

Maksullinen tulee halvemmaksi. Tai maksullinenhan tuokin nainen olisi.

Vierailija
19/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Tämä ei ole mitään entisaikaista todellisuutta ainakaan Suomessa. Köyhissä maissa (jollainen Suomikin oli esiteollisella ajalla) naiset on aina joutuneet tekemään työtä, eikä tällä nyt tarkoiteta pelkästään lastenhoitoa ja ruoanlaittoa.

Kuvailemasi kaltainen perhemalli on rikkaiden perheiden mahdollisuus ja muutenkin kuulostaa enemmän 50-lukulaiselta amerikkalaisuudelta. En yhtään ihmettele, etteivät miehet tällaisesta innostu, koska kaikki vastuu perheen taloudellisesta pärjäämisestä lankeaa silloin yksinomaan miehen harteille ja usein tällaisesta haaveileva nainen myöskin haluaa sälyttää kaiken muunkin vastuun perheen päätöksenteosta miehelle. Itse ainakin miehenä haluaisin naisen, jonka kanssa kantaisimme vastuuta perheestä yhdessä ja tekisimme elämäämme vaikuttavat päätökset myöskin yhteistuumin.

Vierailija
20/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa ei ole vapautta valita. Ihmiset katsovat halveksuen kotirouvaa, joka ei tee töitä ja ”loisii” miehen lompakolla vaikka se olisi yhteinen sopimus. Myös yhteiskunta painostaa voimakkaasti naisia työelämään. Lasten hoitaminen hetken on hyväksyttyä, muu ei tai katsotaan kieroon ja hyljeksitään.

Silloin kannattaa liittyä feministeihin, ja alkaa ajaa tasa-arvoisuuden asiaa myös kotirouville. Niin me muutkin teemme kun haluamme asiamme kuuluviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän