Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vähän vanhanaikainen nainen ja se pitää vain hyväksyä

Vierailija
17.09.2021 |

Oon yrittänyt vääntää itsestäni erilaista mutta ei se auta. Tykkään siitä jos mies on esim fyysisesti tosi vahva, ottaa päävastuun taloudesta, suojelee mua jne. Mä tykkään enemmän pitää huolta kodista, tykkään tehdä ruokaa jne. Jonkun mielestä oon kai patriarkaatin uhri

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kaksi "vanhanaikaista kotirouvaa".

Toinen asuu maalla isossa talossa Suomessa, toinen jenkkilässä vanhassa ja isossa talossa vuoristossa.

Molemmat remppaavat taloja omin käsin ja tekevät raskaita pihatöitä. Kumpikaan ei suuremmin välitä prinsessaelämästä, älypuhelimen selaamisesta tai manikyyrissä istumisesta.

Ovat kylläkin hoikkia, sporttisia ja todella hyvännäköisiä. Ja miehiään reippaasti nuorempia. Molemmat korkeakoulutettuja, toinen oli ennen kotirouvaksi ryhtymistä hyvässä mutta aikaavievässä ja stressaavassa työssä.

Nämä ketjun naiset taitavat lähinnä olla laiskureita jotka tajuavat ettei luvassa ole kivaa työtä ja kunnon palkkaa, ja siten haaveillaan instamissin elämästä menestyjämiehen rinnalla. Mutta ne ovat jotka siihen rooliin pääsevät, tuppaavat olemaan ahkeria naisia jotka saisivat halutessaan sen urankin, ellei heillä jo ollut se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla