Aikuinen mies juo Mehukattia
Sellainen pönttö metsämansikkamehua oli hänellä kämpillään. Väittää että ei ole lapsia, ja kai se on uskottava kun näin että hän sekoitti itselleen mehua sellaiseen armeijan kenttäpulloon kun meni tietokoneelle pelaamaan :DD onko tämä nyt vähän lapsellista ja noloa vai ihan vain hassua?
Kommentit (31)
Onko se jotenkin kiellettyä aikuiselta mieheltä?
Olen 40+ nainen ja juon mehukattia. Joskin se on sekajuomatiiviste.
Ap, siellä oli kotiviiniä. Nyt voit nukkua yösi rauhassa ja miehet ovat edelleen miehiä.
Tollaiset kumarassa kyhnöttävät "miehet" aina juo jotain makeita litkuja. Hyväkuntoiset tosimiehet juo vettä janoon.
Oon jo saattanut vastata tähän, mutta mehukatti tetrat on käteviä niille, jotka eivät juo mehuja päivittäin.
Ai onko siinä joku virallinen ikäraja ?
Miks ne on edes myyneet sitä hänelle...
Kau- heeee- taaa !!!!
Mä oon aikuinen nainen ja juon mehukattia.
Mikä on mehukatin idea? Miksei vaan juo vettä vai onko siinä mehutiivisteessä jotain terveellisiä ainesosia. En usko!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mehukatin idea? Miksei vaan juo vettä vai onko siinä mehutiivisteessä jotain terveellisiä ainesosia. En usko!
No jos se on hyvänmakuista? Oisko siinä semmonen idea?
Mikä on kahvin idea? Teen idea? Limujen idea?
Mikä on suklaan idea, eihän se ole terveellistä?
Niin...
Duecorso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...
En tiedä. Itse syön ja juon terveellisesti
Vierailija kirjoitti:
Duecorso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...En tiedä. Itse syön ja juon terveellisesti
Tottakai syöt.
Mutta ymmärrät varmaan, että suurin osa ihmisistä haluaa kuitenkin myös nauttia hyvistä mauista ja herkutella?
Kaikille ruoka ei ole pelkästään polttoainetta.
Kenttäpullossa oli puolikas kossu pohjalla. Se selittää.
Mä tein tänään vispipuuroa. Olen varmaan kamalan lapsellinen senkin takia.
Hyvä tietää et mehukatilla saa rajattua kaikki idiootit pois :D
Eikö maajusseissa ollut mies joka tarjosi just ja just mehukattia ja yhden broikkafileen?