Miksi miehet ei kestä sitä kun kaveri alkaa seurustella?
Pitäisi muka jatkaa samaan malliin kuin sinkkuna, ryypätä ja mennä poikien kanssa. Tyttökaveria ei huomioida mitenkään, tai sitten nimitellään kahleeksi yms. Voiko miehet tosiaan olla näin lapsellisia, ja mistä se johtuu? Tuntuu että miehen kaverit yrittävät varastaa miehen minulta takaisin itsellensä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja mitä teitte? Ja lopettaako mies joskus kavereiden mielistelyn?
Kommentit (33)
Itselläni ei ole kokemusta, mutta kaverilla on. Itse olen kai vähän "poikatyttö", tykkään katsoa urheilua ja muutenkin heittää tosi ronskia läppää enkä ole tippaakaan mustasukkainen. Kaveri sitten on VÄHÄN :D Mikset oo mun kanssa, kenen kanssa oot, missä oot, millon tuut, mikset vastaa, mikset rakasta mua... Kyllä, miehen kaverit yrittävät pelastaa ystävänsä. Kannattaa miettiä omaa käyttäytymistä!
Jep, jos on toooodella mustasukkainen tyttöystävä joka ei halua että mies käy välillä kavereiden kanssa ulkona niin kyllähän kaveria pitää auttaa..
Monesti kaverit naureskelevat ja mitätöivät seurustelusuhteen ennenkuin ovat edes tavanneet tyttökaveria. Mikä siihen voi olla syynä?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:07"]Monesti kaverit naureskelevat ja mitätöivät seurustelusuhteen ennenkuin ovat edes tavanneet tyttökaveria. Mikä siihen voi olla syynä?
[/quote] Jos miestä pyydetään johonkin ja vastaa että ei kun pitää viettää aikaa vaikka Liisan kanssa tai Liisa haluaa että tehdään sitä ja tätä. Ei edes kerran viikossa pääse johonkin kun LiisaLiisaLiisa.
Silloin syy on miehen eikä Liisan. Sen kun menis vaan.
Mutta joskus Liisa on niin hemmetin mustasukkainen narisija, että tavarat lentää jos mies uhkaa lähteä. Tietysti mies voisi vain lähteä ja jättää Liisan yksin itkemään, mutta miehillä on yleensä sydän vaikka kaikki ei sitä usko.
Tuskinpa ne sinkkumiehetkään on koko aikaa menossa ja ryyppäämässä :D Ei sen miehen tartte joka hetkeä sun kanssa viettää. Jos kaverit ei pidä susta, niin ehkä voisit katsoa peiliin.
Tapaan miestä 3-4 kertaa viikossa, mikä tuntuu olevan kavereiden mielestä liikaa. Mies itse haluaa tavata, eikä vaikuta yhtään kärsivältä mun kanssa ollessaan. Muitten mielestä olen kuitenkin kahle. ap.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:24"]Tapaan miestä 3-4 kertaa viikossa, mikä tuntuu olevan kavereiden mielestä liikaa. Mies itse haluaa tavata, eikä vaikuta yhtään kärsivältä mun kanssa ollessaan. Muitten mielestä olen kuitenkin kahle. ap.
[/quote]
Ongelma on kavereissa tässätapauksessa. Käske miestäsi sanomaan heille miten asiat on, heillehän jää loput päivät viikosta..
Jos miehesi on normaali, järkevä ja aikuinen mies niin ei välitä kavereiden puheista ja vittuiluista ja osaa jopa sanoa niille kavereille että neiti X on niin ihana että te jätkät jäätte nyt toiseksi.
Nolo epävarma mies taas ottaa ne kavereiden paskapuheet todesta ja vaikka peruu tapaamisen tyttökaverin kanssa kun pitää esittää "macho-miestä".
miehet kestävät tuon yleensä paljon paremmin kuin naiset... miehiltä eivät kaverit jää
Niin, tuntuu että mies jotenkin häpeilee seurustelua eikä halua mun tapaavan kavereitaan. Ihan kuin se eläisi kahdessa maailmassa, välillä mun kanssa, ja sitten siinä oikeassa missä kaverit ja perhe. ap.
Ihan rehellisesti: joistain ihmisistä ei vaan pidä.
Ei minulle ole ongelma jos kaverilla on uusi muija ja haluaa/joutuu rahdata sitä joka paikkaan mukaan. Useimpien kanssa tulee hyvin juttuun ja siitä naisestakin tulee tuttu. Ja tokihan sen ymmärtää, että kaveri haluaa viettää ihan kahdenkeskistäkin aikaa muijansa kanssa. MUTTA sitten joskus jotkut vaan onnistuvat löytämään naisen, joka suunnilleen menee pitkin nurkkia, ei puhu, vastaa ehkä yhdellä sanalla kun koittaa ottaa siihen kontaktia, kyhnää miehessä kiinni koko ajan ja aina välillä mutisee hiljaa jotakin tälle ja on muutenkin hyvin töykeän oloinen. Nämä onkin sitten yleensä niitä, jotka eivät sitä miestä päästä mihinkään lähtemään. Ansaitsee koodinimen KAHLE :D
Meidän seurustelun aivan alkuaikoina oli tuollaista ennakkoluuloa. Muut miehen kaverit eivät paljoa seurustelleet vielä ja tyttöystävät oli palloja jalassa, mustasukkaisia ilonpilaajia. Mies oli parikymppinen. Mutta sitä mukaan kun tutustuin miehen kavereihin niin heidän suhtautumisensa muuttui kuin yö ja päivä, jossain vaiheessa hänelle sanottiin että pidä tuosta kiinni ja että mistä tällaisia tyttöystäviä löytyisi. En ole poikatyttö tai yksi jätkistä mutta olen kuitenkin rento enkä erityisen mustasukkainen. Luulen että avainasemassa on se rentous ja sellainen. Liikuin paljon miehen kanssa mitä alkuun karsastettiin mutta kun huomattiin että en nipota ja rajoita niin hyvin otettiin porukkaan mukaan. En tiedä mitä mieltä nykyään ovat kun on noita lapsia ja muuta niin harvemmin tulee nähtyä. Mutta nykyään esim miehen työkaverit välillä merkitsevästi sanoo että jos VAIMO PÄÄSTÄÄ oikein sellaisella ilmeellä kun pyytävät miestä vaikka iltaa istumaan (jos ollaan törmätty jossain). Nyt heillä ikää on siinä kolmen kympin tienoilla että ei näköjään ole mikään ikäsidonnainen juttu? Mietin välillä että millaisia tyttöystäviä heillä on oikein ollut, kyllä mies itse päättää meillä menemisistään vaikka toki keskustellaan että ei ole mitään ihmeempää estettä. Pari kertaa olen ehdottanutkin että menis.
Koska miehet on paskoja. Ja itsekkäitä eläimiä. Ei kannata sellasten kanssa tuhlata elämää.
Miehen kaverit tekee tota edelleen ja meillä on lapsi :) yhteiseloaki reilusti takana. Kai se vituttaa ku mä olen niin nuori ja tienaan, että me päästään lomailemaan ja tekemään asioita mistä ne voi vaan haaveilla lauantaisin loton aikaan.
alkuun podin huonoa omaatuntoa ja ajattelin olevani kahle. Pidettiin miehen kans oikein erokeskustelu ja lopulta kerroin oikean syyn. Hän sanoi haluavansa elää juuri tällaista elämää ja jos hänen kaverit ei sitä hyväksy niin ei voi mitään. Ovat kavereita ja näkevät vieläkin minä en kuulu siihen porukkaan minulla on omat kaverini. Teen miehen onnelliseksi se riittää. Hänen kavereitaan en tarvitse elämääni, jos he eivät halua sitä.
-myöskin poikatyttö jolla on paljon miespuolisia ystäviä.
Yleensä se on naisessa vika. Sori vaan. Kukaan kavereistani ei tykännyt entisestäni ja nyt tajuan miksi: oli niin sairaan mustasukkainen. Joskus hän lähti meidän kanssamme ulos niin monet itkukohtaukset sai ihan turhasta aikaiseksi.. Onneksi nykyinen on erilainen! Ei soita tunnin välein jos olen ulkona eikä epäile mistään.. Kaveritkin tykkää :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:35"]
Jos miehesi on normaali, järkevä ja aikuinen mies niin ei välitä kavereiden puheista ja vittuiluista ja osaa jopa sanoa niille kavereille että neiti X on niin ihana että te jätkät jäätte nyt toiseksi.
Nolo epävarma mies taas ottaa ne kavereiden paskapuheet todesta ja vaikka peruu tapaamisen tyttökaverin kanssa kun pitää esittää "macho-miestä".
[/quote]
Onko sinusta vastaavasti myös nainen, joka jättää kaverinsa miehensä vuoksi, itsenäinen ja vahva, hyväitsetuntoinen nainen?
Yleensä kuulee teidän kutsuvan sellaisia kynnysmatoiksi... miksi miehillä on tässä(kin) eri säännöt?
Miehet kestävät, kun kaveri alkaa seurustella. Mutta eivät kestä sitä, kun kaveri seurustelee jonkun ap:n kaltaisen pirttihirmun kanssa. Miksi mies ei saisi nähdä kavereita ja vaikka ryypätä jos haluaa? Kerro yksikin hyvä syy. Kun on lapsettomista kuitenkin kyse.
Naisethan sitä ei kestä kun tyttökaverit pariutuu ja saa lapsia. Kateus.