Paljonko maksaa broilerin valmiiksi grillattu koipireisi? Sattuuko kukaan tietämään? K-Supermarketissa on nyt tarjous
Kommentit (12)
On ihan ok tarjous. Yleensä ovat noin 8 kilo eli jotain vajaa pari euroa muistaakseni per reisi.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok tarjous. Yleensä ovat noin 8 kilo eli jotain vajaa pari euroa muistaakseni per reisi.
Siis 8/kilo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 8/kilo
8 euroa/kilo, en tiedä miksei julkaise euron merkkiä
Ja jos ostaisi itse kotiin ja laittaisi uunissa, tulee koipireiden hinnaksi silloinkin noin euro.
Ei niitä kannata ostaa, pelkkä nahka ja luut. Syötävää ei ole juuri mitään. Ku se tus ta koko homma. Osta mieluummin jotain muuta broilerista, vaikka paistileikkeitä. Edullisia ja niissä on normaalisti syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 8/kilo
Kiitos! :)
ap
ps. mullakin joskus joku näppäin jumittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 8/kilo
€€€
testi €€€
Kanasta tulee parempaa kun itse paistaa, mutta ei ole kallista tuohon hintaan, nykysellään ei enää halpaa saa oikein mistään. Täällä k-supermarketissa jatkuvasti ollut tuohon hintaan ainakin viime vuonna, ehkä kallistunut jo.
Nyt kun kala hirmuisissa hinnoissa, ostellut välillä kanaa ja kallistuu sekin kaiken aikaa. Siitä nestettä poistuu paistaessa siinä määrin paljon että jollei tarjousta ole, ei oikein enää halvemmaksi tule. Kaupat kyllä usein käyttää vanhojakin tuotteita (vähemmän s-ryhmällä koska ei ole kauppias itse päättämässä) noissa mitä paistavat.
Siis 1 €/ koipireisi. ap