Miksi miehet ei kestä sitä kun kaveri alkaa seurustella?
Pitäisi muka jatkaa samaan malliin kuin sinkkuna, ryypätä ja mennä poikien kanssa. Tyttökaveria ei huomioida mitenkään, tai sitten nimitellään kahleeksi yms. Voiko miehet tosiaan olla näin lapsellisia, ja mistä se johtuu? Tuntuu että miehen kaverit yrittävät varastaa miehen minulta takaisin itsellensä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja mitä teitte? Ja lopettaako mies joskus kavereiden mielistelyn?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:07"]
Monesti kaverit naureskelevat ja mitätöivät seurustelusuhteen ennenkuin ovat edes tavanneet tyttökaveria. Mikä siihen voi olla syynä?
[/quote]
poikarakkaus <3
Mulla oli jatkuvasti ongelmia eksäni kavereiden kanssa. Eksä käytti mua aina tekosyynä kun ei jaksanut lähteä jonnekin. Kaverit haukkuivat minua eksälle ja mulle päin naamaa eikä eksä sanonut mitään. En käsitä miksi viihdyin sen nuhjakkeen kanssa yki kaksi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:00"]
Miehet kestävät, kun kaveri alkaa seurustella. Mutta eivät kestä sitä, kun kaveri seurustelee jonkun ap:n kaltaisen pirttihirmun kanssa. Miksi mies ei saisi nähdä kavereita ja vaikka ryypätä jos haluaa? Kerro yksikin hyvä syy. Kun on lapsettomista kuitenkin kyse.
[/quote]
Miehet ovat itsekkäitä. Heillä menee ryyppykaveri eivätkä ne osaa olla kaverin puolesta iloisia. Minä minä minä minä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:13"]
Miehet kestävät, kun kaveri alkaa seurustella. Mutta eivät kestä sitä, kun kaveri seurustelee jonkun ap:n kaltaisen pirttihirmun kanssa. Miksi mies ei saisi nähdä kavereita ja vaikka ryypätä jos haluaa? Kerro yksikin hyvä syy. Kun on lapsettomista kuitenkin kyse.
[/quote]
Miehet ovat itsekkäitä. Heillä menee ryyppykaveri eivätkä ne osaa olla kaverin puolesta iloisia. Minä minä minä minä.
[/quote]
Kuka olisi iloinen, jos kaveria ei näe enää?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:13"]
[/quote]
[/quote]
Kuka olisi iloinen, jos kaveria ei näe enää?
[/quote]
Siitä suhteesta, hyvänen aika.
Mikä saa jonkun arvostelemaan täysin tuntematonta ihmistä? Kavereitten ennakkoluuloilla niitä pirttihirmuja varmaan syntyykin..
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:02"]
Mikä saa jonkun arvostelemaan täysin tuntematonta ihmistä? Kavereitten ennakkoluuloilla niitä pirttihirmuja varmaan syntyykin..
[/quote]
Suuri osa ihmisistä on ennakkoluuloisia luonteeltan. Tällekin on syynsä.
Itsekö suhtaudut ystäviesi uusiin miehiin vilpittömän ennakkoluulottomasti ja avoimin mielin?
Mun ystävät on mun ystäviä ja niitten puolisot on niitten puolisoita, ei ne kuulu mun elämääni millään lailla.
Ihan yleisesti huomattu fakta on kyllä se, että naiset ei tosiaankaan ole niin mustasukkaisia kuin luullaan; itse asiat TODELLA moni mies on vaan niin pussy, ettei kehtaa suoraan sanoa kavereille jos ei jaksa/huvita/ehdi lähteä johonkin "poikien juttuun". Tällöin on helppo syyttää tyttöystävää "tulisin muuten mut sovittiin jo Liisan kaa leffailta/Liisa ei päästä tänään". Ja tadaa, mies pääsee helpolla, ja miehen kaverit mieltävät naisen pirttihirmuksi.
Ihmisten kanssa keskustellessa oon havaillu että tää on todella yleistä, jopa miehet myöntää että helpommalla pääsee kun syyttää naista :D Nössöt!
Mä en ole koskaan puhunut kenenkään toisen puolesta. Jos mua ei huvita tehdä jotain, osaan sanoa ei niin tyttöystävälle kuin jätkillekin. Turha omista jutuistaan on muita syyttää.
Miehet tykkää enemmän toisistaan kuin naisista?
En siis ole miehen kavereita koskaan tavannut. Herjasivat miestä niin rankasti kun saivat kuulla että seurustelee, niin ei miestä kiinnosta minua niille esitellä. En ole estänyt miestä tapaamasta kavereitaan, tuskin se niille sellaista on valehdellutkaan. Jostain vaan ovat keksineet että miehen olisi parempi ilman minua. ap.