Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hyviä neuvoja, miten saan selville pettääkö mies?

Vierailija
12.11.2009 |

Puhelinta ei omatunto anna myöden tutkia. Mutta käytös on muuttunut miehellä niin että uskon että pettää.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilaskujen aikaan kurkistin puolisoni Visalaskua, ravintolalasku löytyi. Kielsi edes tietävänsä sen nimistä ravintolaa kun kierosti kysymyksen esitin. Näin unen jossa hän oli ollut baarissa, suuri kivisormus etusormessaan. Kerroin tämän hänelle että en häntä enää samaksi tunnista.Se laukaisi paljastamaan.

Vierailija
42/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi vakoiluohjelman 

asentamista miehesi puhelimeen.

Niin olen itse tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin nauhuria 10 v sitten. En mihinkään pettämisjutun selvittämiseen vaan muihin asioihin liittyen. Mieheni oli lopulta viaton. 

Vierailija
44/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista pitää epäillä ja miettiä, niin pistäpä ukko luiskaan. 

Vierailija
45/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että millaset välit teillä on, jos et muka voi kysyä häneltä suoraan ja luottaa siihen mitä hän sanoo.

jos ukolla on suhde toiseen naiseen ja eikä tähän mennessä ole siitä puhunut vaan pysyttelee hiljaa asiasta, niin luuletko ihan tosissasi että tunnustaisi jos AP sitä häneltä suoraan kysyisi.

Tämä kommentti kertoo kaiken oleellisen tästä palstasta. 

Vierailija
46/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee reissusta, niin ota oitis sumppiin. Samalla tutki maistuu/haiseeko kortsulle?

Vierailija
47/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että millaset välit teillä on, jos et muka voi kysyä häneltä suoraan ja luottaa siihen mitä hän sanoo.

Ja minua ihmetyttää, miten voit luottaa siihen mitä sanoo? HALOO!!!!

Vierailija
48/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytös muuttuu miljoonasta muustakin syystä. Hyvä kun et ala vakoilemaan. Täällä on aika outoja tapauksia ollut suosittelijoina aikaisemmissa keskusteluissa kun ovat käskeneet vakoilemaan puhelinta ja spostia. Se on laitonta ja rangaistavaakin mitä taas kahden aikuisen välinen seksi ei ole. Voimaa.

Mitä jos he pettivät ilman senksiä syömällä lempi hesburgerissani lemöiruokaani ilman minua?

Vierailija
49/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ala elämään elämääsi sillä oletuksella että mies petti ja tulee pettämään? Koska miehellähän ei ole tässä tilanteessa parisuhteessa osaa eikä arpaa, kun nainen on pettämisasian päähänsä saanut.

Vierailija
50/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se myzlimi, se oikeus ulla 4 vaimu. Ja jos sa vaarausko, se saada petta ja lyoda.

Vierailija
51/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtäkkiä kiinnostaa valkaista hampaita, ostelee uusia vaatteita, muutenkin huolehtii ulkonäöstään enemmäm.

Tulee puheluja, ja lähtee puhumaan muualle. Puhuu nykyään aina puhelimessa kun yritän soittaa. Ennen soitteli aina työmatkalta, nykyään ei enää soita.

Tässä vain joitakin merkkejä.

Teillähän on jo pidempään mennyt huonosti ja et ole antanut miehelle oikeanlaista huomiota. Tilannetta ei voi enää korjata, mutta voit nopeuttaa eroamistanne alkamalla skitsoilemaan pettämisestä.

Pääasia on kuitenkin ymmärtää, että tilanne on yksin sinun vikasi.

Vierailija
52/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulee reissusta, niin ota oitis sumppiin. Samalla tutki maistuu/haiseeko kortsulle?

Ei edes tarvinnut ottaa suikkiin kun toosan haju lemahti niin voimakkaasti ja oma kourani samoin kun olin jo koskenut uitettua vehjettä. Kiireellä oli jälleen ajanut suoraan toisen luota mun luo (ei oltu naimisissa eikä asuttu yhdessä)

Vierailija
53/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Miehen kuuluukin panna monia naisia.

Vierailija
54/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse mitään todisteita keräillä, luota vaistoosi. Vaikka mies kieltäisi kaiken, pettäjä on myös valehtelija. Mene eteenpäin elämässäsi.

Vierailija
55/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhtäkkiä kiinnostaa valkaista hampaita, ostelee uusia vaatteita, muutenkin huolehtii ulkonäöstään enemmäm.

Tulee puheluja, ja lähtee puhumaan muualle. Puhuu nykyään aina puhelimessa kun yritän soittaa. Ennen soitteli aina työmatkalta, nykyään ei enää soita.

Teillähän on jo pidempään mennyt huonosti ja et ole antanut miehelle oikeanlaista huomiota. Tilannetta ei voi enää korjata, mutta voit nopeuttaa eroamistanne alkamalla skitsoilemaan pettämisestä.

Jeps, mies kannattaa vapauttaa markkinoille itkemään. Me sinkkunaiset olemme sen verran tarkkasilmäisiä että haistamme miehestä kauas ansaitseeko hän edes treffejä vai ei. Ja tällaisista keisseistä tietää, että ei ansaitse.

Vierailija
56/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sen puhelimen tutkitte, jos se on lukossa? Minulla on työnantajan puhelin ja se on pakko pitää lukossa, että ulkopuoliset eivät pääse siihen käsiksi. 

Vierailija
57/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse mitään todisteita keräillä, luota vaistoosi. Vaikka mies kieltäisi kaiken, pettäjä on myös valehtelija. Mene eteenpäin elämässäsi.

Tämä, pettäjä on myös valehtelija.

Vierailija
58/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap toivottavasti käytätte kortsua miehesi kanssa ettet saa mitään tauteja. 

Kyllähän tuo kuulostaa selkeästi pettämiseltä.

Vierailija
59/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps, mies kannattaa vapauttaa markkinoille itkemään. Me sinkkunaiset olemme sen verran tarkkasilmäisiä että haistamme miehestä kauas ansaitseeko hän edes treffejä vai ei. Ja tällaisista keisseistä tietää, että ei ansaitse.

Melkoista femcel mentaaliakrobatiaa. 

Mieshän on jo tuplasti varattu ja nainen päätymässä sinne sinkkumarkkinoille itkemään.

Vierailija
60/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, pettäjä on myös valehtelija.

Jokainen nainen elää omassa (satu)maailmassaan ja jos nainen on päättänyt, että mies pettää, niin silloin mies pettää. Ainakin sen naisen omassa satumaailmassa ja millään muullahan ei ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän