Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt hyviä neuvoja, miten saan selville pettääkö mies?

Vierailija
12.11.2009 |

Puhelinta ei omatunto anna myöden tutkia. Mutta käytös on muuttunut miehellä niin että uskon että pettää.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin lisääminen tuskin auttaa, koska monella au-suhde vain nostaa seksihaluja, jolloin oma vaimokin kelpaa entistä paremmin.

Vierailija
22/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät kyllä sisimmässäsi, mikäli miehesi valehtelee vastauksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tämän kyllä. Olin itsekin kaksi vuotta sitten petturi, petin miestäni. Ja juuri tuollaiset merkit: puhelin oli aina taskussa, jopa suihkussa käydessä se oli aina kylppärissä, jos puhelin meni hukkaan, tuli kauhea paniikki. Ennen puhelin oli missä lie, en välittänyt, kun mitään salaista siellä ei ollut.

Aloin laittaa itseäni entistä enemmän, hankin paljon uusia vaatteita ja en soitellut reissuista, vaikka yleensä olin niin tehnyt. Ja huom: oletko varma, että miehesi on todellakin TYÖmatkalla?? itse olin MUKA työreissuilla, mutta todellisuudessa olin PANOmatkalla, näin teki myös tuo toinen mies, kenen kanssa petin.

Sitten aloin itse tentata omaa miestäni pettämisestä ja muuta, ihan päinvastaista, itsehän olin pettäjä. Eli kannattanee kuitenkiin kysyä ihan suoraan, miehesi tuskin tunnustaa, mutta saapa ajattelemisen aihetta, saa säikäytyksen, että tiedät asiasta jotain.

Kadun pettämistäni syvästi, inhoan itseänio sen takia.

Vierailija
24/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastaus voi löytyä yhden puhelimen päästä niin minähän kyllä katson puhelinta vaikka salaa.

Ja jos joutuu epäilemään miestä,ei ole siis luottamus kunnossa,voi miettiä mitkä muut asiat ovat pielessä semmosessa suhteessa!

Luottamusta kun ei lähes varmasti saa takaisin 100prosenttisesti jos kerran se petetään.

Vierailija
25/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää salakuuntelun, mutta ei kai siinä lainpykälässä kielletä puhelintietojen tarkistamista? Saahan sen numeroerittelyn laskuunkin, jos haluaa.

Ja sama kai se mitä laki sanoo, kun avioliitto on kerran menossa kovaa vauhtia perseelleen. Siinä ei sitten enää sakot haittaa, mikäli se mies nyt edes asiasta vaivautuisi jupakkaa nostamaan.

Vierailija
26/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että millaset välit teillä on, jos et muka voi kysyä häneltä suoraan ja luottaa siihen mitä hän sanoo.

jos ukolla on suhde toiseen naiseen ja eikä tähän mennessä ole siitä puhunut vaan pysyttelee hiljaa asiasta, niin luuletko ihan tosissasi että tunnustaisi jos AP sitä häneltä suoraan kysyisi.

Vierailija
27/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei kerta edes tunnusta pettäneensä, niin mitä väliä. Jos SINÄ et luota mieheesi, niin sinä voit lähteä suhteestä ilman että mies pettää.

Miten akat voikaan olla noin avuttomia. Ei ole ihme, että miehet pettävät niin paljon.

Vierailija
28/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nimittäin kehotan katsomaan sen puhelimen!! Miehen omatunto ei kolkuta, vaikka se pettää sua, joten eiköhän sun omatuntosi voisi antaa periksi ja vilkaista tekstiviestejä..

Kirje- ja puhelinsalaisuuden rikkominen on rikos. Rikokseen yllyttäminenkin on muuten rikos, myös nettipalstalla!

Vierailija
29/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi, kyllähän kuvaamasi merkit ovat aika klassisia. Minä olisin myös niin raukka, että ratsaisin puhelimen -siitä saa nopeasti informaatiota jos viestejä on tallella. Fiksu mies tietty poistaa epäilyttävät viestit ja puhelinlokin säännöllisesti.

Vierailija
30/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta typerämpää neuvoa et olisi voinut antaa

Minua ihmetyttää, että millaset välit teillä on, jos et muka voi kysyä häneltä suoraan ja luottaa siihen mitä hän sanoo.

jos ukolla on suhde toiseen naiseen ja eikä tähän mennessä ole siitä puhunut vaan pysyttelee hiljaa asiasta, niin luuletko ihan tosissasi että tunnustaisi jos AP sitä häneltä suoraan kysyisi.

Jos toinen on kovin luotettavaa sorttia, ei hän varmaankaan petä ;D

Naurettavan sinisilmäisiä ihmiset. Jos tosiaan joku pettää, tuskin hän sitä heti kysyttäessä paljastaa "Joo. Kyllä mää sua petän. Jätätkö nyt mut?". Haloo! Jos ihminen pettää, on siis samalla vanhassa suhteessa, hän mitä ilmeisemmin haluaa pitää molemmat suhteet. Tuskin on odotettavissa välitöntä kaiken paljastavaa tunnustusta.

Vierailija
31/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei kerta edes tunnusta pettäneensä, niin mitä väliä. Jos SINÄ et luota mieheesi, niin sinä voit lähteä suhteestä ilman että mies pettää.

Miten akat voikaan olla noin avuttomia. Ei ole ihme, että miehet pettävät niin paljon.

havaintoihinsa. Uskoo sen sijaan aukottomasti miehen rehellisyyteen, vaikka merkit kertovat, ettei hän ole rehellinen. Joo, voi tietty miehen hylätä jo epäilyksestä, mutta usein on olennaista, varsinkin, jos on lapsiakin tai naimisissa, tietää mikä on asian todellinen laita. Voihan sitä epäilykset osua joskus harhaankin. Joskus taas on terveellistä epäillä, eikä syy silloin ole aina epäilijässä!

Vierailija
32/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pettäneenä miehenä kerrottakoon ne nyt tässä: kännykän vahtiminen ja ulos soittamaan meno, lisääntyneet työreissut, jotka käytännössä kuten yksi edellä sanoi panoreissuja.

Vierailija
33/44 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja musta tuntuu et se pettää

Vierailija
34/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla kohdalla voin sanoa että haluan useammin kuin mies ja monipuolista seksiä. Ei auta pelkästään seksi.

Vierailija
35/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa. Nuo kertomasi merkit kertovat karua asiaa. Itse katsoisin puhelinta. Tekihän se Tigerin vaimokin niin. Ja soittaisin soitettuihin numeroihin. Tekstiviestit voivat paljastaa kaiken. Tuskimpa on kukaan vienyt oikeuteen omaa puolisoaan. Aika arkipäivää katsoa toisen puhelinta jos epäilykset heränneet. Kysyisin tämän jälkeen mieheltä onko sillä toinen? Kukaan ei tunnusta heti. Kerro palstalla miten teillä kävi. Ai niin kokemuksella kerron, että seksihalut voivat lisääntyä toisen naisen ollessa kuvioissa. Näkee sängyssä sen uuden kumppanin vaikka se olisitkin sinä.

Vierailija
36/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tutkisin sen puhelimen..tosin itse aikoinani poistin kyllä kaikki epäilyttävät viestit, mutta ilmeisesti ihmiset ovat yleensä laiskoja tässä asiassa.

Vierailija
37/44 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuus testin käytössä on aina huomioitava, että kumppanin ylityötunnit, naapurin, kaverin tai ystävän tapaaminen ja viaton flirtti saattavat näkyä yhtäkkiä aivan toisenlaisessa valossa.

Uskottomuus testi

Vierailija
38/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisi

Vierailija
39/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
40/44 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Janica 15 v