Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt hyviä neuvoja, miten saan selville pettääkö mies?

Vierailija
12.11.2009 |

Puhelinta ei omatunto anna myöden tutkia. Mutta käytös on muuttunut miehellä niin että uskon että pettää.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tieto vaikuttaa elämääsi? Mitä ajattelit selvitystyösi jälkeen tehdä?

Vierailija
2/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytös muuttuu miljoonasta muustakin syystä. Hyvä kun et ala vakoilemaan. Täällä on aika outoja tapauksia ollut suosittelijoina aikaisemmissa keskusteluissa kun ovat käskeneet vakoilemaan puhelinta ja spostia. Se on laitonta ja rangaistavaakin mitä taas kahden aikuisen välinen seksi ei ole. Voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä kiinnostaa valkaista hampaita, ostelee uusia vaatteita, muutenkin huolehtii ulkonäöstään enemmäm.

Tulee puheluja, ja lähtee puhumaan muualle. Puhuu nykyään aina puhelimessa kun yritän soittaa. Ennen soitteli aina työmatkalta, nykyään ei enää soita.

Tässä vain joitakin merkkejä.

Vierailija
4/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uomaat sitten käytöksestä valehteleeko vai ei

Vierailija
5/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että millaset välit teillä on, jos et muka voi kysyä häneltä suoraan ja luottaa siihen mitä hän sanoo.

Vierailija
6/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että millaset välit teillä on, jos et muka voi kysyä häneltä suoraan ja luottaa siihen mitä hän sanoo.

jos ukolla on suhde toiseen naiseen ja eikä tähän mennessä ole siitä puhunut vaan pysyttelee hiljaa asiasta, niin luuletko ihan tosissasi että tunnustaisi jos AP sitä häneltä suoraan kysyisi.

Vierailija
7/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sama juttu, varsinkin noi puhelujutut kuulostaa tutulta. Joo, ja kysyin suoraan ja aina vastaus oli että ei, älä edes mieti semmoista. No, niitä naisia oli sitten kaksi.

Vierailija
8/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tollaiset tyypit vaan odottaa, että koska kärähtää. Ei oo munaa tunnustaa ite, joten on helpompi jatkaa salaa kunnes jää rysän päältä kii.

Vierailija
9/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten täällä moni on jo sanonutkin, kysyä voit toki suoraan, mutta vastaus on 100-varmasti: ei. Totuus on sitten ihan toinen juttu.

Jos haluat liittonne jatkuvan, niin nyt ei voi kuin toivoa parasta eli että kysymyksessä on tilapäinen hairahdus, ja juttu päättyy pian.

Vierailija
10/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi välttelee sua tai jos olet sen kanssa juttusilla niin se alkaa syyllistää sua jostain. Tai epäilee ja neuvoo sua, mulla mies oli huolissani mun tekemisistä ja jälkeenpäin ajatellen ne kaikki oli sellasia mitä se ite puuhaili.(=petti)

yhtäkkiä kiinnostaa valkaista hampaita, ostelee uusia vaatteita, muutenkin huolehtii ulkonäöstään enemmäm. Tulee puheluja, ja lähtee puhumaan muualle. Puhuu nykyään aina puhelimessa kun yritän soittaa. Ennen soitteli aina työmatkalta, nykyään ei enää soita. Tässä vain joitakin merkkejä.

Vierailija
11/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti joku tietää jos jotain on menossa.

Meillä kävi niin että kaikki muut tiesi ennen mua ja se oli musta petturuutta/epäinhimillistä toimintaa niitten kavereitten puolelta.

Vierailija
12/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsata puhelin, mies ei takuulla kysyttäessä myönnä kuitenkaan.

Vierailija
13/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tietysti itse kieltää pettävänsä, alkaa vain nauraa kun kysyin asiasta.

Vierailija
14/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uskot sitä.

Vierailija
15/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje- ja puhelinsalaisuuden rikkominen on rikos. Rikokseen yllyttäminenkin on muuten rikos, myös nettipalstalla!

Varsin viattomalta tuollainen käytös minusta vaikuttaa. Eikös ole hyvä että mies huolehtii itsestään?

Vierailija
16/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tietysti itse kieltää pettävänsä, alkaa vain nauraa kun kysyin asiasta.

Vierailija
17/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje- ja puhelinsalaisuuden rikkominen on rikos. Rikokseen yllyttäminenkin on muuten rikos, myös nettipalstalla!

Varsin viattomalta tuollainen käytös minusta vaikuttaa. Eikös ole hyvä että mies huolehtii itsestään?

Vierailija
18/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut miehellä muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa.

Kysyin ensin, että otatko kahvia tai teetä? Seuraava kysymys oli, onko sinulla toinen nainen?

Mutta muista, teidä on oltava kasvotusten, jotta näet myös ilmeen ja kehonkielen.

Vierailija
19/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kysyin suoraan ja mies tietysti kielsi. Lopulta tutkin kännykän. Eipä tarvinnut kuin pari viestiä avata ja homma oli selvä. Ja ko. nainen oli muuten tallennettu puhelimeen miehen nimellä, mikä lienee melkoi tyypillistä.

Vierailija
20/44 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse kännykkää katsoa.

Kysyt nämä kysymykset mieheltäsi kuten olisi vaikka lehden tietokilpailu ja katsot ilmeet:

Onko teidän suhteen perusta luottamus?

Luottaako hän sinuun täysin?

Voitko sinä luottaa häneen joka asiassa?

Haluaako hän olla kanssasi joka päivä vapaaehtoisesti?

Tekeekö hän jotain sellaista, jota ei sinun haluaisi tekevän tai jotain, mitä hän ei halua sinun tietävän?

Onko sinulla toinen nainen?

Jos haluat miehen puhuvan asioista suoraa, kuten avoimessa ja luottavassa suhteessa, puhu sinäkin.