Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä tulossa yökylään. Samaan vai eri huoneisiin nukkumaan

Vierailija
17.09.2021 |

Mies ei tykkää, äkäilee mulle ja mun pitää olla se joka huolehtii ettei nuoret nuku samassa huoneessa, mene yhdessä saunaan ja menevät ajoissa nukkumaan.

Ihan yhtä jyrkkä en ole mutta silti samoilla linjoilla. Poika kinuu kovasti että saisivat nukkua samassa huoneessa. Mietteitä? Miten teillä on asiat hoidettu?

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollaan ennen kihlausta laitettu eri huoneisiin nukkumaan.

Omat nuoret tyttö ja kaksi poikaa ovat jopa tykänneet siitä järjestyksestä. Nyt he kaikki ovat jo aviossa ja lapsiakin on. Noudatimme samaa perinnettä kuin omat vanhempamme, jotka myös "nukutti" meidät eri huoneissa ihan aviosäätyyn asti. 😉

Aivan älytöntä. Jos pariskunta on ollut yhdessä 5-10 vuotta ja asuvat yhdessä teillä kyläillessä pitää "nukuttaa" eri huoneissa koska ööööö..? Huoneethan tuossa muutenkin loppuu nopeasti kesken. 

Ei, vaan silloin kun alkoivat seurustelemaan. Kihlat ja aviot tuli sitten myöhemmin ja lapset. 😉

Vierailija
102/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy toisinpäin: Missä  luulisit tytön vanhempien haluavan että heidän 15-vuotias tyttärensä nukkuu?

No jos ovat hyviä vanhempia niin toivovat ettei tyttö nuku pojan kanssa samassa huoneessa

ap

Teille tulee siis tyttö yökylään, mutta et tiedä edes sitä,  ovatko nämä hyviä vanhempia? Tutustukaa nyt ihmeessä heihin, edes pieni puhelinsoitto et milläs linjalla olette näissä asioissa.

Just olin samaa sanomassa. Kun oma poikani aikoinaan kyseli, että voiko tyttöystävänsä yöpyä meillä, otin välittömästi yhteyttä tytön äitiin tiedustellakseni hänen mielipidettään. Hyvään yhteisymmärrykseen päästiin. Hän muun muassa kertoi minulle, että tyttärensä oli omatoimisesti hankkinut e-pillerit, mikä tieto minulle oli huojentavaa. Tämä pariskunta oli silloin iältään n. 17v.

No minusta on kyllä tuokin väärin levitellä tytön yksityisiä asioita tuolla tavalla ulkopuoliselle. Eiköhän nuo jutut mene sillä tavalla, että molemmat vanhemmat vastaavat omasta lapsestaan ja ehkäisyvalistuksesta heille. Tulee kohta vielä painostusta ehkäisyyn ulkopuoliseltakin taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan trolli nuorten ikää kerro!!

15 molemmat. Ja en ole trolli

ap

Meillä ei nukkuisi samassa huoneessa eikä ehkä yökyläilyä ollenkaan.

Vierailija
104/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun lukion ykkösellä (16-v) oli eka kunnon suhde.

Mentiin yhdessä mun huoneeseen ”läksyjä tekemään.”

Voi sitä sormien litinää ja lihan läiskettä, heti kun hetkenkin tilaisuus tuli.

Kun sormet haisi, niin piti suihkutella omaa dödöä, ennenku pääsi pesulle. Äitee kävi kattoo joskus ovelta ja mainitsi, että kylläpä oot deodoranttia sit laittanut.

Jos olis päässyt yökylään, niin olis varmaan kynnetty koko yö. Että nyt ne harhaluulot pois, mitä siellä huoneessa tapahtuu.

Kaikki eivät ole, kuin sinä.

Vierailija
105/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea hätä aikuisilla, ettei vain 15-vuotiaalta alaikäiseltä lapselta kielletä seksin harrastamista.

???

Vierailija
106/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joskus minulla kun mentiin saunaan niin anoppi oli kailottanut  etteivät ole edes kihloissa me oltiin molemmat jo yli 20v.Tosin he ovat vasta 15 v.En päästäisi yhdessä vielä saunaan enkä nukkumaan tai keskustelisin aiheesta onko pillerit tai nukkuvatko vaan toistaiseksi jos järki päässä.

Vierailija
107/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan trolli nuorten ikää kerro!!

Troli todella vaudissa.Menen yhdessä saunaan mut maate eri petiin.Kyllä siellä saunassakin voi rakastella,voi kylpyhuonessakin,tai talon takapihalla. Jos tulee yöksi kotiin tyttöystävän kanssa, niin sama petihän he.Mitä pahaa siinä on?Kyllä nyky nuorilla on jo ehkäisyt.Ei pelkoa saavat lapsia.

Vierailija
108/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin ne " toisenlaiset teiniäidit" putkahtaa.

Ei ne näyttelijöitä ole. 😂

Vierailija
109/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mun poika, niin hankkisin paketin kortsuja ja pitäisin seksivalistusta eli kertoisin sukupuolitaudeista ja raskauden ehkäisystä. Panee ne kuitenkin jossain vaiheessa.

Vierailija
110/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nukkuko, lukekaa paksua kirjaa ääneen koko yö

Vierailija
111/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tyttö tulekaan. Oli suuttunut kun lattialle joutuisi nukkumaan.

Ap

Ei ole oikea ap

Ap

Vierailija
112/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy toisinpäin: Missä  luulisit tytön vanhempien haluavan että heidän 15-vuotias tyttärensä nukkuu?

No jos ovat hyviä vanhempia niin toivovat ettei tyttö nuku pojan kanssa samassa huoneessa

ap

Teille tulee siis tyttö yökylään, mutta et tiedä edes sitä,  ovatko nämä hyviä vanhempia? Tutustukaa nyt ihmeessä heihin, edes pieni puhelinsoitto et milläs linjalla olette näissä asioissa.

Just olin samaa sanomassa. Kun oma poikani aikoinaan kyseli, että voiko tyttöystävänsä yöpyä meillä, otin välittömästi yhteyttä tytön äitiin tiedustellakseni hänen mielipidettään. Hyvään yhteisymmärrykseen päästiin. Hän muun muassa kertoi minulle, että tyttärensä oli omatoimisesti hankkinut e-pillerit, mikä tieto minulle oli huojentavaa. Tämä pariskunta oli silloin iältään n. 17v.

No minusta on kyllä tuokin väärin levitellä tytön yksityisiä asioita tuolla tavalla ulkopuoliselle. Eiköhän nuo jutut mene sillä tavalla, että molemmat vanhemmat vastaavat omasta lapsestaan ja ehkäisyvalistuksesta heille. Tulee kohta vielä painostusta ehkäisyyn ulkopuoliseltakin taholta.

Jokuko on oikeasti sitä mieltä, että tytön ehkäisy kuuluu mitenkään anoppikokelaalle? Kyllä vielä teini-ikäiselläkin saa olla yksityisyytensä.

Vierailija
113/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jokuko on oikeasti sitä mieltä, että tytön ehkäisy kuuluu mitenkään anoppikokelaalle? Kyllä vielä teini-ikäiselläkin saa olla yksityisyytensä.

Pojat 15 vee on innokkaita isiä. 🤣

Vierailija
114/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sormet haisi, niin piti suihkutella omaa dödöä, ennenku pääsi pesulle. Äitee kävi kattoo joskus ovelta ja mainitsi, että kylläpä oot deodoranttia sit laittanut.

Jos olis päässyt yökylään, niin olis varmaan kynnetty koko yö. Että nyt ne harhaluulot pois, mitä siellä huoneessa tapahtuu.

Melkein kuin omasta nuoruudesta. Sängyn jalka murtui kerran alta, kun ”opiskeltiin” lukiolaisina. Heh.

Vierailija
115/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana kun seurustelin, silloinen tyttöystävä oli kova tarjoamaan suullista hoitoa. Mentiin saunaan, junaan, koulussa hyppytunnille, niin aina oli imuri päällä. Sen jälkeen en ole vastaavaan törmännyt.

Yhtään kokonaista yötä ei kylläkään yhdessä nukuttu.

Vierailija
116/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole, kuin sinä.

Kyllä tango kaksi vaati.

Vierailija
117/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainakin saattamaan alulle

Vierailija
118/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se nyt ei siltikään liity tytön ehkäisystä huuteluun ulkopuolisille.

Vierailija
119/135 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kotiini ei tulisi yökyläilemään tuon ikäinen seurustelukumppani. Oon varmaan tässä asiassa tarpeettoman tiukkis.

Tiedostan kyllä että seksiä voi harrastaa myös päivällä, että se ei kellonaikaa katso. Yökylään ottaminen on kuitenkin kuin tilaisuuden tarjoaminen varkaalle, että onko sitä nyt ihan pakko usuttaa nuoret harrastamaan seksiä?

Ja kyllä, oma eka kerta oli mun vanhempien mökillä kun minun äiti halusi mut pois jaloista ja pyysi että menen poikakaverin kanssa heidän juhlien ajaksi mökille. En tullut raskaaksi, mutta kyllähän toi nyt vähän meni niin että mun äiti järjesti sen tilanteen sellaiseksi mihin se sitten meni.

Vierailija
120/135 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni AP? Kuuluiko huoneesta tasainen jyskytys seinää vasten vai kuorsaus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi