Pojan tyttöystävä tulossa yökylään. Samaan vai eri huoneisiin nukkumaan
Mies ei tykkää, äkäilee mulle ja mun pitää olla se joka huolehtii ettei nuoret nuku samassa huoneessa, mene yhdessä saunaan ja menevät ajoissa nukkumaan.
Ihan yhtä jyrkkä en ole mutta silti samoilla linjoilla. Poika kinuu kovasti että saisivat nukkua samassa huoneessa. Mietteitä? Miten teillä on asiat hoidettu?
Kommentit (135)
Antaisin nukkua samassa huoneessa.
Poika on samassa píllua. Mitä ihmettä te oikein hiekotatte?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan trolli nuorten ikää kerro!!
15 molemmat. Ja en ole trolli
ap
Heidän ikänsä? Aika keskeinen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Heidän ikänsä? Aika keskeinen tieto.
15 molemmat. Tai no en tiedä onko tyttö jo ehtinyt täyttää 16
ap
Taasko tää saman paskan spämmäys alkaa? Joka helvetin viikonloppu 💩
Poikanne nukkuu sun vieressäsi ja tyttö pojan isän vieressä. Näin ei pääse haureutta tapahtumaan. Olen puhunut.
Antaisin nukkua yhdessä. Voi sitä seksiä harrastaa muuallakin tai päivällä.
Lusikkaan olohuoneen lattialle, kuten muutkin nuoret.
Tuskin tulee jos saa tietää nukkuvansa eri huoneessa.
Eipä yöpynyt yksikään poikakaveri meillä. Ihan itse aiheutettu tilanne. Olisitte kieltäneet koko kyläilyn.
Miten miehesi selittää sen, että nuoret harrastavat jo se*siä kuin viimeistä päivää, tuskin se on kiinni eri huoneessa nukkumisesta. Eri asia haluaako miehesi sitä kotiinne. Provo?
Siis meillä oli miehen kanssa ideana laittaa tytöllö patja joko meidän huoneen lattialle tai olohuoneeseen
ap
Vierailija kirjoitti:
Antaisin nukkua yhdessä. Voi sitä seksiä harrastaa muuallakin tai päivällä.
Poika ei pääse muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 molemmat. Ja en ole trolli
ap
Aika pelimies se sun poikasi. Kesällä oli vielä 14-vuotias ja joka viikko tuomassa uutta tyttöä kotiin. Vanhempien suhtautuminen tyttikseen on näköjään edelleen yhtä lapsellista. Yrittäkää löytää lähipiiristä aikuisia, joilta kysytte neuvoa tässä(kin) asiassa
Mies voi nukkua pojan tyttöystävän kanssa ja sinä nukut poikasi huoneessa näin varmistatte, että yöllä ei tapahdu mitään epäilyttävää.