Pojan tyttöystävä tulossa yökylään. Samaan vai eri huoneisiin nukkumaan
Mies ei tykkää, äkäilee mulle ja mun pitää olla se joka huolehtii ettei nuoret nuku samassa huoneessa, mene yhdessä saunaan ja menevät ajoissa nukkumaan.
Ihan yhtä jyrkkä en ole mutta silti samoilla linjoilla. Poika kinuu kovasti että saisivat nukkua samassa huoneessa. Mietteitä? Miten teillä on asiat hoidettu?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Siis meillä oli miehen kanssa ideana laittaa tytöllö patja joko meidän huoneen lattialle tai olohuoneeseen
ap
Mitähän tytön vanhemmat sanoisivat, jos saisivat kuulla tytön nukkuneen samassa huoneessa miehesi kanssa?
Tapahtuu tai on tapahtumatta... Itse olen nuorna poikana 4 x nukkunut eri tyttöjen huoneissa - ja MITÄÄN ei tapahtunut! Piste. Olin iältäni noina aikoina 19-21 - vuotias. Tottakait halusin mutta jos ei ollut tytön lupaa. Ei tapahtunut YHTÄÄN mitään! Ja jos taas tyttö halusi... Mitäpä luulette? Olisiko estänyt edes poliisivoimat tai palokunta tahi armeija! Ei... Näin yksinkertaista se on. Sitä ei sen enempää tartte vatvoa. Nytkin teksisi mieli mut aakka ei anna. Siksi per..les täss vauvaa luen ja kirjoittelen -pahus!
Käy sääliks, että tuollaiset ihmiset on pariutuneet ja saaneet lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierashuoneessa, ja jos ei ole teillä ei ole vierashuonetta, niin tyttö nukkuu pojan huoneessa yksin ja poikanne olohuoneessa sohvalla tai patjalla.
Tämä.
Jos meillä on joku nuori kylässä hän "elää" sen aikaa kun kylässä on "meidän säännöillä". Tässä tapauksessa molempien ollessa ns. alaikäisiä (virallisesti näin on), he nukkuvat eri huoneissa. Kysyn kyllä onko viisasta tytön tulla yökylään ellei se ole jostain syystä tarpeellista. Tai voisiko tyttö ottaa mukaansa jonkun kaverinsa (toisen tytön)? Näin tytöt nukkuisivat pojan huoneessa ja poika olohuoneen lattialla.
Vierailija kirjoitti:
En usko että harrastavat seksiä. Molemmat neitsyitä. Itse asiassa en edes ole varma pojan seksuaalisesta suuntautumisesta. On ollut poikaystäväkin.
Ap
Trollihan tämä "äiti". Tai täysin outo, joka ei tiedä lapsestaan yhtään mitään.
No tietenkin samaan. Anna nuorten nussia!
Suomessa 15v on alaikäinen.
Jos vanhemmat ikäänkuin "siunaa" tilanteen, he siunaavat laittomuuden.
Teinit ei ole itse vastuussa vaan vanhemmat jos tilaisuuden suovat.
Eri huoneisiin mars mars..
Mene ihmeessä eri huoneeseen nukkumaan. Ei kukaan halua äitiään kolmanneksi pyöräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että harrastavat seksiä. Molemmat neitsyitä. Itse asiassa en edes ole varma pojan seksuaalisesta suuntautumisesta. On ollut poikaystäväkin.
Ap
Trollihan tämä "äiti". Tai täysin outo, joka ei tiedä lapsestaan yhtään mitään.
Tuo en ole minä
ap
Nyt yö on ohi ja kaikki meni oikein hyvin. Tyttö nukkui pojan sängyssä ja poika viereisellä lattialla. Ovi oli auki koko ajan.
Ap
En antaisi tuon ikäisten viettää yötä talossa kahdestaan, mutta kyllä he halutessaan samassa huoneessa saisi nukkua (toiselle patja lattialle, olettaisin että poika herrasmiehenä nukkuisi siinä). Ainakin jos ei ole vierashuonetta johon toisen voisi luontevasti laittaa nukkumaan, ainakaan mihinkään olohuoneen sohvalle en teinityttöä laittaisi, ahdistava ajatuskin jos olisi jonkun kaverin perheen sohvalla nukkumaan!
Ihan omiin kokemuksiin pohjaten, ei silloin teininä alettu mihinkään panohommiin jos vanhemmat oli kotona. Ainakaan heti ekoilla kerroilla. Mutta sitten kun talo oli tyhjänä niin eri juttu, ja kyllä tuli pantua vaikka hyppytunnilla ja jopa lukion vessassa. Lukuloma oli aivan panoloma kun poikkiksen kanssa luettiin yhdessä kirjoituksiin ja muut oli töissä/koulussa. Toki silloin oltiin jo 18v, että aika eri asia kuin 15. Sen ekan poikaystävän kanssa ei koskaan päästy hiplailua pidemmälle vaikka nukuttiin 15-vuotiaina viikko samassa teltassa partioleirillä, siellä kun ei ollut vanhemmat mukana päättämässä nukkumisjärjestelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin nukkua samassa huoneessa.
Ei ennen papin amenta!
Eikö pääse edes kouluun? Missä se poika on ylipäänsä oppinut edes tuntemaan tytön?