Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiliset nettituttavan treffit oli pettymys:(

Vierailija
31.10.2014 |

Oltiin pitkään kirjoiteltu ennenkuin tavattiin ja tuntui tosi hyvin synkkaavan. Sitten kun nähtiin ni mies ei milläänlailla sytyttänyt. Eikä se mikään urhelullinen ollut tos vaikka niin sanoi. Pöh. Ihastuin puoliksi mielikuvituksen tuotteeseen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tapaamme nettituttawan heti muutaman wiestin jälkeen emmekä anna mieli-ku-witukselle waltikkaa. Cheers to that!

Vierailija
2/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaiset lasit päässä taas haihateltu olematonta. Onkohan oma tasosi miten korkea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin valitettevasti pääsee usein tapahtumaan, kuulemma. Oma mielikuva ihmisestä ja ulkonäöstä ei välttämättä vastaakaan todellisuutta. Voi joko lopetta homman heti, tai yrittää hetki kitkutella jos löytyisi ne samat fiilikset kuin pelkän kirjoittelun perusteella.

Vierailija
4/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:42"]

Vaaleanpunaiset lasit päässä taas haihateltu olematonta. Onkohan oma tasosi miten korkea?

[/quote]

Niin, wt-naiset niitä Harlekiini-kirjoja lukee.

Vierailija
5/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitko mun miehen? Kertoo netissä olevansa urheilullinen sinkku, esittelee olemattomien avoautojen ja veneiden ja koirien kuvia. Todellisuudessa ylipainoa lähes 20kg, alkava kalju, mistään unelmapeleistä tietoakaan. Väittää harrastavansa ties mitä urheilulajeja, no joo, on se niitä joskus kokeillut, mutta pääurheilulaji on sipsinsyönti samalla, kun katselee nettiämmien alastonkuvia. Omana kuvana valokuva yli 10 vuoden takaa. Miksi te menette noiden nettimiesten huiputuksiin mukaan? 

Vierailija
6/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että sinulle on sattunut ns. kotoperäisen urheilijan ymmärtämättömyyskompleksi: Ymmärrät tapaamasi prinssin arvon vasta herran vuonna 2015;)

Vierailija
7/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää opetella 'lukemaan' mitä netissä sanotut asiat tarkoittaa.

Esimerkiksi jos mies sanoo olevansa urheilullinen niin se kulkee kesät talvet Adidaksen verkkareissa ja hupparissa ja lenkkareissa.

Jos mies sanoo treenaavansa niin se voi olla oikeasti urheilullinen, mutta silloin kannattaa kysyä mitä treenaa ja miten paljon..

Jos taas nainen sanoo olevansa uhkea ja naisellinen niin se on ylipainoinen. Jos nainen sanoo olevansa hiukan ylipainoinen niin se on obese-luokkaa..

Näillä pääset alkuun... :)

Vierailija
8/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma tasoni oli korkeampi. Lähinnä tässä tarkoitin että en tuntenut mitään vetoa häntä kohtaan. Mietin että en ois pystynyt esim pussaamaan. En syytä miestä. Minkäs sille voi jos kemiat puuttuu.

Vierailija
9/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vielä pahempi... Olin kirjoitellut pitkään yhden miehen kanssa, joka vaikutti syvälliseltä ja viisaalta. Olin kuvitellut hänen sellaisen vanhemman herrasmiehen näköiseksi, ehkä vähän stereotyyppisen hajamielisen professorin ulkonäköä. No, millainen mies sieltä tuli: no, yli-ikäinen hevari. Pitkät hiukset, parta letillä, korvakoruja, mustat vaatteet. Edelleen se puhui niitä "syvällisiä" mutta ne osoittautuivatkin lähinnä itseä korostaakseen kerrotuiksi jutuiksi, ei aidoksi viisaudeksi joka tulisi sisältä. Hänen tyyliinsä vain kuului esittää runollista, taiteellista ja herkkää.

Vierailija
10/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:47"]

Mulle kävi vielä pahempi... Olin kirjoitellut pitkään yhden miehen kanssa, joka vaikutti syvälliseltä ja viisaalta. Olin kuvitellut hänen sellaisen vanhemman herrasmiehen näköiseksi, ehkä vähän stereotyyppisen hajamielisen professorin ulkonäköä. No, millainen mies sieltä tuli: no, yli-ikäinen hevari. Pitkät hiukset, parta letillä, korvakoruja, mustat vaatteet. Edelleen se puhui niitä "syvällisiä" mutta ne osoittautuivatkin lähinnä itseä korostaakseen kerrotuiksi jutuiksi, ei aidoksi viisaudeksi joka tulisi sisältä. Hänen tyyliinsä vain kuului esittää runollista, taiteellista ja herkkää.

[/quote]

Nyyh, siis lammas suden vaatteissa..:(

Vierailija
11/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran niin, että tapasin mukavan miehen netissä. Juteltiin pari kuukautta ja sitten päätettiin tavata. Paikalle ilmestyikin nainen, joka sanoi näin: ihastuit luonteeseeni joten sukupuoleni tuskin on este.

Mietin vain, että mitä ihmettä. Oli väiytänyt olevansa mies. 30-vuotias palkanlaskija, avioliitto päättyi 5 vuoden jälkeen pari vuotta sitten. Ei lapsia, harrastaa lenkkeilyä.

Sainkin 45-vuotiaan tyttömän lesbon.

Vierailija
12/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:50"]

Mulla kävi kerran niin, että tapasin mukavan miehen netissä. Juteltiin pari kuukautta ja sitten päätettiin tavata. Paikalle ilmestyikin nainen, joka sanoi näin: ihastuit luonteeseeni joten sukupuoleni tuskin on este. Mietin vain, että mitä ihmettä. Oli väiytänyt olevansa mies. 30-vuotias palkanlaskija, avioliitto päättyi 5 vuoden jälkeen pari vuotta sitten. Ei lapsia, harrastaa lenkkeilyä. Sainkin 45-vuotiaan tyttömän lesbon.

[/quote]

Juuri tuota medialukutaidossa opetetaan: elämän tulkintaa;)

Vierailija
13/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:44"]

Tapasitko mun miehen? Kertoo netissä olevansa urheilullinen sinkku, esittelee olemattomien avoautojen ja veneiden ja koirien kuvia. Todellisuudessa ylipainoa lähes 20kg, alkava kalju, mistään unelmapeleistä tietoakaan. Väittää harrastavansa ties mitä urheilulajeja, no joo, on se niitä joskus kokeillut, mutta pääurheilulaji on sipsinsyönti samalla, kun katselee nettiämmien alastonkuvia. Omana kuvana valokuva yli 10 vuoden takaa. Miksi te menette noiden nettimiesten huiputuksiin mukaan? 

[/quote]

Esittää niin fiksua ja sivistynyttä. Väittää osaavansa kieliä, ei muuten osaa edes englantiaKehuskelee golf- ja viiniharrastuksella. Ei ole greencardia, palloa käynyt lyömässä viimeksi 2 v sitten. No, juohan se viiniä toki sujuvasti. Viettää mielellään aikaa saaristossa mökkeillen,  toki, mutta ei vaan kerro, että kyseessä mun suvun kesähuvila. Kehuskelee matkoillaan. No, ennen kuin me tutustuttiin, se oli käynyt kerran Tallinnassa, mun kanssa tehnyt sitten pari reissua.

Vierailija
14/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on vähän katsantokannasta kiinni. Jotkut haluavat tavata nopeasti livenä, ettei tule tuhlattua aikaa ihmiseen joka ei sitten sytytäkään. Itse taas haluan minimoida turhat sokkotreffit, koska inhoan niitä. Juteltiin nykyisen mieheni kanssa kuukausikaupalla netissä ennen tapaamista. Kuvat toki oltiin vaihdettu. Ei kyllä tavattu nettitreffipalvelussa vaan eräällä keskustelupalstalla. Tapaamisen jälkeen suhde etenikin sitten tosi nopeasti. 

Vierailija
15/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te käytätte niitä nettitreffisivustoja, kun 98% siellä on jonkin sortin huijareita?

Vierailija
16/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:44"]

[/quote]

Esittää niin fiksua ja sivistynyttä. Väittää osaavansa kieliä, ei muuten osaa edes englantiaKehuskelee golf- ja viiniharrastuksella. Ei ole greencardia, palloa käynyt lyömässä viimeksi 2 v sitten. No, juohan se viiniä toki sujuvasti. Viettää mielellään aikaa saaristossa mökkeillen,  toki, mutta ei vaan kerro, että kyseessä mun suvun kesähuvila. Kehuskelee matkoillaan. No, ennen kuin me tutustuttiin, se oli käynyt kerran Tallinnassa, mun kanssa tehnyt sitten pari reissua.

[/quote]

Huh huh, onpas patoutumia, pitäiskö tilata aika asiantuntijalle;)?

Vierailija
17/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 14:08"]

Miksi te käytätte niitä nettitreffisivustoja, kun 98% siellä on jonkin sortin huijareita?

[/quote]

Ei viihdekäyttöä ole kielletty! Ja ihmisellä voi olla tosi hyvät jutut, vaikkei siitä parisuhdematskua saisikaan raavittua.

Sitäpaitsi vaikka kaksi tosimielellä olevaa ihmistä kohtaisikin ja paperilla he kävisivät hyvin yksiin, ei se yhtäkö takaa että kemiat natsaa ja loppuelämä on yhtä ruusuilla tanssimista.

Ja sitten se jäljelle jäänyt promille... Se voi olla just se, jonka kanssa kemiat natsaa ja loppuelämä on ruusuilla tanssimista :). Muutama sammakko piti suudella, mutta minä löysin netistä todellisen prinssin. Vähempikin olisi kelvannut, joten tajuan kyllä mistä nyt kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
18/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kaikki kivethän ne on käännettävä, onhan Suomessa miehiä miljoonakaupalla;)

Vierailija
19/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 14:08"]

[/quote]

Niin, laitetaan ikkunat säppiin, ovet lukkoon, peitto korville, ulkonakinhan voi sattua vaikka mitä, entäs jos se meteoriitti sittenkin..?:)

Vierailija
20/30 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:39"]

Oltiin pitkään kirjoiteltu ennenkuin tavattiin ja tuntui tosi hyvin synkkaavan. Sitten kun nähtiin ni mies ei milläänlailla sytyttänyt. Eikä se mikään urhelullinen ollut tos vaikka niin sanoi. Pöh. Ihastuin puoliksi mielikuvituksen tuotteeseen.

[/quote]

Siksi nettideittailu onkin petollista,varsinkin jos pitkään kirjoittelee voi "ihastua" ihmiseen jota ei ole koskaan tosielämässä tavannut. Itselläni on pelkästään huonoja kokemuksia nettitreffeistä,mutta voihan jollakin käydä tuuri.Äiti tapasi isäpuoleni netissä ja puolen vuoden tuttavuuden jälkeen menivät naimisiin.