Eiliset nettituttavan treffit oli pettymys:(
Oltiin pitkään kirjoiteltu ennenkuin tavattiin ja tuntui tosi hyvin synkkaavan. Sitten kun nähtiin ni mies ei milläänlailla sytyttänyt. Eikä se mikään urhelullinen ollut tos vaikka niin sanoi. Pöh. Ihastuin puoliksi mielikuvituksen tuotteeseen.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:46"]Kyllä oma tasoni oli korkeampi. Lähinnä tässä tarkoitin että en tuntenut mitään vetoa häntä kohtaan. Mietin että en ois pystynyt esim pussaamaan. En syytä miestä. Minkäs sille voi jos kemiat puuttuu.
[/quote]
Mistä muuten näit tuommoisen tason? Ja miten sitä ei näe jo valmiiksi, jos pitää toiseen yhteyttä?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:44"]
Tapasitko mun miehen? Kertoo netissä olevansa urheilullinen sinkku, esittelee olemattomien avoautojen ja veneiden ja koirien kuvia. Todellisuudessa ylipainoa lähes 20kg, alkava kalju, mistään unelmapeleistä tietoakaan. Väittää harrastavansa ties mitä urheilulajeja, no joo, on se niitä joskus kokeillut, mutta pääurheilulaji on sipsinsyönti samalla, kun katselee nettiämmien alastonkuvia. Omana kuvana valokuva yli 10 vuoden takaa. Miksi te menette noiden nettimiesten huiputuksiin mukaan?
[/quote]
Esittää niin fiksua ja sivistynyttä. Väittää osaavansa kieliä, ei muuten osaa edes englantiaKehuskelee golf- ja viiniharrastuksella. Ei ole greencardia, palloa käynyt lyömässä viimeksi 2 v sitten. No, juohan se viiniä toki sujuvasti. Viettää mielellään aikaa saaristossa mökkeillen, toki, mutta ei vaan kerro, että kyseessä mun suvun kesähuvila. Kehuskelee matkoillaan. No, ennen kuin me tutustuttiin, se oli käynyt kerran Tallinnassa, mun kanssa tehnyt sitten pari reissua.
[/quote]
Huh huh, onpas patoutumia, pitäiskö tilata aika asiantuntijalle;)?
[/quote]
Ai mun miehen vai? Mahdollisesti. Mua ei jaksa hänen patoutumat enää kiinnostaa. Jos joku noihin valeisiin lankeaa, niin siitä vaan, ottakoon sen kultakimpaleen vaivoikseen. Kun hän valehtelee itsestään netissä noin paljon, mitä ne muut miehet mahtaa satuilla...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:39"]
Oltiin pitkään kirjoiteltu ennenkuin tavattiin ja tuntui tosi hyvin synkkaavan. Sitten kun nähtiin ni mies ei milläänlailla sytyttänyt. Eikä se mikään urhelullinen ollut tos vaikka niin sanoi. Pöh. Ihastuin puoliksi mielikuvituksen tuotteeseen.
[/quote]
Siksi nettideittailu onkin petollista,varsinkin jos pitkään kirjoittelee voi "ihastua" ihmiseen jota ei ole koskaan tosielämässä tavannut. Itselläni on pelkästään huonoja kokemuksia nettitreffeistä,mutta voihan jollakin käydä tuuri.Äiti tapasi isäpuoleni netissä ja puolen vuoden tuttavuuden jälkeen menivät naimisiin.
[/quote]
Johtuu psykologisesti monesti siitä, että ns. omaehtoinen kumppani-ideaali on projisioitunut jokaisen aivoissa jossakin odotusarvoisessa muodossa, ja jos ei vastaakaan sitä riittävästi, niin tapaaminen voi olla viileä tai jäätävä ilman sanojakin. Voi myös käydä toiseen suuntaan, jopa ylittävästi, ah sitä onnen tunnetta:)
Soiteltiin yhden miehen kanssa. Koskaan en ollut nähnyt. Sitten kun tavattiin, se huima tunne katosi ja se hoksas sen.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:50"]
Mulla kävi kerran niin, että tapasin mukavan miehen netissä. Juteltiin pari kuukautta ja sitten päätettiin tavata. Paikalle ilmestyikin nainen, joka sanoi näin: ihastuit luonteeseeni joten sukupuoleni tuskin on este. Mietin vain, että mitä ihmettä. Oli väiytänyt olevansa mies. 30-vuotias palkanlaskija, avioliitto päättyi 5 vuoden jälkeen pari vuotta sitten. Ei lapsia, harrastaa lenkkeilyä. Sainkin 45-vuotiaan tyttömän lesbon.
[/quote]
Tämä oli kyllä paras näistä surkeista kokemuksista!" ihastuit luonteeseeni joten sukupuoleni tuskin on este" Kyllä se heteroille taitaa olla este,biseksuaaliin tuo ehkä tehoaisi?
Jos joskus sinkkuunnun,nettideitteihin en ainakaan enää ikinä sorru tämän ketjun jälkeen! :D
Vuosia sitten kävin nettitreffeillä. Tapasin tosi mukavan miehen, treffattiin pari kertaa. Sitten hän kutsui mut luokseen. Koti oli täynnä naisen ja vauvan tavaroita ja kuvia. Kun ihmettelin, että miksi hän sanoi olevansa sinkku, kun hänellä onkin perhe, mies hermostui. Tavarat ja kuvat onkin hänen yh-ystävän, joka asuu väliaikaisesti vaan hänen luonaan. Totesin, että kiva satu, heippa satusetä, minä en halua olla osallisena, kun petät perhettäsi. Mies suuttui ihan kamalasti. Siihen jäi nettitreffit.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:50"]
Mulla kävi kerran niin, että tapasin mukavan miehen netissä. Juteltiin pari kuukautta ja sitten päätettiin tavata. Paikalle ilmestyikin nainen, joka sanoi näin: ihastuit luonteeseeni joten sukupuoleni tuskin on este. Mietin vain, että mitä ihmettä. Oli väiytänyt olevansa mies. 30-vuotias palkanlaskija, avioliitto päättyi 5 vuoden jälkeen pari vuotta sitten. Ei lapsia, harrastaa lenkkeilyä. Sainkin 45-vuotiaan tyttömän lesbon.
[/quote]
Viikon paraa nauran täällä itsekseni enkä pysy tuolilla :D
100& hetero nainen
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:42"]
Vaaleanpunaiset lasit päässä taas haihateltu olematonta. Onkohan oma tasosi miten korkea?
[/quote]
Tasokas = "tietää takuuvarmasti jo etukäteen, että on ihan varmasti paljon parempi kuin kukaan mahdollinen vastaaja olkoon hän sitten millainen hyvänsä; ei, ei hän silti ole narsisti"
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:42"]
Vaaleanpunaiset lasit päässä taas haihateltu olematonta. Onkohan oma tasosi miten korkea?
[/quote]
Tasokas = "tietää takuuvarmasti jo etukäteen, että on ihan varmasti paljon parempi kuin kukaan mahdollinen vastaaja olkoon hän sitten millainen hyvänsä; ei, ei hän silti ole narsisti"
[/quote]
Yhdyn näkemykseesi, noita tasokkaitahan riittää, ja mitä ne sitten ovatkaan, huh huh..!
Jaa. Itse tapasin nettitreffikumppanin ekan kerran puolentoista kuukauden tiiviin ja runsaan sähköpostikirjeenvaihdon jälkeen. Sitä ennen olin nähnyt kaksi kuvaa, joista toinen kokovartalokuva useamman vuoden takaa, toinen tuore kasvokuva. Olin kyllä jollakin varovaisella tavalla ihastunut valmiiksi, mutta ennen kaikkea kiinnostunut. Halusin tapaamisen olevan hyvä, seurasi siitä sitten mitä hyvänsä. En pettynyt silloin, enkä ole pettynyt vieläkään. *******
Pitää vaan jättää tilaa sille jännitykselle ja odotukselle, eikä päättää valmiiksi mitä on tulossa.