Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
661/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vatsa ei "toimi" ennen töihin tai asioille lähtöä. Mutta toimii sitten "väärään aikaan".

Vierailija
662/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tulee sänkyyn missä tahansa asennossa ja nukahtaa 15 sekunnissa. Itse hienosäädät asentoa 20 kertaa ennen kuin se on tarpeeksi mukava ja sitten tajuat että pitää mennä vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laitan vedenkeittokattilan kuinka huolellisesti liedelle, niin aina sinne alle ilmestyy jostain kosteutta ja hirveä pauke ja rätinä.

Nimimerkillä Kyllästynyt kuivaamaan kattilan pohjaa.

Vierailija
664/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdat, että olet laihtunut ja ostat alennusmyynnistä liian isoja vaatteita " vanhasta muistista". Tänään kävi itselleni juurikin niin, koska en viitsinyt sovittaa ulkoiluhousuja. Eikä voi palauttaa/ vaihtaa, koska oli loppuunmyynti. Jälleen kerran vien nämä UFF: n laatikkoon ja joku saa hyvät Haglöfsin vaellushousut Saharaan.

Joku UFF:n työntekijä saa hyvät housut. Ottaa vaikka ei ihan niihin mahdukaan, kun on niin hyvät ja ehkä voi laihtua. Niitä sun housuja ei käytä ikinä kukaan

Vierailija
665/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun lähden kauppaan tai kioskille ja kysyn kotona haluaako joku jotain sieltä niin vastataan ettei tarvi mitään. ja kun aukaset sen itsellesi ostaman limupullon tai suklaalevyn niin ollaan heti pummaamassa.

Tähän pätee myös hampurilaisravintolassa tapahtuva näytös.

"Mä meen nyt tilaamaan, otatteko te jotain?"

"Ei me tarvita kiitos, ei oo nälkä"

*Tilaan hampurilaisaterian"

"Hei mä maistan pari ranskista" *syö puolet ranskalaisista*

"Annatko haukun hampparista"

"Voinko kaataa mulle ihan tilkan limsaa" *kaataa puoli mukia*

AAAAAAAAAGH!!!

Mä olen diabeetikko ja joudun piikittämään insuliinia ruoan hiilihydraatteja vastaavan määrän ennen ateriaa. Nämä lokkisyöjät on käytännössä terveyteni vaarantajia ja harvoin ymmärtävät, vaikka sanoisi suoraan, että hakisi oman aterian. Mä olen kerran mennyt hypoille (puolitajuissani) eräällä keikalla, kun eräs tällainen seurueen lokki napsi multa ennen keikkaa melkein puolet annoksesta ja hiilarit eivät enää riittäneet kattamaan insuliinimäärää.

Miksi et vain sano tätä ihmisille? Luulisi että vähänkin järjissään oleva ihminen kuolisi häpeään ja lopettaisi ruokasi kokeilun saman tien.

Vierailija
666/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkeilun eikä kokeilun.. ärsyttäviä asioita: iPhonen tekstinkorjaus

Vierailija
667/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun mies jättää aina tilkan maitoa/mehua purkkiin. Sama homma vessapaperin, puurohiutaleiden, ja oikeastaan kaiken kanssa. :D

Tosi kätevää niin ei miehen tarvitse itse laittaa tyhjää pakkausta pois kierrätykseen :)

TÄMÄ! Minua ei ärsytä tässä maailmassa mikään muu, kuin nämä saamattoman laiskat ihmiset. Miten tommoset esim. on töissä? Eivät varmaan viitsi tehdä mitään, ellei ole pakko ja senkin sen verta vaivalloisesti, että ei työnantaja potki pellolle...? Itse kun teen aina ja hyvin ja hiukan liikaakin. Ei ole kotona puolitäysia astioita teennäisesti jätettynä, että joku muu tekisi jotain. Astiat tiskaan heti syönnin jälkeen. Huuhdon vain ja kaappiin omalle nimetylle paikalleni. Muut tiskaa omansa milloin haluaa. Vaihdan paperit, kun ne on liki loppuun käytetty. Ja hylsyn jäljellä olevineen papareineen jätän lavuaarin reunalle loppuun "ajettavaksi" ja heitän tai joku muu heittääkäytettyään sitten rullan roskikseen kun arkkeja ei enääole. Mutta näin kenenkään ei tartte "pötkö persiessä"nousta etsimään paperia, koska jäljellä oli enää 2 arkkia... Tätä kaavaa sovellan kaikkeen arjessani. Tee tulevia hommia ennakkoon jos tiedän niitä olevan tulossa. Näin pääsen täissäkin helpolla verrattuna laiskiaisiin jotka sitten kiireessä tuhertavat "jotain" päin hemmettiä. Ja eivät siltikään ehdi saada hommiaan loppuun.

Vierailija
668/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat puhelimella selaimessa Youtube-videon ja klikkaat kommentit auki - MUTTA youtube lataa sen sivun sillä tavalla, että videon tekijän profiili pompsahtaa videon avaamisen jälkeen juuri sen verran alaspäin, että klikkaatkin sitä profiilia. Ei kun takaisin siihen videoon ja mainokset alkaa alusta. Tämä käy joka kerta! :D

Vierailija
669/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukkasi on likainen ja ylläsi on lökö kotiasu. Roskat pitää viedä ja samalla katsoa posti. Varmistat ikkunasta , ketään ei ole näkösällä. Nyt äkkiä. Älä luule , että onnistuu. Vähintään kaksi naapuria tupsahtaa jostakin ja saa hävetä nuhruista olemustaan. Kun taas olet pukeutunut hyvin ja hiukset on kauniisti ja sopiva ehostus

kasvoilla, ei kukaan tule vastaan.

Vähän samaan tyyliin minulla. Asun maalla, tien varressa, jossa ei monta ihmistä kulje ohi päivässä saati viikossakaan. Harrastan ulkopisuja. Säästyy vettä ja saa raitista ilmaa siinä samalla. Tasan sata varmati kun saat "letkun" esille jostain taapertaa sen kymmenen marjamummoa tai muuten vaan lenkkeilemään lähtenyttä esille, vaikka "heittäisit vettä" suuntaan keskelle "ei mitään"... Ja jos lasket "varman päälle" eli heität "lerssin päätä" rakennuksen suuntaan - no, tokihan nyt 3-4 auto pitää silloin ajaa pihatietä ohi... Muutoin ei aja kukaan - koskaan...

Vierailija
670/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, tämä menee nyt nipotukseksi, mutta miten ärsyttävää silti. :D Ja nyt saan sen purkaa tänne, kiitos siitä. Eli kun jalankulkijat odottavat punaisissa liikennevaloissa ja sitä tolpan nappulaa on jo painettu, niin paikalle saapuu aina se sankari, jonka pitää silti painaa nappulaa vaikka näkee, että ei tarvitse enää kun keltainen valo palaa jo siinä. Siis miksi?!

Rutiinilla, ajatuksissaan.

Siksi, että ottaa vastuun itsestään: Joskus seistään porukalla hississä joka ei etene. Sitten joku hoksaa, ettei kukaan ole painanut nappia. On vain oletettu, että joku on sitä painanut.

Nopeuttaa elämää, kun rutiininomaisesti itse painaa nappia sen enempää katsomatta ja ajattelematta asiaa kuin että pysähtyy sen asian äärelle ja olettaa vieraiden ihmisten tehneen jo sen.

Yleensä sitä painaa ajatuksissaan, ihan refleksinä ja huomaa heti, että sitä on jo painettu.

Lisäksi, on hyvä varmistaa ettei se ole vain vikatilassa ja kaikki vain seisovat siinä olettaen että sitä on painettu kun valo palaa, eivätkä tiedä että on vikatila. Niin kuin jotkut yleiset vessat näyttävät punaista, vaikka niissä ei ole ketään.

Suomessa harva vielä on niin puheliaita, että kertovat vieraille ihmisille jos jokin ei toimi. Sitten vasta kun joku kokeilee ja sanoo ääneen, että ai, tää on rikki, niin kymmenen ihmistä avaa suunsa ja ilmoittaa, että joo, me kokeiltiin sitä jo ja huolto on tilattu. Jokainen on kokeillut sitä vuoron perään ja tuppisuut ovat seisseet vieressä katsomassa.

Jos ärsyyntyy ihmisten rutiininomaisista, ajatuksissaan ja ehkä aamuunenpöpperössä tekemistä nappuloiden painamisista ja busseille heilauttamisista, niin täytyy sanoa, että on kyllä oudon ongelman itselleen kehittänyt.

Ihan oman kaliiperinsa hulluuden laji taas löytynyt.

Vierailija
671/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun on siivonnut jotain niin se likaantuu heti. Esim. ikkunoiden pesun jälkeen niihin lentää heti lintu, tai vessanpöntön pesun jälkeen tulee heti kakkoshätä.

Lintu parka!! Parempi olla kiillottamatta ikkunoita hullun kiilto silmissä, etteivät luojan luomat kärsi turhan takia.

Vierailija
672/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun heräät noin 5-15 minuuttia ennen herätyskellojen soimista. Takaisin nukkumaan meno tuntuu tällöin turhalta, kun pian pitää kuitenkin herätä.

Mun mielestä tämä on just kiva, koska on paljon miellyttävämpää herätä itsekseen, kuin aivan kesken unien kellon soimiseen.

Vierailija
673/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kurkku (vihannes) on yhtäkkiä toisesta päästä löysä :(

Hyvä että korostit vielä sanaa vihannes..!! 😂😂

T. Puutteessa oleva nainen

Vierailija
674/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet juuri siivonnut kissan hiekkalaatikon ja kissa menee vääntämään sinne megajöötin! Kissat ovat kuin vauvoja: Puhdasta  tuli, väännänpä kakat :D

On kiva mennä puhtaaseen laatikkoon!!! 😻

Itseä harmittaa kun pyykkiä ottaessa pesupallo putoaa, joko koneesta ja pomppii mini kylppärini auki olevasta ovesta ulos ja sängyn alle tai huoneesta esim pussilakanan sisältä ja vierii jonnekin. Erittäin harvoin löytyy koneesta! 😂😂

Vierailija
675/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alushousut valuu kaupungilla/kaupassa/töissä päälihousujen alla niin, että ovat lopulta rullautuneet takapuolen alapuolelle ja ainoa, joka pitää ne jalassa on se haaraosa. Paitsi jos olis pukeutunut hameeseen. 

Sulla on harvinaisen huonoja alushousuja.

Kokeile Sloggeja, itse en enää muita ostakaan.

Alkkariongelmat on muisto vain.

Vierailija
676/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukkasi on likainen ja ylläsi on lökö kotiasu. Roskat pitää viedä ja samalla katsoa posti. Varmistat ikkunasta , ketään ei ole näkösällä. Nyt äkkiä. Älä luule , että onnistuu. Vähintään kaksi naapuria tupsahtaa jostakin ja saa hävetä nuhruista olemustaan. Kun taas olet pukeutunut hyvin ja hiukset on kauniisti ja sopiva ehostus

kasvoilla, ei kukaan tule vastaan.

Vähän samaan tyyliin minulla. Asun maalla, tien varressa, jossa ei monta ihmistä kulje ohi päivässä saati viikossakaan. Harrastan ulkopisuja. Säästyy vettä ja saa raitista ilmaa siinä samalla. Tasan sata varmati kun saat "letkun" esille jostain taapertaa sen kymmenen marjamummoa tai muuten vaan lenkkeilemään lähtenyttä esille, vaikka "heittäisit vettä" suuntaan keskelle "ei mitään"... Ja jos lasket "varman päälle" eli heität "lerssin päätä" rakennuksen suuntaan - no, tokihan nyt 3-4 auto pitää silloin ajaa pihatietä ohi... Muutoin ei aja kukaan - koskaan...

😂 Mieheni aina "lannoittaa kukkia".. Tarkkana pitää olla, ettei lannoita liikaa samoja yksilöitä.. Ota sinäkin asiallinen kanta tähän asiaan, se on vain "tapaturma" jos joku jossain vilkaisee.. 😁

Vierailija
677/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun bussipysäkillä odottaa useampi ihminen ja yksi viittoo bussin pysähtymään.

Kuski on nähnyt vilkutuksen ja vilkku päällä, niin sitten täytyy vielä parin muunkin heilauttaa kättään, että se kuski varmasti pysähtyy. Argh

Oletko ajatellut, että nämä ihmiset rutiininomaisesti heilauttavat kättään ja käyvät vaikka väsyneinä hitaalla jolloin se heilautus tulee viiveellä?

En tajua, miten tästä voi joku ärsyyntyä.

Itse olen ajatuksiini uppoutuneena enkä ehkä huomaa koko bussia kuin viime tingassa enkä todellakaan kyttää vieraita ihmisiä, ovatko heilauttaneet käsiään vai eivät. Suosittelen sulle samaa, pääset elämässä vähemmällä harmituksella.

Kyse ei ole siitä, etteivät he luottaisi sinun hoitaneen tämän suuren heilautustyön kunnialla, vaan siitä, että otetaan itse vastuu omasta etenemisestä ja siitä, ettei myöhästy.

Kyse on refleksistä, rutiinista. Mun käsi reagoi bussin numeron näkemiseen heilauttamalla. En huomaa mitään vilkkuja tms. Mulla ei ole ajokorttia enkä ajattele tuollaisia asioita.

Joskus en ole heilauttanut kun olen katsonut kännykkää väärällä hetkellä, siitä on kuuloke irronnut tai on ollut pakko etsiä käsilaukusta nenäliinaa ja niistää ja bussi on mennyt ohi juuri sillä hetkellä. Pitäisikö mun siis siinä tilanteessa suutahtaa vieraille bussin odottelijoille, että miksi ette pysäyttäneet bussia?

No ei pidä, koska annan vieraiden ihmisten heilutella tai olla heiluttelematta rauhassa ja keskityn omiin asioihini.

Näin ei tarvii töissä selitellä, että myöhästyin koska luulin, että vieras ihminen heilautti kättään bussini pysäyttääkseen, jolloin en itse kehdannut enää siihen ryhtyä ja sitten tarkemmin kun katsoin niin siinä olikin kehitysvammainen joka huitoi käsillään pakkoliikkeitään ja avustajansa oli vieressä, joka pysäyttää nyt ihan muun bussin.

Täällä on ketju, jossa ärsyynnytään myöhästyjistä. Meen kokeilemaan sinne, olisko tää sinne kirjoittamien mielestä validi syy.

Vierailija
678/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinliittymän kaupustelijat kauppakeskuksissa.Yritän vaan liueta ohi,että ne eivät vaan sano mitään tai noteeraa minua.

Kännykkäliikkeissä asioiminen on ärsyttävää. Ikinä ei onnistu, että käyt vain nopeasti ostamassa esim kännykän laturin tai muistikortin tai muuta mitä tarvit, vaan aina kysellään samalla kännykkäliittymäasiat ja jos sanot niiden olevan kunnossa, niin kyllä ne keksii jotain muuta tuputettavaa.

Vierailija
679/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun bussipysäkillä odottaa useampi ihminen ja yksi viittoo bussin pysähtymään.

Kuski on nähnyt vilkutuksen ja vilkku päällä, niin sitten täytyy vielä parin muunkin heilauttaa kättään, että se kuski varmasti pysähtyy. Argh

Eihän tuon pitäisi olla mikään syy ärsyyntyä, se yksi viittilöitsijä voi viime hetkellä vaikka elehtiä kuskille että jatka vaan, olikin väärä bussi. 

Täh?

Jos yksi viittoo bussin pysähtymään, niin kai hän haluaa sinne kyytiin. Ei kai bussi voi jatkaa matkaa sen vuoksi, että yksi porukasta huitoo sitä jatkamaan. Vai siis, mitä sinä tarkoitit?

En ole tuon ekan kommentin kirjoittaja, mutta siis on kyllä mulle aika monesti tapahtunut noin, että yks viittilöi ja huomaakin, että oli väärä bussi ja sitten viittilöikin että en tulekaan. Kukaan muu ei viittilöinyt pysähtymään, niin bussi ajaa ohi. Tässä kyseessä on bussipysäkki, josta menee kymmenen eri bussia ohi eri paikkoihin. Esim. Tampereella. Kaikki menee kyllä keskustorin läpi, mutta kaikilla ei pääse vaikka rautatieasemalle tai ratinaan. Odotan siis jotain tiettyä bussia, ja huomaan, että sieltä tulee joku, mutta en oikein näe numeroa. Viittilöin, mutta lähempää huomaankin sen olleen väärä ja ilmaisen, ettei tarvitsekaan pysähtyä. Jos kukaan muu ei ole viittilöinyt tai jäämässä pois niin miksi se bussi siihen turhaan pysähtyisi, jos kuski olettaa että ne muutkin pysäkillä olijat odottelee jotain toista tiettyä linjaa? Jos taas haluavat siihen bussiin niin varmasti voivat myös itse viittilöidä pysähtymään.

Jos edessäsi seisoo pari muuta ja kaikki katsovat bussin tulo suuntaan, itse ensin heilautat kättä, edessäsi oleva ei nää sitä, vaan hänkin heilauttaa ja sitten hänen edessään oleva.  Näin käy usein. 

Vierailija
680/1443 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärään jonoon asettuminen marketissa. Valitset mielestäsi lyhimmän jonon, jossa ihmisillä on pieniä ostoksia. Jossain kohtaa huomaat, että jono ei vedä ollenkaan ja kassalla on joku hässäkkä päällä. Viereiset kassat näyttävät tässä vaiheessa vetävän turbonopeudella, mutta ylpeydessäsi jäät jurnuttamaan alkuperäiseen jonoon.

.. ja jos vaihdat toiseen, käy taas sama.. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi