Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)
Kommentit (1443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kannat kuppia työ- tai sohvapöydälle niin se läikkyy juuri viime metreillä yli.
... valkoiselle olohuoneen matolle.
Sille, jolle kerran hivautin makkarapotut, joissa oli saakelisti tomaattisosetta. Hiprakassa lähigrilliltä hain kun oli jumalaton nälkä ja niinhän siinä kävi. Talouspaperilla hinkasin ja uskokaa tai älkää, aamulla kun menin kohmeloissani katosomaan, niin kas, mitään ei matosta huomannut. Känniääliölle onnistuu kaikki.
Kännissä onnistuu. Jos esmes normaalisti kaatuu niin se on heti murtuma jossain. Kännissä kun kaatuu niin ei mitään. Kai sillon kaatuu niin rennosti
Mulla tuo monen kuvaama hihan tarttuminen ovenkahvaan tapahtuu aina silloin kun olen jonkun seurassa. Esim. työpaikalla toimitetaan jotain asiaa yhdessä, niin enkös onnistu juuttumaan oveen kun taas työkaveri pyyhältää minkään esineen estämättä eteenpäin. Hetkisen kuluttua hän sitten havahtuu siihen että minä katosin johonkin, ja itse tulen nolona perässä ja mietin pitääkö selittää viivästys vai ei.
Kun pyöräillessä suuhun menee ötökkä. Jos sitä ei saa syljettyä pois, on pakko nielaista. Se jättää kaiken lisäksi kurkkuun kutinan, jonka takia saattaa ruveta yskimään vielä tuntienkin päästä, ja kanssaihmiset katsovat paheksuvasti.
On ihan mahtava tunne kun julkisella paikalla töräytät käsidesiä suoraan silmään. Sitten yrität silmä vuotavana ja tulipunaisena olla niin kuin et olisikaan.
Kannattaa kokeilla muutosta kirjoitti:
Täällä palstalla pienistä asioista vinkuvat. Näidenkin sivujen jutuista monet korjattavissa ihan omalla asenteen muutoksella, mutta ymmärtäähän sen että olisi tylsää elää jos ei olisikaan niin paljoa valittamista
Kannattaa lukea toista ketjua? Mutta ymmärtäähän sen, että olisi tylsää elää jos ei olisikaan niin paljoa valittamista... 😂😘
Vierailija kirjoitti:
Kun on ylittämässä tietä suojatiellä ja ei ota millään selvää, väistääkö suojatietä lähenevä auto vai ei. Ajetaan siihen lujaa, joten päättelen että en ehdi tien yli ja jään odottamaan että auto menee ohi. Kuitenkin viime metrillä jarrutetaan, pysähdytään ja viitotaan jo äkäisesti että menes nyt. Ai, enhän minä voinut tietää että aikoo väistää jos vauhti on luja eikä näy mitään merkkejä aikomuksestakaan hidastaa. Eikö sitä vauhtia voisi hiljentää aikaisemmin, jolloin ei välttämättä tarvitsisi edes pysähtyä jos aikoo päästää kävelijän tien yli?
Kiitos Koskelassa/ Käpylässä autoileville, aina niin kohteliaita. Jopa bussit! 💖🧡
Se, kun on olkalaukku olalla. Sitten kumartuu vaikka korjaamaan kengännauhoja, niin se rysähtää roikkumaan rinnalle naaman eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiskialtaassa on kauha tai lusikka, hanan avatessa siihen osuu takuuvarmasti vesi, joka kimpoaa siitä suoraan päälle.
Tästä tuli mieleen se kun useat vieraat vievät itse astiat keittiöön, ja tunkevat sinne tiskialtaaseen. Sieltä niitä sitten saa siirrellä ja tyhjennellä edestakaisin. Hyvässä lykyssä napataan tiskirätti ja pyyhitään lattiaa, pian se rättikin lojuu siellä tiskien seassa.
Meillä pelaa pöytiintarjoilu!
Yrittävät vain olla kilttejä. 🧡
Kun uimahallissa kiskoo ylleen aavistuksen liian pientä uimapukua kostealle keholle. Akrobatianäytös hävettää, olkalihaksiin sattuu, ja lopulta huomaa, että näkyy vasen rinta ja oikea häpyhuuli.
Lämmität mikrossa ruokaa. Lautanen on tulikuuma, ruoka aivan haaleaa
Puhelin toimii moitteettomasti, kun itse katsot sitä. Aiot näyttää kaverille kuvaa tai videota sieltä, johan lagaa...
Oot just nukahtamassa päikkäreille, ja kuivausrumpu piippaa valmiina oloa. Eikä piippailu lopu ennen kun nouset ja avaat luukun. Kävi viimeks 30min sitten.
Korviisi kantautuu valitettavan tuttu pumppaava ääni: kissa valmistautuu yrjöämään matolle. Säntäät paikalle ja nappaat katista kiinni lennättääksesi sen pois matolta. Juuri sillä sekunnilla yrjö purkautuu kissan sisältä ulos ja keskipakoisvoima kissaa heilauttaessasi sinkauttaa yrjön kauniiseen ympyrämuotoon maton joka reunalle. Olisit päässyt paljon vähemmällä siivoamisella jos olisit antanut katin oksentaa siihen mihin se suunnitteli.
Vierailija kirjoitti:
Kun luet tätä hauskaa ketjua etkä halua asuinkumppanisi tietävän että luet Vauvaa. Yrität sitten pidätellä nauruntyrskähdyksiä, lopulta itkunaurat mutta yrität edelleen tehdä sen äänettömästi, ja naamasi sotkeutuu kyyneliin ja räkään ja kurkkuusi ja nenääsi sattuu.
Joo ja sitten asuinkumppani kysyy: "Mitä sä oikein luet? Kerro mullekin hauska juttu!" ja vastaus on: "Ääää, öööö, uutisissa... uutisissa on tosi hyvä juttu! Odotas, kun mä vaan ensin etsin sen... mmmm....... niin siis uutisissa se oli, ihan varmasti..." Menee vähän uskottavuus, että uutiset sai tollasen reaktion aikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kannat kuppia työ- tai sohvapöydälle niin se läikkyy juuri viime metreillä yli.
... valkoiselle olohuoneen matolle.
Sille, jolle kerran hivautin makkarapotut, joissa oli saakelisti tomaattisosetta. Hiprakassa lähigrilliltä hain kun oli jumalaton nälkä ja niinhän siinä kävi. Talouspaperilla hinkasin ja uskokaa tai älkää, aamulla kun menin kohmeloissani katosomaan, niin kas, mitään ei matosta huomannut. Känniääliölle onnistuu kaikki.Kännissä onnistuu. Jos esmes normaalisti kaatuu niin se on heti murtuma jossain. Kännissä kun kaatuu niin ei mitään. Kai sillon kaatuu niin rennosti
Tosta tuli mieleen kerta, kun havahduin karseassa krapulassa joskus iltapäivällä - tuli mieleen kauhea mielikuva siitä, että mä tein muuten yöllä baarista palattua pyttipannua - onkohan keittiö palanut poroksi jos vaikka levy jäi päälle - ja hirvee siivo siellä nyt on ainakin. Mutta keittiössä kaikki onkin hienosti, jopa paistinpannu on tiskattu ja pyttipannulautanen laitettu tiskikoneeseen. Outoa, miten näppärä sitä JOSKUS onkin kunnon kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaat kassajonossa, että tyhjät pullot unohtui palauttaa..
Tai kotona muistat, ettet käyttänytkään sitä pullokuittia ostoksiin. Sen jälkeen se istuu lompakossa viikkoja, koska et ikinä muista käyttää sitä. Sitten muistatkin sen, mutta ostoksia maksaessa huomaat, että kauppa ei hyväksy pullokuitteja pikakassalla.
Olen kehittänyt tähän niksin: Taitan pullokuitin pankkikortin päälle lompakon korttilokeroon. Kun otan kortin esille, huomaan pakosti pullokuitin.
Jos pullokuitti on setelipuolella, sitä ei todellakaan sieltä muista. Ehkä ikinä.
Paketin viimeinen kortsu hajoaa päälle laitettaessa
Vierailija kirjoitti:
Lämmität mikrossa ruokaa. Lautanen on tulikuuma, ruoka aivan haaleaa
Lautasen materiaali aiheuttaa tämän.
Jotkut kuumenee hetkessä ja jopa räsähtelee, vaikka päällisin puolin tuntuvat siltä että kestävät mikron.
Iittalan on parhaita, kestävät hyvin eivätkä kuumene vaikka laitaisit kylmästä jääkaapista suoraan mikroon. Vain ruoka lämpenee.
Kun poljen kiireessä töihin palaveriin ja joku autoilija tööttää vaikka ajan oikein ja työpaikalla huomaan että se tööttääjä on mukana samassa palaverissa.
Kun luet tätä hauskaa ketjua etkä halua asuinkumppanisi tietävän että luet Vauvaa. Yrität sitten pidätellä nauruntyrskähdyksiä, lopulta itkunaurat mutta yrität edelleen tehdä sen äänettömästi, ja naamasi sotkeutuu kyyneliin ja räkään ja kurkkuusi ja nenääsi sattuu.