Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)
Kommentit (1443)
Postaat someen mielestäsi hauskan jutun ja kukaan ei tykkää.
Dipin tekeminen, kun on jo hirveät sipsihimot päällä.
Kun autoa tankatessa sormille valuu tippa bensaa ja kädet ja koko auto haisee sen jälkeen järkytävästi bensalle.
Terskan alla haiseva paska pikkujoulun jälkeisenä aamuna.
äsken meinasin jo kirota kun kannoin melko täyttä kahvikuppia ja hiha tarttui semmoiseen pöytään klipsillä kiinnitettyyn telineeseen. Hätäpysäytys ja ihmeen kaupalla kahvia ei kuitenkaan loiskahtanutkaan kupin reunan yli lattialle, joten ei tarvinnutkaan kirota :D
Kaulanauhassa oleva avain ui jotain kurottaessasi kahvikupissa tai ruoka-annoksessa.
Limusipsidippi kirjoitti:
Dipin tekeminen, kun on jo hirveät sipsihimot päällä.
Minä en ikinä tarvitse sipseihin mitään dippiä vaan syön ihan sellaisenaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki bensa/dieseltankilta lähtöön, jos on syntynyt jonoa: Älä jää laittamaan kortteja ja kuitteja kukkaroon autossa tankkauksen jälkeen vaan aja hieman eteenpäin ja anna seuraavalle vuoro. Voit laittaa sitten ne rauhassa paikalleen ja lähteä. Näin toimin ainakin itse.
Pari vinkkiä kaupan kassalle:
1. tavarat voi latoa hihnalle muualtakin kuin siitä hihnan alkukohdasta.
2. kun tavarat on hihnalla niin ei tarvitse odottaa omaa vuoroa siinä hihnan alkukohdalla
3. ostokset maksetaan heti sen jälkeen kun kassa on ne kelannut lukulaitteen ohi, tämä vaan ihan tiedoksi niille jotka joka kerta on yhtä yllättyneitä tuossa kohtaa ja rupeaa vasta kassan kerrottua hinnan kaivelemaan käsilaukustaan ensin lompakkoa, sitten lompakosta kaupan jäsenkorttia, sitten maksukorttia, eiku sittenkin sitä toista vai olisko se toi kolmas....
4. maksamisen jälkeen kuitin tutkiskelu/ulkoaopettelu siinä kassan tukkeena ei ehkä ole paras mahdollinen paikka tai hetki tuollaiselle
5. jos tarvitset 3 kassia niin osta valmiiksi kolme kassia eikä 1 ja sitten lisää kun yllättäen täysi ostoskärryllinen ei mahtunutkaan yhteen muovikassiin. Tälläkään kertaa.
6. Jos pakkaat kamojasi siellä pakkausalueella niin et tarvitse ostoskärryä siihen viereesi blokkaamaan muiden mahdollisten asiakkaiden omaa ostostenpakkaamista
7. Älä jätä liioiteltua isoa turvaväliä kassajonossa, kun tuotteesi menevät jo hihnalla. Mene valmiiksi maksupäätten luokse rahat/kortit valmiina, jos edessäsi ei ole asiakasta! Näin perässä olevat voivat laittaa tuotteita valmiiksi hihnalle. Onko tuo ison välin jättäminen muuten vittuilua vaan tyhmyyttä?
Olisiko näin korona-aikaan turvavälien pitämistä?
Ja mahdollisesti sekin, että ei halua seuraavan asiakkaan ostoksia ladottavan omien ostosten PÄÄLLE. Tätäkin jotkut harrastaa, kun korona-ajan seurauksena harvassa kaupassa on niitä välikapuloita.
Kun skrollaat puhelimella sivua alas, sivu liikkuu vähän jäljessä ja klikkaat vahingossa jotain mainosta tai muuta kohtaa, jota ei ollut tarkoitus klikata.
Kiireessä kaupassa hakemassa vain muutama tarvitsemasi tuote, joku seisoo juuri siinä kohtaa hyllyn edessä lukemassa tuoteselosteita ja blokkaa ostoskärryllä vielä pari metriä ylimääräistä tilaa, mistä olisit ottamassa tuotteen.
Omani maksan, sinun en kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki bensa/dieseltankilta lähtöön, jos on syntynyt jonoa: Älä jää laittamaan kortteja ja kuitteja kukkaroon autossa tankkauksen jälkeen vaan aja hieman eteenpäin ja anna seuraavalle vuoro. Voit laittaa sitten ne rauhassa paikalleen ja lähteä. Näin toimin ainakin itse.
Pari vinkkiä kaupan kassalle:
1. tavarat voi latoa hihnalle muualtakin kuin siitä hihnan alkukohdasta.
2. kun tavarat on hihnalla niin ei tarvitse odottaa omaa vuoroa siinä hihnan alkukohdalla
3. ostokset maksetaan heti sen jälkeen kun kassa on ne kelannut lukulaitteen ohi, tämä vaan ihan tiedoksi niille jotka joka kerta on yhtä yllättyneitä tuossa kohtaa ja rupeaa vasta kassan kerrottua hinnan kaivelemaan käsilaukustaan ensin lompakkoa, sitten lompakosta kaupan jäsenkorttia, sitten maksukorttia, eiku sittenkin sitä toista vai olisko se toi kolmas....
4. maksamisen jälkeen kuitin tutkiskelu/ulkoaopettelu siinä kassan tukkeena ei ehkä ole paras mahdollinen paikka tai hetki tuollaiselle
5. jos tarvitset 3 kassia niin osta valmiiksi kolme kassia eikä 1 ja sitten lisää kun yllättäen täysi ostoskärryllinen ei mahtunutkaan yhteen muovikassiin. Tälläkään kertaa.
6. Jos pakkaat kamojasi siellä pakkausalueella niin et tarvitse ostoskärryä siihen viereesi blokkaamaan muiden mahdollisten asiakkaiden omaa ostostenpakkaamista
7. Älä jätä liioiteltua isoa turvaväliä kassajonossa, kun tuotteesi menevät jo hihnalla. Mene valmiiksi maksupäätten luokse rahat/kortit valmiina, jos edessäsi ei ole asiakasta! Näin perässä olevat voivat laittaa tuotteita valmiiksi hihnalle. Onko tuo ison välin jättäminen muuten vittuilua vaan tyhmyyttä?
Olisiko näin korona-aikaan turvavälien pitämistä?
Ja mahdollisesti sekin, että ei halua seuraavan asiakkaan ostoksia ladottavan omien ostosten PÄÄLLE. Tätäkin jotkut harrastaa, kun korona-ajan seurauksena harvassa kaupassa on niitä välikapuloita.
Minulle kävi näin, sellainen 60+ vuotias eukko suuttui, kun en antanut kiilata edelleni kassajonossa. Yritti siis täysin pokkana mennä eteeni ja sanoin hänelle, että anteeksi rouva, minä olen jonossa seuraavana, voitko mennä taakseni. Alkoi viskoa ostoksiaan minun tavaroiden sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiireessä kaupassa hakemassa vain muutama tarvitsemasi tuote, joku seisoo juuri siinä kohtaa hyllyn edessä lukemassa tuoteselosteita ja blokkaa ostoskärryllä vielä pari metriä ylimääräistä tilaa, mistä olisit ottamassa tuotteen.
Tämä on muuten outoa, jos olen vaikka isossa marketissa ja pitää vastata vaikka whatsapp-viestiin, yritän mennä jonnekin mahdollisimman syrjään ja pois muiden tieltä. Olen vaikka miesten henkseleiden tai kenkälusikoiden luona. Ja kyllä, joka kerta joku tulee etsimään nimen omaan miesten henkseleitä tai kenkälusikkaa.
Kun yrittää mennä hissillä, mutta ei voi, koska joku naapuri on juuri pieraissut sinne.
Kaupan vihannespussit, joita ei saa millään auki.
Vierailija kirjoitti:
Kun yrittää mennä hissillä, mutta ei voi, koska joku naapuri on juuri pieraissut sinne.
Tai jos hississä haisee voimakas hajuvesi.
Milleniaalien kitinä kaikesta.
Ihmiset, jotka ärsyyntyvät pikkuasioista.
Bussi seisoo päätepysäkillä. Juokset painavien kantamusten kanssa, kun olet oven kohdalla kuski painaa kaasua.
Ja meteorologit, jotka aina kertovat, mitä täytyy laittaa päälle, tyyliin ”huomenna tarvitaankin jo sitten pipo päähän” tai ”huomiseksi tulee shortsit ja T-paita -kelit”. Mitä, jos minulla ei ole pipoa tai haluankin laittaa mekon?
En asu Suomessa, joten ehkä siellä onneksi säästytään tällaiselta.