Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
541/1443 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole muistanut klassikkoa: TV:n kaukosäädin katoaa. Apua, päivä pilalla!

Vierailija
542/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet liikkeeseen etsimään tarpeisiisi juuri sitä yhtä tiettyä tuotetta tai vastaavaa, et löydä sitä ja haluaisit apua -> ei myyjiä mailla halmeilla

Menet liikkeeseen ohimennen vain katsomaan olisiko siellä mitään mielenkiintoista vaikket juuri nyt tarvitse mitään -> kaupan kaikki myyjät tulevat ympärillesi ja ovat "kuinka voin auttaa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähden kauppaan tai kioskille ja kysyn kotona haluaako joku jotain sieltä niin vastataan ettei tarvi mitään. ja kun aukaset sen itsellesi ostaman limupullon tai suklaalevyn niin ollaan heti pummaamassa.

Vierailija
544/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nykyisessä kodissa 2 vuotta, ja silti osalla pikkusälästä ei ole omaa paikkaa = minulta on Jatkuvasti Jotain kadoksissa. JOKA päivä :D viimeksi huultenrajauskynä. Niitäkin on useampi, ja käsilaukkuja yms, ja ei, ei löytynyt. Nykyisin latureita ja irtojohtojakin on niin älytön määrä - aina se tarvittava hukassa, argh!

olen elänyt itseni kanssa 34 vuotta, joten tapani jättää kuppeihin pohjalle mitä tahansa juomaa liru, ei pitäisi olla yllätys. silti tiskikonetta ladatessa roiskuu sukille, hupsista 😆

Vierailija
545/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun lähden kauppaan tai kioskille ja kysyn kotona haluaako joku jotain sieltä niin vastataan ettei tarvi mitään. ja kun aukaset sen itsellesi ostaman limupullon tai suklaalevyn niin ollaan heti pummaamassa.

Tähän pätee myös hampurilaisravintolassa tapahtuva näytös.

"Mä meen nyt tilaamaan, otatteko te jotain?"

"Ei me tarvita kiitos, ei oo nälkä"

*Tilaan hampurilaisaterian"

"Hei mä maistan pari ranskista" *syö puolet ranskalaisista*

"Annatko haukun hampparista"

"Voinko kaataa mulle ihan tilkan limsaa" *kaataa puoli mukia*

AAAAAAAAAGH!!!

Vierailija
546/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet saanut tehtyä ruoan, katettua pöydän, annokset lasten eteen ja olet itse juuri istahtanut pöytään ja lapselta kaatuu maitolasi pöydälle.

Vierailija
547/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat autoiluun liittyvät ohimenevät tilanteet saa sappeni kiehahtamaan:

1. Joku ajaa autostani ohi ja jää sitten siihen eteeni hidastelemaan.  Usein vielä kääntyvät muutaman kilometrin kuluttua päätieltä sivutielle. 

2. Autoilija hidastelee tiellä ja ajaa vaihtevalla nopeudella (alinopeutta). Kun tulee ohituspaikka, niin kaasuttaa rajoituksen mukaiseen nopeuteen tai mieluummin vähän sen yli. 

3. Bemari ja audikuskit, jotka tulee takapuskuriin kiinni kärkkymään ohitusmahdollisuutta. Nämä onneksi yleensä sitten menee kunnolla ohi:)

Vierailija
548/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet menossa palauttamaan tyhjiä pulloja/tölkkejä kauppaan, jossa on vain yksi palautusautomaatti. Mukanasi on yksi ruokakassillinen tai pieni repullinen palautettavaa. Just ennen kuin ehdit mennä ovesta sisälle niin edellesi ehtii se, kenellä on kolme-neljä isoa jätesäkillistä tyhjiä tölkkejä palautettavana, satojen eurojen edestä. Siinä sitten ärsytyksissäsi pohdit, odottaisko tunnin, jättäiskö omat tölkit siihen, kantaisko takaisin kotiin vai meniskö toiseen kauppaan kymmenen kilometrin päähän.

Vierailija
549/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat autoiluun liittyvät ohimenevät tilanteet saa sappeni kiehahtamaan:

1. Joku ajaa autostani ohi ja jää sitten siihen eteeni hidastelemaan.  Usein vielä kääntyvät muutaman kilometrin kuluttua päätieltä sivutielle. 

2. Autoilija hidastelee tiellä ja ajaa vaihtevalla nopeudella (alinopeutta). Kun tulee ohituspaikka, niin kaasuttaa rajoituksen mukaiseen nopeuteen tai mieluummin vähän sen yli. 

3. Bemari ja audikuskit, jotka tulee takapuskuriin kiinni kärkkymään ohitusmahdollisuutta. Nämä onneksi yleensä sitten menee kunnolla ohi:)

Kohtaan 3 vielä ärsyttävämpää on, kun takapuskuriin liimautuu joku täysperävaunurekka. Tiedän autoni mittarivirheen ja jos risteysalueella on 60 rajoitus ja kamera, minä ajan 60 km/h. On todella pelottavaa, kun taustapeilistä näkee, miten joku täykkäri lähestyy lähestymistään ja meinaa tulla takakontista sisään. Juu tiedän että monenkymmenen tonnin painoinen auto on erilainen ajettava ja hiljennettävä, mutta minä en ota sakkoja kamerasta siltikään sellaisen takia. Ennakoisivat nekin ja painaisivat sitten sitä jarrua ettei tarvitse toisten olla ihan paniikissa edessä.

Vierailija
550/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku pysähtyy kaupassa heti korin ottamisen jälkeen katsomaan kauppalistaa niin, että joudut odottamaan kärryinesi päästäksesi portista läpi ja ohi.

No kyllä. Tällä viikolla yksi paksu äijä kärryinenn seistä jumitti kaupan liukuovien edessä ja tuijotti kattoa. Siitä ei päässyt ohi ei oikealta eikä vasemmalta.

Vierailija
551/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla muutosta kirjoitti:

Täällä palstalla pienistä asioista vinkuvat. Näidenkin sivujen jutuista monet korjattavissa ihan omalla asenteen muutoksella, mutta ymmärtäähän sen että olisi tylsää elää jos ei olisikaan niin paljoa valittamista

Ihanaa jos sulla ei oikeasti ikinä koskaan mikään asia ärsytä sen pienen hetken. Mä haluun yhtä seesteisen elämän. Voitko muka täysin rehellisesti sanoa, että et koskaan ärsyynny yhtään mistään? Jos esim. maitopurkkia avatessasi sieltä roiskahtaakin vähän siihen pöydälle, niin väitätkö ettei millään tasolla harmita?

Vierailija
552/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän pätee myös hampurilaisravintolassa tapahtuva näytös.

"Mä meen nyt tilaamaan, otatteko te jotain?"

"Ei me tarvita kiitos, ei oo nälkä"

*Tilaan hampurilaisaterian"

"Hei mä maistan pari ranskista" *syö puolet ranskalaisista*

"Annatko haukun hampparista"

"Voinko kaataa mulle ihan tilkan limsaa" *kaataa puoli mukia*

AAAAAAAAAGH!!!

Miksi menette hampurilaisravintolaan, jos vain yksi aikoo syödä?

Vierailija
553/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun aivastus jää kesken. Nenä kutisee, ehdit jo sanoa "aaat", mutta "tsiuh" ei tulekaan.

Vierailija
554/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku naksuttelee rystysiään oikein antaumuksella.

Vierailija
555/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vierustoveri maiskuttaa äänekkäästi syödessään. Tai hörppii kahviaan äänekkäästi. 

Vierailija
556/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan mielessäsi tietyt nipputarjoukset, kuten 5 karjalanpiirakkaa irtomyynnistä 3e, mutta siellä on vaan 4 karjalanpiirakkaa jäljellä!

Vierailija
557/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku naksuttelee rystysiään oikein antaumuksella.

Tai kuulakärkikynää...arrggggh

Tai pöydänpintaa kynsillään...

Vierailija
558/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesee kädet ja hihat kastuu. Kun on laittanut kuivat ja puhtaat sukat jalkaan, ja astuu vahingossa vesiläikkään kylppärissä.

Vierailija
559/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat ananaspurkkia ja siitä jää se avausmekanismi käteen. Joudut etsimään jostain laatikon kätköistä purkinavaajan.

Vierailija
560/1443 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat viinipullon ja vasta avatessa huomaat että siinä onkin korkki korkki eikä kierrekorkki. Ja missäs se korkkiruuvi taas onkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan