Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa itsetunnossa on, jos haluaa neitsyen vaimon?

Vierailija
30.10.2014 |

Olen aina ihmetelly tota feministipaskaa, että kunnon mies hyväksyy "lutkan".

Ennen olin vässykkä ja sillon kelpas kuka vaan, joka täytti ulkonäkökriteerit.

Nyt kun itsestä kasvoi komistus ja siihen vielä lihaksikas rasvaton vartalo, on itseluottamukseni ihan huippu luokkaa. Enää kelpaa vain harvat naiset, koska minulla on VARAA valita.

Täten oksettaa ajatus jonkun toisen "jämästä". Tietenkin voin panna, jos erittäin hyvännäköinen, mutten vakavaan suhteesee ala. En kehtaa kaupungilla kävellä käsikädessä kenenkään jämän kanssa.

Kyllä minä haluan olla se, joka valloittaa nuoren ensimmäisenä, enkä olla se 15 valloittaja. Ja tiedän, että pystyn siihen.

Niin ja tosielämässä olen ihan normaali kaveri. Naiset jopa luulevat minua perus "pleijeriksi" (ulkonäköni takia) joka hyväksyy "likaisen menneisyyden". Tälläsistä asioista on vaan helpompi avautua tänne.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:10"]Et sinä hyvää kaatajaa tunnista välttämättä vielä edes kaadon jälkeenkään.

[/quote] Kuules, siinä vaiheessa miehen täytyy olla jo naimisissa kanssani.

Vierailija
62/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja haluaa väen vängällä rajoittaa itselleen mahdolliset kumppanit hyvin pieneen joukkoon, josta etsiä? Ehkä ap on sen verran epämiellyttävä ilmestys (henkisesti), että tietää alitajunnassaan, ettei saa ketään, mutta ei voi myöntää sitä itselleen. 

Neitsytvaatimus on siitä kätevä, että jos (kun) se ei toteudu, niin vaimon puutteesta voi syyttää kaikkia muita, paitsi itseä. Ja ta daa, vaikka joutuu olemaan yksin, voi pitää sen illusion, että vika ei ollut minussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:44"]

Ookko sää se sama lassukka mies joka aina täällä kirjoittelee? Hyvät on fantasiat :'D

[/quote]

On se se sama. Kertoo jo otsikossa huonosta itsetunnostaan. Yrittää pönkittää sitä naisia haukkumalla ja itseään ylistämällä. Reppana.

Vierailija
64/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:57"]

Niin on yksinäistä, että jo hautapaikkaakin mietit? Tiedätkö muuten sen verran seksistä, että se neitsyys menee ihan yhdestä kerrasta? Miten sun kiinnostus naista kohtaan ylipäätään kestää, kun nainen ei sit ekan yön jälkeen enää ole neitsyt? Kuinkahan "tukahduttava" partneri olisit ylipäätään, kun kaikki uhkaa sun itsetuntoasi?

[/quote]

Sekotat itsetunnon ja kunnian käsitteet. Mun itsetunto on ihan huippuluokkaa. Pitääkö huono itsetunnon mies itseä lähes täydellisenä joka uskoo pystyvänsä vaikka mihin? Ei!

Naisasioissa mulle nyt kunnia merkkaa. Jos nainen on kaadettu kerran, on hänellä vähemmän arvoa.

Jos vuori valloitetaan ensimmäisenä, on se kovin saavutus. Ei kukaan muista kuka oli 10. valloittaja.

Vierailija
65/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:10"]Et sinä hyvää kaatajaa tunnista välttämättä vielä edes kaadon jälkeenkään.

[/quote] Kuules, siinä vaiheessa miehen täytyy olla jo naimisissa kanssani.

[/quote]

Samma här. Aika kova - tai siis ainakin asialleen omistautunut - panomies, jos jaksaa alttarille asti leikkiä kilttiä ja kokematonta... ja sitten hääyön jälkeen: ÄHÄKUTTI, OLENKIN KAATANUT SATOJA NAISIA. MITES NYT SUU PANNAAN, VAIMO, KUN MENIT NAIMISIIN PELIMIEHEN KANSSA? MILTÄ NYT TUNTUU? OLENKO VÄHÄN OVELA, HÄH?

Vierailija
66/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67: Jep. Sitten voikin ääneen ihmetellä, miten seksi hääyönä (kaikista niistä kokemuksista huolimatta) sujui mieheltä niin huonosti ;)

Vierailija
67/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei silloin tiiä paremmasta.

Vierailija
68/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:33"]

Mitä vikaa itsetunnossa on, jos haluaa neitsyen vaimon?

[/quote]

no just sitä, että miehen itsetunto on ihan olematon. Mies pelkää, että sillä on liian pieni tai pelkää muuten olevansa huono sängyssä. Mikä siis neuvoksi? Ota vaimoksesi neitsyt, jolla ei ole mitään vertailupohjaa muihin miehiin. Silloin huonokin mies kelpaa, kun nainen ei paremmasta tiedä.

Vierailija
69/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:57"]

Niin on yksinäistä, että jo hautapaikkaakin mietit? Tiedätkö muuten sen verran seksistä, että se neitsyys menee ihan yhdestä kerrasta? Miten sun kiinnostus naista kohtaan ylipäätään kestää, kun nainen ei sit ekan yön jälkeen enää ole neitsyt? Kuinkahan "tukahduttava" partneri olisit ylipäätään, kun kaikki uhkaa sun itsetuntoasi?

[/quote]

Sekotat itsetunnon ja kunnian käsitteet. Mun itsetunto on ihan huippuluokkaa. Pitääkö huono itsetunnon mies itseä lähes täydellisenä joka uskoo pystyvänsä vaikka mihin? Ei!

Naisasioissa mulle nyt kunnia merkkaa. Jos nainen on kaadettu kerran, on hänellä vähemmän arvoa.

Jos vuori valloitetaan ensimmäisenä, on se kovin saavutus. Ei kukaan muista kuka oli 10. valloittaja.

[/quote]

Sulla on epärealistinen käsitys itsestäsi, se on eri asia, kuin hyvä itsetunto. Mun miehellä on oikeasti hyvä itsetunto, eikä hänen repertuaariinsa kuulu tuollainen naivi henkselienpaukuttelu.

Toistan minkä äsken kirjoitin: Miksi aloittaja haluaa väen vängällä rajoittaa itselleen mahdolliset kumppanit hyvin pieneen joukkoon, josta etsiä? 

Ei se kieli hyvästä itsetunnosta, vaan epävarmuudesta.

Vierailija
70/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikin on hassu vertaus, että vuoren ensimmäinen valloittaja tekee kovimman teon. Entäs, jos se on helppo vuori? Mount everest ja monta muuta paljon sun vuortas vaikeampaa on jo valloitettu. Ehkä jäljellä on enää joitain vaaroja tai kukkuloita?

Vierailija
71/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:38"]

Sähän se jämä sitten myös oot jos oot nussinut muita muijia ennen tulevaa vaimoasi. Hah :D

[/quote]

Naisen logiikka :D

Seksi on aina saavutus miehelle. Mies saalistaa ja valloittaa.

Jos olet ok näköinen nainen ja kirjotat face-seinällesi "sain sukupuolitautitestien tulokset ja olen puhdas, haluisin panna jotain sen kunniaks". Hänen 200 sinkkuista mieskavereista olisi varmasti 80% valmiita panemaan.

Nyt kun ok näköinen mies kirjoittaa tolleen, niin 200 naiskavereista 0% valmist tulee panee.

Miestä, joka saa seksiä ARVOSTETAAN, varsinkin jos kaataa hyvännäköisiä naisia.

Omista kavereista onekkaimmat saa kerran vuoteen, joltain valaalta. Ja aina haku päällä baarissa.

Onneks itel pyörii mimmei ympäril, vaikka muille jakaa.

[/quote]

Kuka tuossa face-esimerkissä oli mielestäsi saalistaja ja valloittaja?

Wanha av-viidakon laki: palstapapoilla käy jatkuva flaksi!

Vierailija
72/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinasit sen neitsyyden varmistaa? Gynekologisella tutkimuksella? Katsos, kun 99 % naisista on ollut useampi "eka kerta" :D

Vierailija
73/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kirjoittaa huippu luokkaa ei ole huippuluokkaa.

Vierailija
74/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen kuin nainen välttämättä saa siltä, jolta haluaa.  Ei kai kukaan halua mitään seinästä reväistyä peräkammarin jormaa panna, ei ole koskaan kysymys seksistä vain seksin takia.  Kyllähän miehistäkin yleensä rumimmatkin haluaa pääasiassa parhaan näköisiä kissoja, ja "tyytyvät" sitten vaatimattomampiinkin, jos on "pakko".  

Ei hyvännäköiselle, fiksulle ja hyväkäytöksiselle miehelle ole saavutus tai mikään saada pesää, eli ei voi laskea saavutukseksi.  Eikä ehkä tavallisen näköisellekään, kunhan on hyvä supliikki.  Siksi mies, joka panee koko ajan uutta, tekis mieli kysyä, että mikä vaivaa, kun ei vähemmällä pärjää, tai ei viihdy kenenkään kanssa yhtä yötä kauempaa.

Itelläni oli reippaat 50 rastia seinässä, kun nykyiseni tapasin.  Numeron 24 kohdalla erehdyin kertomaan panolle, monesko hän oli.  Raukka järkyttyi.  Olin varmaan itse sen tyyliin kolmas, tai viides.  Eipä soitellut.  En olis kyl halunnutkaan kuulla, ei se ollut parhaita pokia, jos ei rumimpiakaan.  N. 30+

Vierailija
75/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on, mitä ap ei pysty tarjoamaan naisille, joka johtaa tähän neitsyen vaatimisasetelmaan? Mietin vain.

Vierailija
76/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyttä ei voi tarkistaa mistään. Immenkalvo kasvaa takaisin jos ei hetkeen pane. Noin niinkuin muuten se voi mennä rikki urheilleissa, masturboidessa tai käyttäessä tamponia tai kuukuppia. Suuri osa naisista myös syntyy ilman mitään huomattavaa immenkalvoa. Ja "kokonaista" immenkalvoa ei olekaan, se on luonnostaankin repaleinen ja hauras, jotta kuukautisveri pääsee ulos teini-iässä.

Eli kaltaisesi alfauros voi korkeintaan etsiä ujon pimatsun ja toivoa, ettei se ole sittenkin salaa pannut koko kylää.

Vierailija
77/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän hyvin ihmisiä jotka haluaa puolisoksi neitsyen. Onhan seksi tosi intiimi asia ja voi tuntua hienolta ja arvokkaalta jos sen on jakanut vain sen oman puolisonsa kanssa, eli se on parin oma yhteinen juttu. En menis ketään haukkumaan sen takia, jokaisella on omat arvonsa ja toiveensa.

Vierailija
78/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:16"]

Minä ymmärrän hyvin ihmisiä jotka haluaa puolisoksi neitsyen. Onhan seksi tosi intiimi asia ja voi tuntua hienolta ja arvokkaalta jos sen on jakanut vain sen oman puolisonsa kanssa, eli se on parin oma yhteinen juttu. En menis ketään haukkumaan sen takia, jokaisella on omat arvonsa ja toiveensa.

[/quote]

Tuo on kyllä hyvä syy säästää neitsyyttään puolisolle. Mutta onko tuo mielestäsi hyvä syy siihen, että vaatii neitsyttä puolisoksi, vaikka on itse lutka? Viestii aika selvästi huonosta itsetunnosta.

Vierailija
79/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:16"]

[/quote]

No miten intiimiä se on, jos aloittaja on harrastanut seksiä muiden kanssa ennen neitsytvaimoaan? En kyllä näkisi, että aiemmat suhteen an sich vaikuttavat tuohon intiimiyteen oikeastaan mitenkään. Ennemminkin sillä on merkitystä, että henkilöt ovat toisilleen sopivat ja oikeat. Sikäli puolustan minäkin "huolellista etsimistä", mutta se ei tarkoita aina neitsyenä pysyttelyä.

Vierailija
80/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole jämästä, kuten kerroit, vaan ihmisestä joka on oppinut tunnistamaan vastakkaisen sukupuolen tarpeet ja pystyy paremmin täyttämään sinun toiveesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi