Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa itsetunnossa on, jos haluaa neitsyen vaimon?

Vierailija
30.10.2014 |

Olen aina ihmetelly tota feministipaskaa, että kunnon mies hyväksyy "lutkan".

Ennen olin vässykkä ja sillon kelpas kuka vaan, joka täytti ulkonäkökriteerit.

Nyt kun itsestä kasvoi komistus ja siihen vielä lihaksikas rasvaton vartalo, on itseluottamukseni ihan huippu luokkaa. Enää kelpaa vain harvat naiset, koska minulla on VARAA valita.

Täten oksettaa ajatus jonkun toisen "jämästä". Tietenkin voin panna, jos erittäin hyvännäköinen, mutten vakavaan suhteesee ala. En kehtaa kaupungilla kävellä käsikädessä kenenkään jämän kanssa.

Kyllä minä haluan olla se, joka valloittaa nuoren ensimmäisenä, enkä olla se 15 valloittaja. Ja tiedän, että pystyn siihen.

Niin ja tosielämässä olen ihan normaali kaveri. Naiset jopa luulevat minua perus "pleijeriksi" (ulkonäköni takia) joka hyväksyy "likaisen menneisyyden". Tälläsistä asioista on vaan helpompi avautua tänne.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:38"]

Sähän se jämä sitten myös oot jos oot nussinut muita muijia ennen tulevaa vaimoasi. Hah :D

[/quote]

Naisen logiikka :D

Seksi on aina saavutus miehelle. Mies saalistaa ja valloittaa.

Jos olet ok näköinen nainen ja kirjotat face-seinällesi "sain sukupuolitautitestien tulokset ja olen puhdas, haluisin panna jotain sen kunniaks". Hänen 200 sinkkuista mieskavereista olisi varmasti 80% valmiita panemaan.

Nyt kun ok näköinen mies kirjoittaa tolleen, niin 200 naiskavereista 0% valmist tulee panee.

Miestä, joka saa seksiä ARVOSTETAAN, varsinkin jos kaataa hyvännäköisiä naisia.

Omista kavereista onekkaimmat saa kerran vuoteen, joltain valaalta. Ja aina haku päällä baarissa.

Onneks itel pyörii mimmei ympäril, vaikka muille jakaa.

[/quote]

riippuu varmaan piireistä, joissa pyörii, että millaista arvostetaan.

Omat sukulaiseni, omat ystäväni enkä minä itsekään arvosta miestä, joka metsästää seksiä vain seksin vuoksi tai kokee olevansa hyväkin mies, kun on kaatoja tehnyt. Samoin työpaikalla katsotaan hieman kieroon muutamaa noin 30-vuotiasta miestä, joilla ilmiselvästi joka viikonloppu eri nainen. Muutama hyvä projektikin on heillä jäänyt väliin ihan vain koska esimies ei arvosta heidän toimintaansa. Ja ei, esimies ei ole nainen, vaan leskeksi jäänyt, komea mies, jolla varmasti olisi ottajia luonteensa ja ulkonäkönsäkin takia.

[/quote]

Eihän yksityiselämä saisi vaikuttaa työelämään noin. Ellei häiritse jotenkin projekteja.

Vierailija
22/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, vain naismainen mies kirjoittaa Vauvalle. Käytät varmaan lauseita: "voi jummi jammi", "mä meen pisulle" ja "ou, nou, nyt namittelin liikaa mässyy". Tuomio: ei jatkoon!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:56"]

[/quote]

Niin, SINUN mielestäsi. En tietysti puhu kaikkien maailman neitsytnaisten puolesta, mutta itse neitsytnaisena olen kyllä sitä mieltä, että mieslutkat ovat kuvottavia.

[/quote]

Todennäköisesti olisit imarreltu ja ihastunut, jos kokenut mies antaisi sinulle huomiota. Ei ole olemassakaan mitään "mieslutkia", koska naisen viettely on miehelle työtä joka vaatii taitoja. Nainen kuin nainen saa halutessaan seksiä näkemättä mitään vaivaa itse, miehellä se on osoitus kyvykkyydestä vietellä.

Vierailija
24/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:38"]

Sähän se jämä sitten myös oot jos oot nussinut muita muijia ennen tulevaa vaimoasi. Hah :D

[/quote]

Naisen logiikka :D

Jos olet ok näköinen nainen ja kirjotat face-seinällesi "sain sukupuolitautitestien tulokset ja olen puhdas, haluisin panna jotain sen kunniaks". Hänen 200 sinkkuista mieskavereista olisi varmasti 80% valmiita panemaan.

Nyt kun ok näköinen mies kirjoittaa tolleen, niin 200 naiskavereista 0% valmist tulee panee.

Miestä, joka saa seksiä ARVOSTETAAN, varsinkin jos kaataa hyvännäköisiä naisia.

Omista kavereista onekkaimmat saa kerran vuoteen, joltain valaalta. Ja aina haku päällä baarissa.

Onneks itel pyörii mimmei ympäril, vaikka muille jakaa.

[/quote]

riippuu varmaan piireistä, joissa pyörii, että millaista arvostetaan.

Omat sukulaiseni, omat ystäväni enkä minä itsekään arvosta miestä, joka metsästää seksiä vain seksin vuoksi tai kokee olevansa hyväkin mies, kun on kaatoja tehnyt. Samoin työpaikalla katsotaan hieman kieroon muutamaa noin 30-vuotiasta miestä, joilla ilmiselvästi joka viikonloppu eri nainen. Muutama hyvä projektikin on heillä jäänyt väliin ihan vain koska esimies ei arvosta heidän toimintaansa. Ja ei, esimies ei ole nainen, vaan leskeksi jäänyt, komea mies, jolla varmasti olisi ottajia luonteensa ja ulkonäkönsäkin takia.

[/quote]

Eihän yksityiselämä saisi vaikuttaa työelämään noin. Ellei häiritse jotenkin projekteja.

[/quote]

Ei saisi ei. Eihän esimies ole tietysti mitään suoraan sanonut, mutta kyllähän sen asian tietää...

Tosiasia on, että kyllä monessa paikassa se vapaajan vietto todellakin vaikuttaa. Jos olet kaadat vähän liian usein lasia ja/tai kaadat naisia tai miehiä, niin sinua ei ehkä haluta viedä edustamaan sinne, joissa paikoissa sinun kaatamisistasi tiedetään :/

Vierailija
25/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuo neitsyt, mutta päinvastoin: Olen otettu silloin kun joku ei niin kokenut jakaa huomiota. Mitä virkaa on sellaisen huomiolla, joka on vain seksin perään?

Vierailija
26/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:01"]

[/quote]

Niin, SINUN mielestäsi. En tietysti puhu kaikkien maailman neitsytnaisten puolesta, mutta itse neitsytnaisena olen kyllä sitä mieltä, että mieslutkat ovat kuvottavia.

[/quote]

Todennäköisesti olisit imarreltu ja ihastunut, jos kokenut mies antaisi sinulle huomiota. Ei ole olemassakaan mitään "mieslutkia", koska naisen viettely on miehelle työtä joka vaatii taitoja. Nainen kuin nainen saa halutessaan seksiä näkemättä mitään vaivaa itse, miehellä se on osoitus kyvykkyydestä vietellä.

[/quote]

Öh, kyllä nyt menee harakoille. Itsehän sanot, että nainen saa seksiä koska tahansa. miksi siis olla immarreltu sellaisen "huomiosta", jok aon ilmiselvästi vain seksin perään? Ja seksin peräänhän tuollaiset kaatajat ovat.

Vierailija
27/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että haluat naisen, jolla ei ole vertailupohjaa. Sinisilmäisen tytön, jolle olet kaikki kaikessa. Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi, että voit naida ainoastaan hyvännäköisiä, mutta vaimoksi haluat naisen, joka ei ole kelvannut muille.

Vierailija
28/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en todellakaan ole imarreltu enkä ihastunut, jos joku monessa liemessä keitetty limanuljaska tekee itseään tykö. Kyllä se pinnallisuus ja oksettava limaisuus näkyy päälle kilometrien päästä. Mikään ei oikeasti ole kuvottavampaa kuin mies, joka luulee osaavansa "kokenein ottein" iskeä ja vietellä, yöks yöks yöks.

Vierailija
29/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Öh, kyllä nyt menee harakoille. Itsehän sanot, että nainen saa seksiä koska tahansa. miksi siis olla immarreltu sellaisen "huomiosta", jok aon ilmiselvästi vain seksin perään? Ja seksin peräänhän tuollaiset kaatajat ovat.

[/quote]

Parhaat kaatjat tietävät juuri, mistä naruista vedellä. Et sinä hyvää kaatajaa tunnista välttämättä vielä edes kaadon jälkeenkään. Perus urpot ovat juuri niitä, jotka eivät osaa pokata (=ilmiselvästi vain seksin perään) ja siksi eivät ikinä saakkaan.

Vierailija
30/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Sinulla on poikuus tietenkin tallella, joten arvostat viatonta naista. Erittäin järkevä tilanne tautiriskien kannalta.

Viestissäsi olleet löpinät muista naisista olivat tietenkin liioittelua. Eihän yksikään neitsyenä pysynyt nainen arvosta alhaisia ja tautisia halpoja huoripukkeja, jotka makaavat toisten naisten kanssa.

Vierailija
31/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en todellakaan ole imarreltu enkä ihastunut, jos joku monessa liemessä keitetty limanuljaska tekee itseään tykö. Kyllä se pinnallisuus ja oksettava limaisuus näkyy päälle kilometrien päästä. Mikään ei oikeasti ole kuvottavampaa kuin mies, joka luulee osaavansa "kokenein ottein" iskeä ja vietellä, yöks yöks yöks.

[/quote]

Väärin. Kokenut panomies ei juuri ole mikään ilmiselvä "limanuljaska", vaan tietää mistä naruista vedellä, ts. omaa sosiaalista pelisilmää miten juuri sinut kannattaa vietellä. Sinulle selviää aikaisintaan kaadon jälkeen, jos silloinkaan, että kyseessä oli pelimies.

Vierailija
32/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lähinnä hyvin omituinen :) mutta meitä on moneen junaan, en ymmärrä sinua, mutten myöskään aseksuaaleja, huoria tai muitakaan omituisia ääripäitä. Suvaitaan silti toisiamme :)

Vierailija
33/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sit voit olla edes täysin varma että onko se nainen neitsyt? Vaan sen takii koska miehillä on "vaikeempaa" saada seksiä se ei tarkota että sä voisit nusautella monia ja sit vaadit että sun naises on neitsyt

Vierailija
34/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Väärin. Kokenut panomies ei juuri ole mikään ilmiselvä "limanuljaska", vaan tietää mistä naruista vedellä, ts. omaa sosiaalista pelisilmää miten juuri sinut kannattaa vietellä. Sinulle selviää aikaisintaan kaadon jälkeen, jos silloinkaan, että kyseessä oli pelimies.

[/quote]

Minulle ei kyllä selviäisi minkään "kaadon jälkeen", koska en ole etsimässä mitään kaatoja. En voisi rakastua kehenkään ilman pitkäaikaista tuttavuutta, jonka aikana kyllä tulisi selville, onko tuo kuvailemasi hurmaava narustavetelijä oikeasti limainen panomies vai ei.

Toki neitsytnaisia on varmasti hyvin paljon erilaisia, sitä en kiellä. Mutta minä olen epäileväinen, varovainen ja harkitseva. Siksipäs olenkin neitsyt.

Vierailija
35/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yksinkertainen. Miesten keskuudessa paneskelu saattaa ollakin loistava saavutus, mutta naisten keskuudessa mieslutkia ei arvosteta.

Ehkä kaltaistasi epätoivoista nuoleskelijaa voi sinua vastaava naislutka kiksauttaakin, mutta kevytkenkäistä tuuliviiriä ja potentiaalista pettäjää kukaan täysjärkinen nainen ei vie avioon, ellei omassakin kaapissa ole sitten luurankoja.

Vierailija
36/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Seksi on saavutus nuorille miehille. Siinä vaiheessa, kun nuoruuden kimmoisuus on kadonnut miehen kropasta, niin runsaslukuinen seksiseura tekee miehestä ennemminkin hieman kuvottavan rietastelijan kuin omiin lakanoihin telmimään toivotun ritarin (vaikka olisi kuinka pähee ja taitava ja komee).

Vierailija
37/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
38/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsytvaimo on helppo alistaa.
t Neitsytvaimo

Vierailija
39/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oletettaisiin, että ap:n olettamukset olisivat totta (ja niistähän voi olla montaa mieltä), niin ap:n mukaan nainen kuin nainen saa about rajattomasti seksiä jos vaan haluaa. Silti ap:n silmissä nainen, joka on maannut esim. kolmen miehen kanssa on "likainen". Aika erikoinen katsantokanta. Miestä taas ei tee likaiseksi vissiin mikään, sillä ilmeisesti ap:n mielestä mies ei koskaan voi saada seksiä "tosta noin vaan" näkemättä vaivaaa. Huomaa, että ap puhuu niin suloisen naiivisti vain omasta kokemuksestaan käsin.

Vierailija
40/83 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi