Mitä vikaa itsetunnossa on, jos haluaa neitsyen vaimon?
Olen aina ihmetelly tota feministipaskaa, että kunnon mies hyväksyy "lutkan".
Ennen olin vässykkä ja sillon kelpas kuka vaan, joka täytti ulkonäkökriteerit.
Nyt kun itsestä kasvoi komistus ja siihen vielä lihaksikas rasvaton vartalo, on itseluottamukseni ihan huippu luokkaa. Enää kelpaa vain harvat naiset, koska minulla on VARAA valita.
Täten oksettaa ajatus jonkun toisen "jämästä". Tietenkin voin panna, jos erittäin hyvännäköinen, mutten vakavaan suhteesee ala. En kehtaa kaupungilla kävellä käsikädessä kenenkään jämän kanssa.
Kyllä minä haluan olla se, joka valloittaa nuoren ensimmäisenä, enkä olla se 15 valloittaja. Ja tiedän, että pystyn siihen.
Niin ja tosielämässä olen ihan normaali kaveri. Naiset jopa luulevat minua perus "pleijeriksi" (ulkonäköni takia) joka hyväksyy "likaisen menneisyyden". Tälläsistä asioista on vaan helpompi avautua tänne.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:49"]
Minä voittaisin ap:n tappelussa. Ei menisi kuin muutama sekuntti. Olen lihaksikkaampi. Minulle kelpaa myös jämät. Erityisesti tykkään nuuhkia jämiä. Jämistä haisee heikko mies. Toistaiseksi jämistä ei ole haissut koskaan kovempaa urosta.
-Mark-
[/quote]
Minun iskä voittaa teidän iskän. Sitten se haistelee teidän äipän lettua ja tekee sinulle pikkuveljen.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:02"]
Itelläni oli reippaat 50 rastia seinässä, kun nykyiseni tapasin. Numeron 24 kohdalla erehdyin kertomaan panolle, monesko hän oli. Raukka järkyttyi. Olin varmaan itse sen tyyliin kolmas, tai viides. Eipä soitellut. En olis kyl halunnutkaan kuulla, ei se ollut parhaita pokia, jos ei rumimpiakaan. N. 30+
[/quote]
En voi sille mitään, että seksikumppaneiden tilastointi ja tarkka laskeminen vaikuttaa todella keskenkasvuiselta samoin kuin ylipäänsä suuren merkityksen antaminen kumppanien määrälle.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:16"]
Minä ymmärrän hyvin ihmisiä jotka haluaa puolisoksi neitsyen. Onhan seksi tosi intiimi asia ja voi tuntua hienolta ja arvokkaalta jos sen on jakanut vain sen oman puolisonsa kanssa, eli se on parin oma yhteinen juttu. En menis ketään haukkumaan sen takia, jokaisella on omat arvonsa ja toiveensa.
[/quote]
No miten intiimiä se on, jos aloittaja on harrastanut seksiä muiden kanssa ennen neitsytvaimoaan? En kyllä näkisi, että aiemmat suhteen an sich vaikuttavat tuohon intiimiyteen oikeastaan mitenkään. Ennemminkin sillä on merkitystä, että henkilöt ovat toisilleen sopivat ja oikeat. Sikäli puolustan minäkin "huolellista etsimistä", mutta se ei tarkoita aina neitsyenä pysyttelyä.
[/quote]
Esim. itse olin neitsyt 25-vuotiaaksi asti (harmi, etten tavannut ap:tä ennen sitä), sitten kyllästyin odottelemaan sitä oikeaa ja seurustelin parin miehen kanssa ja seksiäkin oli. En rakastanut ekakertani miestä, hän ei siis ollut minulle mitenkään järisyttävä eikä oikeastaan miellyttäväkään kokemus.
Olin myös järkyttävän huonoitsetuntoinen ja nämä muutamat mieskokemukset rohkaisivat minua sen verran, että sitten tapasin miehen, jolle en olisi uskaltanut sanoa edes hei ilman kokemuksiani. Koska olin kuitenkin saanut ne kokemukset, uskalsin tutustua ja rakastuin ekaa kertaa elämässäni ja... seksi hänen kanssaan tuntuu aivan mielettömältä.