Mitä vikaa itsetunnossa on, jos haluaa neitsyen vaimon?
Olen aina ihmetelly tota feministipaskaa, että kunnon mies hyväksyy "lutkan".
Ennen olin vässykkä ja sillon kelpas kuka vaan, joka täytti ulkonäkökriteerit.
Nyt kun itsestä kasvoi komistus ja siihen vielä lihaksikas rasvaton vartalo, on itseluottamukseni ihan huippu luokkaa. Enää kelpaa vain harvat naiset, koska minulla on VARAA valita.
Täten oksettaa ajatus jonkun toisen "jämästä". Tietenkin voin panna, jos erittäin hyvännäköinen, mutten vakavaan suhteesee ala. En kehtaa kaupungilla kävellä käsikädessä kenenkään jämän kanssa.
Kyllä minä haluan olla se, joka valloittaa nuoren ensimmäisenä, enkä olla se 15 valloittaja. Ja tiedän, että pystyn siihen.
Niin ja tosielämässä olen ihan normaali kaveri. Naiset jopa luulevat minua perus "pleijeriksi" (ulkonäköni takia) joka hyväksyy "likaisen menneisyyden". Tälläsistä asioista on vaan helpompi avautua tänne.
Kommentit (83)
Jos on itse neitsyt, on varaa vaatia samaa kumppaniltaan. Muuten ei.
Seksuaalinen kokemattomuus on normaalisti hyvin lyhyt periodi, joka menee suurelta osalta ohi 15-17 vuotiaana ja lähes kaikilta se on ohi 21-vuotiaana. Aika pienet markkinat ap:lla, joka on todennäköisesti vielä reippaasti yli-ikäinen em. ikähaarukkoihin. Ja mitä vanhemmaksi tulet, sitä pienemmät chaanssit sulla on. Sillä kokematon nuori nainen - ei nimenomaan kokemattomuutensa vuoksi - lähde kenen tahansa "pullistelijan" matkaan. Sitä pitää kosiskella ja valmistella noin kaksi vuotta - ennen kuin on valmis. Korkea todennäköisyys on myös saada sellainen "säästän itseäni ennen avioliittoa"-nainen. Ja siinäpä sitten ap on onnellisesti kahle jalassa ennen kuin pääsee jaolle. Kuka vedätti ketä onkin siinä vaiheessa hyvä kysymys...:-D
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:19"]
Taidat olla vähän yksinkertainen. Miesten keskuudessa paneskelu saattaa ollakin loistava saavutus, mutta naisten keskuudessa mieslutkia ei arvosteta.
[/quote]
Yleisesti ottaen kyllä arvostetaan. Suurinosa naisista ei voi vastustaa miestä, jonka tietävät saavan naisen kuin naisen. On imartelevaa olla tällaisen miehen huomion kohteena ("...ajatella, kaikki ne naiset mitkä hän voisi saada, mutta juuri minulle hän antaa huomionsa...").
Mua kyllä melko kokemattomana naisena huolestuttaisi "kokeneen miehen" kanssa olemisessa se, että mitä muut naiset ajattelee. Jos sitä on kaikki muut kokeilleet, niin sillä on tavallaan yhteinen salaisuus monen naisen kanssa. Tyyliin mun pomo voi tietää että mun mies tykkää piiskaamisesta ja värisevästä anaalitapista, tai on onneton suuseksissä tms., ja aina kun kaupungilla kuljettaisiin niin en tietäisi ketkä kattoo meitä sillai, että oho toi tyttö ei taida tietää että... Ja varsinkin jos se on julistanut sitä neitsytvimmaansa, niin pelkäisin että mua katsottaisiin että voi raukkaa, tollanen naiivi tyttönen tuon matkaan lähtenyt... Eri asia jos itsekin olisin useampaa koittanut, kyllä sitten kehtaisin kulkea kun olisi kokemusta muista ja vähän sitä itsetuntemuksen tuomaa varmuutta.
Mulle mun mies ja lasten isä on eka seksikumppani, tiedän etten hänelle ole eka, mutta en usko että hänellä hirveän montaa on ennen mua ollut. Jos olisin uskonut että naisia on ollut kymmeniä, niin en olisi varmaankaan jäänyt. Oisin vaan käyttänyt sen ns. kokemuksena ja jatkanut matkaa. Nyt mulla on ainakin pieni mahdollisuus kuvitella että olen oikeastikin hyvä sängyssä miehen mielestä, ei tarvii tietää että en varmasti ole paras. Mun mies ei muuten tiedä että olin neitsyt kun tavattiin, en ikinä kertonut. Pitäisköhän kertoa, oisko sillä merkitystä?
Ja sitten miehet valittaa kun on "vaikea" nainen, kun ei viidensillä treffeillä aukee jalat. Lähtee lätkimään. Jos ei vielä sillon, niin se on kova turn off kun nainen on hieman epävarma sänkypuuhissa.
T: Neitsyt nainen 25v
Kuka sitä käytettyä vittua viittis panna . Kerranki täälläki runkku-palstalla joku puhuu ASIAA!
Tuo vaivannäköargumentti on aika huvittava. Miten se, että joku joutuu näkemään vaivaa jonkin asian eteen tekee asiasta jotenkin moraalisesti hyväksyttävämmän? Eikö ole "moraalisesti" (mä en muuten siedä tuota sanaa käytettävän sinkkujen välisestä seksistä puhuttaessa...) suoraselkäisempää ja vaativampaa kieltäytyä äärettömästä määrästä seksisuhteita ja valita niistä vain vaikkapa kolme verrattuna siihen, että "näkee vaivaa" ja nussii kaikkea mikä liikkuu eikä edes arvosta niitä nussimisen kohteita ollenkaan.
Toisin sanoen mun mielestäni se, että joku joutuu nähdä jonkin asian eteen vaivaa ei tee siitä ihmisestä tai siitä asiasta mitenkään ihailtavaa. Jos joku tekisi vaikka oikein hyvin suunnitellun ja vaivannäköä vaatineen murhan, niin olisiko hän jotenkin arvostettavampi ihminen kuin pikaistuksissaan tappanut?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:30"]
Ja sitten miehet valittaa kun on "vaikea" nainen, kun ei viidensillä treffeillä aukee jalat. Lähtee lätkimään. Jos ei vielä sillon, niin se on kova turn off kun nainen on hieman epävarma sänkypuuhissa.
T: Neitsyt nainen 25v
[/quote]
Varmaan ne on eri miehet... Mut kiinnostaisi tosissaan miten ap aikoo löytää sen neitsyensä? Tosiaan ainakin itse olin hyvin hyvin vaikea saada edes treffeille ennen kuin halusin siitä neitsyydestä luopua, ja kun olin päättänyt että menköön, niin olin erittäin helppo. Jos multa olisi joku haluamalla halunnut neitsyyden, olisi joutunut pitkän aikaa käyttämään mahdollisesti turhaan työhön että olisi ensin houkutellut edes treffeille. Taikka sitten olisi pitänyt olla sattumalta ottamassa silloin kun asia tuli ajankohtaiseksi. Mietin vaan että töitä voi joutua tekemään monesta muustakin syystä kuin siksi että nainen sattuu olemaan neitsyt, joten aika kauan saattaisi mennä että löytyy se jonka kanssa haluaa sitten elää ja toki vastavuoroisesti... Vaikkakin eihän se naisen muu olemus varmaan ap:lle ole ongelma, jos ei miellytä niin etsii seuraavan neitsyen.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:19"]
Taidat olla vähän yksinkertainen. Miesten keskuudessa paneskelu saattaa ollakin loistava saavutus, mutta naisten keskuudessa mieslutkia ei arvosteta.
[/quote]
Yleisesti ottaen kyllä arvostetaan. Suurinosa naisista ei voi vastustaa miestä, jonka tietävät saavan naisen kuin naisen. On imartelevaa olla tällaisen miehen huomion kohteena ("...ajatella, kaikki ne naiset mitkä hän voisi saada, mutta juuri minulle hän antaa huomionsa...").
[/quote]
Kokemuksesi taitaa tulla suoraan jostain amerikkalaisesta saippuasarjasta. Oikean elämän naiset eivät nimittäin ajattele noin, varsinkaan neitsyet.
Minulle ei todellakaan ole ongelma elää elämääni yksin. Minulle merkkaa ylpeys ja kunnia vielä jotakin ja en voi ikinä olla ylpeä "käytetystä" vaimosta. En halua jakaa hautapaikkaani muiden jämän kanssa.
Mikäs siinä käytellä "eri tavaraa". Ei ole ongelmaa. Mielummin käyttää eri lutkia, kuin tyytyy yhteen. Sitten kun on vanha, ni voi käydä Thaikuissa vähän nuorempaa likkaa hakee.
Ei tulis mielenkään kohdella jakorasiaa prinsessana. Kukin tavallaan
Taitaa poika tietää, miten saa parhaiten itselleen juttukavereita. (Voisi tuota tehokkaaksi provoksikin nimittää.)
Ookko sää se sama lassukka mies joka aina täällä kirjoittelee? Hyvät on fantasiat :'D
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:09"]
Kuulostaa siltä, että haluat naisen, jolla ei ole vertailupohjaa. Sinisilmäisen tytön, jolle olet kaikki kaikessa. Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi, että voit naida ainoastaan hyvännäköisiä, mutta vaimoksi haluat naisen, joka ei ole kelvannut muille.
[/quote]
Eiköhän se ole niin että neitsytnaiselle ei kelpaa kuka tahansa mies, mutta ns. lutkilla on joku huono itsetunto ja sitä pitää pönkittää olemalla koko kylän polkypyörä.
Minä voittaisin ap:n tappelussa. Ei menisi kuin muutama sekuntti. Olen lihaksikkaampi. Minulle kelpaa myös jämät. Erityisesti tykkään nuuhkia jämiä. Jämistä haisee heikko mies. Toistaiseksi jämistä ei ole haissut koskaan kovempaa urosta.
-Mark-
Ap, ei nuo teidän kaksinaismoralistien argumentit vaan ole ollenkaan pitäviä. Eikä se asia jankuttamalla miksikään muutu. Toki saat pitää juuri sellaiset kriteerit kuin itse haluat, niinhän me kaikki, mutta turha yrittää esittää, että niiden periaatteiden takana olisi mitään älyllistä tai loogista perustetta. Tuo vaivannäkö-perustelu on ihan naurettava, ja ketjussa on jo aiemmin selitetty miksi.
Otsikon kysymykseen: Kaikki viat.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:43"]
Minulle ei todellakaan ole ongelma elää elämääni yksin. Minulle merkkaa ylpeys ja kunnia vielä jotakin ja en voi ikinä olla ylpeä "käytetystä" vaimosta. En halua jakaa hautapaikkaani muiden jämän kanssa.
Mikäs siinä käytellä "eri tavaraa". Ei ole ongelmaa. Mielummin käyttää eri lutkia, kuin tyytyy yhteen. Sitten kun on vanha, ni voi käydä Thaikuissa vähän nuorempaa likkaa hakee.
Ei tulis mielenkään kohdella jakorasiaa prinsessana. Kukin tavallaan
[/quote]
Niin on yksinäistä, että jo hautapaikkaakin mietit? Tiedätkö muuten sen verran seksistä, että se neitsyys menee ihan yhdestä kerrasta? Miten sun kiinnostus naista kohtaan ylipäätään kestää, kun nainen ei sit ekan yön jälkeen enää ole neitsyt? Kuinkahan "tukahduttava" partneri olisit ylipäätään, kun kaikki uhkaa sun itsetuntoasi?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:00"]
Apua, vain naismainen mies kirjoittaa Vauvalle. Käytät varmaan lauseita: "voi jummi jammi", "mä meen pisulle" ja "ou, nou, nyt namittelin liikaa mässyy". Tuomio: ei jatkoon!!!!!
[/quote]
:D Ehkä hän käy myös hampupesulla. Peilaa itseään ja haistelee sheivattuja kainaloitaan.
Et muuten voi ikinä tietää, onko nainen oikeasti neitsyt. Sitä ei mitenkään näe tai tunne aina. Monet neitsyet eivät kerro neitsyydestään ekalla kerralla, eivätkä miehet usein huomaa.
Lisäksi neitsyt tai "ei-jämä" nainen ei ole todennäköisesti seurustellut aiemmin ja fakta on, että sitä pitää harjoitella.
Mutta onnea valitsemallasi tiellä :)