Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Te vakavasti sairaat ketkä ette ota sairauden pahenemisen pelossa rokotetta, onko se ollut lääkärin suositus noihin teidän lääkkeisiin liittyen vai "oma tuntemus" asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ottaa rokotus ja pelottaa olla ilman . Pää hajoaa miettimiseen ja kaikki on uutta kun kyseessä uusi rokote . Varmuudella ei kukaan voi sanoa mitään ja tiedot muuttuu päivittäin .
Samat sanat. Koitan rauhoittaa mieltäni, että vielä ei tarvitsekaan päätöstä tehdä, kun pystyn välttelemään itse tautia. Harkitsen asiaa, jos ja kun olosuhteeni muuttuvat. Toistaiseksi voin vielä seurata tilanteen kehittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteiden raportoidut sivuvaikutukset ovat olleet pääosin lieviä tai kohtalaisia ja lyhytkestoisia. Sivuvaikutuksia ovat
kuume, väsymys, päänsärky, lihaskipu, vilunväristykset, ripuli,
Nuo on kaikki myös koronan oireita.
Puoliso sai koronarokotteen otettuaan ihan samat oireet, kun koronaa sairastaessaan, tosin lievempinä ja lyhyempikestoisina.
Hyvä vaan. että on kontrolliryhmä johon verrata. Saadaan siten tieteellistäkin näyttöä asioista vähän pidemmällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin sen. Ottaisin mieluummin taudin mukana tulevan immuniteetin.
Sen voi saada yhtämontakertaa kuin variantteja tulee, tai ihan perusmallinkin voi saada uudelleen
Maria Kiisken tuntevat ovat olleet aivan järkyttyneitä hänen ulostuloistaan: hänellä on nimittäin ollut vakavia oireita jo pitkään ennen rokotetta. Tällä tavalla hän mitä ilmeisimmin hakee nyt huomiota. Törkeää toimintaa.
En ole rokotevastainen mutten halua olla mukana rna-rokotteen testauksessa niin kuin en ole osallistunut muihinkaan rokotetutkimuksiin. Yksinkertaista.
Turhan hankalaksi tehty sen saaminen kun tuommoiseen walk-in-rokotuspisteeseenkin voi mennä vain omassa asuinkunnassaan.
Omassa on yksi (joka on auki vain arkisin 9-15 eli silloin kun olen töissä) ja noista joissa voisin piipahtaa vaikka ruokatauolla en taasen saa rokotusta, koska väärä kotikunta..
Rokotuksen hakeminen julkisilla kulkemisineen on suurempi tartuntariski mitä oma normiarkeni on.
Jos rokotuksen saisi lähempää esim omasta terveyskeskuksesta niin mulla se jo olisi.
Minua kiinnostaisi tietää, miksi ap luulee, etten ole ottanut koronarokotetta, kun olen ottanut niitä jo kaksin kappalein.
Voi ei, Kiiski ei pysty imuroimaan kotona.
Kaikenlaisia haittavaikutuksia rokotteesta voikaan tulla. Onkohan ylipaino altistava moisille haittavaikutuksille?
En ole ottanut influenssarokotuksiakaan. Tämä vaikuttaa samankaltaiselta. Katsotaan mikä on tilanne ensi vuonna. Juuri nyt ei ole mitään tarvetta millekään rokotuksille. Kokeellisille varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rokotuksen hakeminen julkisilla kulkemisineen on suurempi tartuntariski mitä oma normiarkeni on.
Jos rokotuksen saisi lähempää esim omasta terveyskeskuksesta niin mulla se jo olisi.
Tämä on minullakin yksi syy. Normiarkeni on huolettomampaa kuin, että lähtisin rokotusta varta vasten hakemaan.
Siksi, koska ne annetaan neulalla.
T. Neulakammoinen
Jäin vapaaehtoisesti kontrolliryhmään. Autan näin tärkeässä rokotteiden kehitystyössä.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen rauhassa millaisia haittavaikutuksia siitä voi vielä tulla. Teen etätöitä, tilaan ruuat kotiinkuljetuksena ja enimmäkseen samoilen metsässä koiran kanssa. Ei ole vielä tullut tarvetta ottaa rokotetta. Katsotaan sitten, jos pitää tulla enemmän ihmisten ilmoille.
Tuota miettinyt että mitenkään ei kai voida rokotetulla näyttää että jos on lievä olisiko ilman rokotetta ollut vakava .