Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et ole ottanut koronarokotetta?

Vierailija
16.09.2021 |

Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?

Kommentit (661)

Vierailija
61/661 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen raskaana ja haittavaikutuksissa on raportoitu jo monta kymmentä keskenmenoa ja satoja, ellei tässä vaiheessa tuhansia kuukautishäiriöilmoituksia jo pelkästään Suomessa + ulkomaiden ilmoitukset siihen päälle. Olen muutenkin vielä hoitovapaalla esikoisen kanssa ja käydään hyvin vähän missään, joten voin hyvin odotella lisätietoa rokotteesta raskaana olevilla sen sijaan, että keskeyttäisin raskauden ottamalla rokotteen liian aikaisin ja/tai aiheuttaisin sillä lapselle kehityshäiriöitä.

Toisekseen jos saisin muita haittavaikutuksia, en voisi hoitaa esikoista, joten ei onnistu nyt kuumeet, lihaskivut ym. vastaavatkaan. En vaan voi saada nyt mitään haittavaikutuksia.

Olen riskiryhmää, mutta tässä vaiheessa rokote on isompi riski kuin taudin saaminen.

10-15 prosenttia raskauksista päättyy joka tapauksessa keskenmenoon, joten haittailmoitusten kohdalla kyse voi olla myös ihan sattumasta. Näissä tapauksissa keskenmeno voi tulla olisi voinut tulla myös ilman rokotusta.

Vierailija
62/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomille tulee lisää rangaistuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Da Pjotr! Hajoita ja hjallitse vitty syomi

Vierailija
64/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan maaliskuussa 2020. Kun rokotusvuoroni olisi tullut niin tapahtui asioita joiden vuoksi peruin rokotteen. Ja täällä mä seison ilman rokotuksia.

Vierailija
65/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan maaliskuussa 2020. Kun rokotusvuoroni olisi tullut niin tapahtui asioita joiden vuoksi peruin rokotteen. Ja täällä mä seison ilman rokotuksia.

Maailma on sinun, maailma on minun, maailma on tehty meitä varten. Jokainen tänne jäljen jättää.

Vierailija
66/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta. Olen välinpitämätön. Jokaisella oikeus itse päättää mitä tekee rokotteen suhteen.

t. Ei rokotettu

Vierailija
67/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

For u 2 speculate, for us 2 know

Vierailija
68/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Vierailija
69/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Työpaikan menetys

Vierailija
70/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömille tulee todennäköisesti karenssirangaistus jos  koronapassissa ei ole leimaa

Vierailija
71/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista järkevin on Ohisalo, huijasi ottavansa rokotteen (ei ottanut)

Vierailija
72/661 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista järkevin on Ohisalo, huijasi ottavansa rokotteen (ei ottanut)

Ottaakohan se ohisalon öljysheikki mies?

Vierailija
73/661 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en yksinkertaisesti tiedä uskallanko. Taustalla juuri sairastettu syöpä johon menee esto lääkitys että ei uusis, mitä jos estolääke lakkaa toimimasta koronarokotteen vuoksi, eli että oma immuuni järjestelmä alkaisi hylkiä lääkettä .

Lisäksi olen vasta toipumassa aivokalvon & selkäydin tulehdukseta ja ääreishermostossa vaurioita joista odottelen toipuvan. Niiden ongemien vuoksi en voi elää normaalia elämää.

Ruokakaupassa käyn, siinä melkein kaikki kodin ulkopuolinen elämä. Sielläkin käytän ffp2 maskia. Paikkakunnallamme ollut koko koronan aikana yhteensä 25 tartuntaa.

Vierailija
74/661 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitään "lääketieteellistä syytä" olla ottamatta rokote?

Vierailija
75/661 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mitään "lääketieteellistä syytä" olla ottamatta rokote?

Vierailija
76/661 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe sitä tarpeelliseksi. Korona ei ole mikään rutto, eikä rikki johon on kuollut paljon ihmisiä, moneen muuhun tautiin kuolee paljon enemmän.

Suomessa kuolee vuosittain verisuoni ja sydänperäisiin tauteihin hirmuisesti enemmän.

Mielläni sairastan jos sairastuisin edes tuohon virukseen jotta vastustuskyky lisääntyy entisestään mutta jostain kumman syystä en ole tautia vielä saanut, toisin kuin rokotetut ystäväni.. rokotuksen jälkeen.

Saattaisin harkita jos siihen alkaisi kuolla ihan lapsista lähtien kymmeniä miljoonia, nykyiset kuolinluvut ja iät eivät vakuuta.

Tässä nyt ei ole kysymys siitä mitä sinä "koet tarpeelliseksi"

Vierailija
77/661 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vasta käynyt läpi syöpähoidot, enkä halua kyykätä kroppani vastustuskykyä yhtään, sillä pelkään, että se voi aiheuttaa syövän uusiutumisen."

Toimit oikein, tätini otti rokotteen ja lääkärien mukaan se laukaisi hänellä haimasyövän pahenemaan.

Vierailija
78/661 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ottaa rokotus ja pelottaa olla ilman . Pää hajoaa miettimiseen ja kaikki on uutta kun kyseessä uusi rokote . Varmuudella ei kukaan voi sanoa mitään ja tiedot muuttuu päivittäin . 

Vierailija
79/661 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Da Pjotr! Hajoita ja hjallitse vitty syomi

Oy vey! Onko sionistitrollille jäänyt vähe levy päälle mjötööh??

Vierailija
80/661 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe sitä tarpeelliseksi. Korona ei ole mikään rutto, eikä rikki johon on kuollut paljon ihmisiä, moneen muuhun tautiin kuolee paljon enemmän.

Suomessa kuolee vuosittain verisuoni ja sydänperäisiin tauteihin hirmuisesti enemmän.

Mielläni sairastan jos sairastuisin edes tuohon virukseen jotta vastustuskyky lisääntyy entisestään mutta jostain kumman syystä en ole tautia vielä saanut, toisin kuin rokotetut ystäväni.. rokotuksen jälkeen.

Saattaisin harkita jos siihen alkaisi kuolla ihan lapsista lähtien kymmeniä miljoonia, nykyiset kuolinluvut ja iät eivät vakuuta.

Tässä nyt ei ole kysymys siitä mitä sinä "koet tarpeelliseksi"

En ota k-rokotteita, koska en omasta mielestäni tarvitse niitä omaan kroppaani. Muu ei kiinnosta.

Siinä tapauksessa sinulle tulee ongelmia...