Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Vanhin työkaveri ei ole ottanut rokotteita. Nauran ääneen!
En halua ottaa kokeellista piikkiä kun perusterveenä nuorena riskit eivät ole sen isompia kuin itse elämä. Saa nähdä, mikä hinta ihmiskunnalle tästäkin tuli. Ehkä selviää vuosikymmenen lopulla vasta, jos katsoo miten pitkään kehitystyötä ja testausta pitäisi normaalisti tehdä ennen kuin väestö saa yhtäkään annosta. Pfizerilta pitäisi tulla alustava tietoa vuoden 2023 aikana, vaikka yrittihän ne pimittää nykyisiäkin tuloksia ennen kuin oikeuden päätöksellä pakotettiin paljastamaan. Lähtivät muuten samalla pörssistä eli mikähän pelotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi olen ottanut.
Nyt olen raskaana, ja päähän jäi kummittelemaan uutinen siitä, että rokotteen jälkeen pitäisi olla tulematta raskaaksi kahteen kuukauteen. Päätin siis olla ottamatta kolmatta nyt raskauden aikana.
Juuri oli uutinen, että raskaus altistaa vakavalle koronamuodolle. Vauvat syntyvät keskosina ja muita vakavia komplikaatioita.
Ja minulla kaksi ystävää joiden lapsilla todettu down:in syndrooma. Molemmat ottivat rokotteen vajaa 2kk ennen raskautta ja tehosteen raskauden aikana. Yhteys? Aivan varmasti on. Johan noissa prifzerin avatuista asiakirjoissa on ollut että 95% raskaana olevista on saanut komplikaatioita tai aiheuttanut jonkin kehityshäiriön.
tiedän tarpeeksi monta rokotteen jälkeen sydänvaivoihin kuollutta ja pahasti sairaana syntynyttä lasta, kun äiti on mennyt tyhmyyksissään ottamaan rokotteen raskauden aikana...
Tähän mennessä rokottamattomuus osoittautui nappivalinnaksi, olen hengissä ja terve koska en rokotetta ottanut. Kun lähipiiriä katson niin olisi ollut kuolemanpiikki minulle.
En pidä koronaa vaarallisena tautina. Lisäksi olen sairastanut koronan jo.
Mihin tarvitsisin rokotetta? Se ei estä tartuntaa, ei tartuttamista, eikä taudin vakavaa muotoa. En myöskään ole sote-alalla, jossa tavataan päivittäin riskiryhmäläisiä, vaan työskentelen kotona yksin.
Eipä tullut rokotteita koronakusetusta vastaan otettua. Piikit ovat nostaneet kuolleisuuden Suomessa korkeammalle kuin, mitä viimeisen sadan vuoden aikana ollaan nähty. Ei se ainakaan mitään suolaliosta ollut.
K-piikkikimuksen kenttäutkimuksen tulokset eivät rohkaise kokeilemaan ensimmäistäkään. Tutkimushan on kestänyt Suomessa nyt 16 kk ja 12pv
Miksi ottaa rokote joka ei anna suojaa, ei estä tartuntaa, ei estä kuolemasta tautiin. Äläkä sano että siksi että suojaat muita, miten suojaan muita jos rokote on tehoton kaikkeen.
Jos kukaan ei olisi ottanut rokotetta ei koronaa olisi. Testi ihmiskunnalle kuinka moni ottaa kehoonsa mitå vaan testaamatonta ainetta. Eka testi oli possunuha, kyllä tämä on suunniteltua. Labrassa kehitetty tauti, jolla päästäisiin tuottamattomista ihmisitä eroon. Rokote jolla saadaan lisää sairauksia eli lisää lääkehoitoa ja taas lääkefirmat rikastuu
Ei ole kukaan tullut kadulla tarjoamaan
Eihän kukaan muukaan vielä ole. Mrna-piikkiä ja plaseboa on vasta jaeltu. Ei sellaisilla pärjäisi koronaa vastaan
Mä tiedän useita joilla todella aggressiivisesti levinnyt syöpä. Mun isä heistä yksi. Hän kuoli ja ruumiinavauksessa selvisi lisäksi, että aivot täynnä tukoksia.
Naapurin nelikymppiseltä rouvalta löyty löytyi ympäri kehoa levinnyt syöpä.
Naapurin isällä olemassa olevat syöpä lähti yhtäkkiä leviämaan ja täytti hetkessä koko ukon. Saman perheen 14v lapsi sai sydänlihastulehduksen.
Hoivakodissa työskentelevä naapuri kertoi yhä useamman vanhuksen olevan sänkypotilaita, koska piikkien jälkeen eivät pääse enää liikkumaan. Osalta lähtee myös hiukset. Joka piikkikierroksella kuolee 2-3 vanhusta parin viikon sisään.
Älkää nyt hakeeko enää uusia annoksia.
Olen kärsinyt jo useamman vuoden epämääräisistä neurologisista oireista, kovasta väsymyksestä jne. Lisäksi minulla on autoimmuunisairaus ja hankalia iho-oireita. Oikeastaan mihinkään näistä ei ole apua löytynyt terveydenhuollon kautta. En vaan jaksa enää yhtään lisäoireita joita pelkäsin rokotuksen aiheuttavan. Tein tietoisen päätöksen jättää rokotukset väliin. En ole rokotevastainen ja pidän koronaa vaarallisena tautina, mutta olen myös nähnyt, että rokottomattomat eivät välttämättä ole saman perheenkään sisällä saaneet tautia ja toisaalta rokotetut ovat. Toivon parasta, toki pelkään pahinta.