Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Siinä linkki. Jos antavat tänne asti laittaa?
https://stm.fi/-/neuvottelut-who-n-pandemiasopimuksesta-jatkuvat-yhdell…
ei ollut tarvetta ja kun koitettiin pakottaa meni viimesetkin halut
Soitin niille ja eihän ne perkele antaneet. Olen kuulemma kolme mikrosirua jo saanut.
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
Hyödylliset idiootit levittää lisää
Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin
Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön
.
Samalla rokottamattomuus tappaa ihmisiä
YLE:
https://yle.fi/a/3-7804386
Tästä on kyse
Pietarissa tehtaillaan järjestelmällisesti Putinia tukevaa nettipropagandaa.
Ns. trollitehdas etsii nyt lisää englannintaitoisia propagandisteja.
Aluksi paneteltiin Venäjän oppositiota, nyt Ukrainaa ja länsimaita.
Nettitrollien 400-650 euron kuukausipalkkaa pidetään Venäjällä hyvänä. 🤣
Ylellä ennennäkemätöntä kuvamateriaalia trollitehtaan toiminnasta.
.
Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin
Tarkoitus saada ihmiset lännessä epäluuloiseksi hallituksiinsa
jotta venäjä voi hajoittaa länttä
YLE:
Venäjän miehittämässä Luhanskissa päätoimitettu MV-lehti (ns. Uusi MV-lehti) on tuutannut Putinia tukevien juttujen ohella myös valtavia määriä koronadenialismia. Kerran laskin sen etusivulta 41 toinen toistaan kirkuvampaa koronadenialistista otsikkoa.
https://yle.fi/a/3-12372443
YLE:
https://yle.fi/a/74-20012427
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta."
YLE:
Koronadenialistien alttius tukea Venäjän toimia ei ole vain suomalainen ilmiö. Myös Virossa (siirryt toiseen palveluun) ja Australiassa (siirryt toiseen palveluun) on havaittu samaa. Eikä tuki kulje vain yhteen suuntaan, myös Venäjä tukee koronadenialistejä. Yhdysvaltain hallinnon tietoturva-asiantuntija Harri Hursti kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa (siirryt toiseen palveluun), että yhden Venäjällä operoivan verkkotoimijan blokkaus johti Kanadaan suunnatun koronadenialistisen materiaalin vähenemiseen 95 prosentilla.
https://yle.fi/a/3-12372443
Vierailija kirjoitti:
Olin raskaana, vauva syntyi kolme viikkoa sitten, imetän. Otan rokotteen vasta imetyksen lopetettuani. Kuulun riskiryhmään ja minulla on myös kaksi kanssani samaan riskiryhmään kuuluvaa pientä lasta kotona.
Otimme lapset pois päiväkodista ja eskarista ensimmäisen koronatapauksen tultua julki Suomessa. Eskari on pakollinen, joten opetimme eskarissa käytyjä asioita kotona ja ne käytiin joka perjantai läpi eskariopettajan kanssa. Lapsi oli aloittamassa harrastusta, sitä ei aloitettukaan. Emme matkustele tms., mummoja tai muita sukulaisia emme ole tavanneet ja lapset eivät ole olleet missään hoidossa. Missään uimahalleissa yms. emme ole käyneet. Keskeytin myös omat opinnot raskauden tultua ilmi koska raskauskin lisää riskiä sairastua koronaan ja opintoihini olisi sisältynyt paljon työharjoitteluita sairaaloissa. Raskaus oli vahinko, käytin ehkäisyä.
Luitko ja ymmärsitkö kysymyksen?
Mitä toi päiväkirjasi täällä tekee?
Ei ketään kiinnosta 😁😄😅🤣😂
Kun putkonen, tiihonen ja rämäkkö kielsi ottamasta. Takasivat inuisen trrveyden jos ei ota k-piikkiä
Vierailija kirjoitti:
Hyödylliset idiootit levittää lisää
Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin
Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön
.
Samalla rokottamattomuus tappaa ihmisiäYLE:
https://yle.fi/a/3-7804386
Tästä on kyse
Pietarissa tehtaillaan järjestelmällisesti Putinia tukevaa nettipropagandaa.
Ns. trollitehdas etsii nyt lisää englannintaitoisia propagandisteja.
Aluksi paneteltiin Venäjän oppositiota, nyt Ukrainaa ja länsimaita.
Nettitrollien 400-650 euron kuukausipalkkaa pidetään Venäjällä hyvänä. 🤣
Ylellä ennennäkemätöntä kuvamateriaalia trollitehtaan toiminnasta.
.
Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin
Tarkoitus saada ihmiset länness
niillähän on oma rokote sputnik. en ymmärrä
Ja kun miettii että Marin ex viisikko hallinto saalisti ja eristi yhteiskunnasta koronarokottamattomia kaksi vuotta 2021-2022 ja myös lapsia painostettiin ottamaan koronarokotteita mikä oli täysin käsittämätöntä ja perustui pelkästään siihen että korona oli rahastusagenda millä lääkeyhtiöt tekivät valtavaa voittoa ja hallinto sai siitä omat palkkionsa sitten välistä... ja lisäksi koronan avulla jaettiin suomalaiset eri leireihin missä koronarokotetut saalistivat hallinnon oppien mukaan koronarokottamattomia... ja lisäksi tehtiin samalla vallansiirto rahastavalle eliitille...
On täysin käsittämätöntä että nämä Marin ex viisikko hallinnon jäsenet ovat edelleen korkeapalkkaisissa viroissa eivätkä kärsimässä vankeustuomioita...
Luin monta artikkelia miten mikrosiru keskustelee led-valoihin asennetun yhteyden kautta välittäen ajatukseni gatesille en tietenkään ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun miettii että Marin ex viisikko hallinto saalisti ja eristi yhteiskunnasta koronarokottamattomia kaksi vuotta 2021-2022 ja myös lapsia painostettiin ottamaan koronarokotteita mikä oli täysin käsittämätöntä ja perustui pelkästään siihen että korona oli rahastusagenda millä lääkeyhtiöt tekivät valtavaa voittoa ja hallinto sai siitä omat palkkionsa sitten välistä... ja lisäksi koronan avulla jaettiin suomalaiset eri leireihin missä koronarokotetut saalistivat hallinnon oppien mukaan koronarokottamattomia... ja lisäksi tehtiin samalla vallansiirto rahastavalle eliitille...
On täysin käsittämätöntä että nämä Marin ex viisikko hallinnon jäsenet ovat edelleen korkeapalkkaisissa viroissa eivätkä kärsimässä vankeustuomioita...
Moi mika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi olla töistä pois mahdollisten sivuvaikutusten takia. Joten ei ole aikaa ottaa rokotetta.
Entäs sitten jos tartunnan saatuasia olet muutaman päivän-viikon sairaalassa ?
Ihaa?
Ei siinä ollut mitään järkeä. Muutaman kuukauden kuvitteellinen suoja. Juu ei, oli hyvä, etten ottanut. Haittavaikutuksista on saanut kaikkea kummaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ollut mitään järkeä. Muutaman kuukauden kuvitteellinen suoja. Juu ei, oli hyvä, etten ottanut. Haittavaikutuksista on saanut kaikkea kummaa kuulla.
Mulla parani sokeriarvot, pääsin yhdestä lääkkeestä eroon ja lonkan limapusson tulehdus parani. Muuta en ole viidestä piikistä haittoja huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla parani sokeriarvot, pääsin yhdestä lääkkeestä eroon ja lonkan limapusson tulehdus parani. Muuta en ole viidestä piikistä haittoja huomannut.
Okei. Mun appi kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mun appi kuoli.
Luulen kyllä kuolevani kymmenen vuoden sisällä kuten se korento ja lääkäri kiviharju? Ovat ennustaneet. Olen silloin 88- vuotias.
Minultakin on kuollut monia läheisiä, viimeisin 42 v vuonna 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mun appi kuoli.
Luulen kyllä kuolevani kymmenen vuoden sisällä kuten se korento ja lääkäri kiviharju? Ovat ennustaneet. Olen silloin 88- vuotias.
Minultakin on kuollut monia läheisiä, viimeisin 42 v vuonna 2020.
Toki, toki. Mutta tuskin varmaan lähes välittömästi mennyt huonoon kuntoon rokotuksen jälkeen ja sitten kupsahtanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Soitin niille ja eihän ne perkele antaneet. Olen kuulemma kolme mikrosirua jo saanut.
Ai sirupula vaivaa edelleen? Niitä on säännösteltävä.
up