Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et ole ottanut koronarokotetta?

Vierailija
16.09.2021 |

Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?

Kommentit (661)

Vierailija
621/661 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi olen ottanut.

Nyt olen raskaana, ja päähän jäi kummittelemaan uutinen siitä, että rokotteen jälkeen pitäisi olla tulematta raskaaksi kahteen kuukauteen. Päätin siis olla ottamatta kolmatta nyt raskauden aikana.

Juuri oli uutinen, että raskaus altistaa vakavalle koronamuodolle. Vauvat syntyvät keskosina ja muita vakavia komplikaatioita.

Ja minulla kaksi ystävää joiden lapsilla todettu down:in syndrooma. Molemmat ottivat rokotteen vajaa 2kk ennen raskautta ja tehosteen raskauden aikana. Yhteys? Aivan varmasti on. Johan noissa prifzerin avatuista asiakirjoissa on ollut että 95% raskaana olevista on saanut komplikaatioita tai aiheuttanut jonkin kehityshäiriön.

No tän on pakko olla kyllä vitsi. Downin syndrooma syntyy jo hedelmöitysvaiheessa, ei 2 kk ennen raskautta Munasolu (yleensä) on jo valmiiksi viallinen.

Vierailija
622/661 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamalla taudit poistuu, ihmiskunta pelastuu ja pääsee taivaaseen. Aamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/661 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi olen ottanut.

Nyt olen raskaana, ja päähän jäi kummittelemaan uutinen siitä, että rokotteen jälkeen pitäisi olla tulematta raskaaksi kahteen kuukauteen. Päätin siis olla ottamatta kolmatta nyt raskauden aikana.

Juuri oli uutinen, että raskaus altistaa vakavalle koronamuodolle. Vauvat syntyvät keskosina ja muita vakavia komplikaatioita.

Ja minulla kaksi ystävää joiden lapsilla todettu down:in syndrooma. Molemmat ottivat rokotteen vajaa 2kk ennen raskautta ja tehosteen raskauden aikana. Yhteys? Aivan varmasti on. Johan noissa prifzerin avatuista asiakirjoissa on ollut että 95% raskaana olevista on saanut komplikaatioita tai aiheuttanut jonkin kehityshäiriön.

No tän on pakko olla kyllä vitsi. Downin syndrooma syntyy jo hedelmöitysvaiheessa, ei 2 kk ennen raskautta Munasolu (yleensä) on jo valmiiksi viallinen.

Miten niin vitsi se rokote joka on otettu ennen hedelmöittymistä on aiheuttanut viallisen munasolun. Miksi sitten rokotteessa lukee ettei suositella ottamaan jos on aikeissa tulla raskaaksi vaan kehoitetaan että turvallista on tulla raskaaksi vasta yli 2kk rokotteesta. Rokote aiheuttanut paljon ongelmia menkkoihin joten ihan selvä syy yhteys.

Vierailija
624/661 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän useita joilla todella aggressiivisesti levinnyt syöpä. Mun isä heistä yksi. Hän kuoli ja ruumiinavauksessa selvisi lisäksi, että aivot täynnä tukoksia.

Naapurin nelikymppiseltä rouvalta löyty löytyi ympäri kehoa levinnyt syöpä.

Naapurin isällä olemassa olevat syöpä lähti yhtäkkiä leviämaan ja täytti hetkessä koko ukon. Saman perheen 14v lapsi sai sydänlihastulehduksen.

Hoivakodissa työskentelevä naapuri kertoi yhä useamman vanhuksen olevan sänkypotilaita, koska piikkien jälkeen eivät pääse enää liikkumaan. Osalta lähtee myös hiukset. Joka piikkikierroksella kuolee 2-3 vanhusta parin viikon sisään.

Älkää nyt hakeeko enää uusia annoksia.

Olen huomannut samaa. Osanotot, isän menettäminen tämän takia on niin turhaa. Otin itsekin valitettavasti tän myrkkypiikin, jätin sentään yhteen. Hirveä morkkis kun en olisi halunnut ottaa tota mutta sosiaalinen paine jotenkin mursi mut. Ei tässä oikein kannata tulevaisuutta suunnitella. Elämä on pilalla.

Vierailija
625/661 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covid-19-pandemia on osoittanut meille, että monia Euroopan ja maailman maita johtavat sosiopaatit ja psykopaatit.Nyt samat ihmiset Euroopassa haluavat tuoda lääketieteelliset tietomme lääketeollisuuden saataville ja siten terveytemme, turvallisuutemme ja vapautemme", sanoi Euroopan parlamentin jäsen Mislav Colacuyo.

Jokos on tullut apinarokko ihooireita Suomessa?

Vierailija
626/661 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiesin jo vuonna 2020 että en tarvitse. Edelleen puhdas 0 rokotetta tilanne.

Alfa tekee mitä itse haluaa, eikä mitä muut haluaa.

Vierailija
627/661 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut influenssarokotuksiakaan. Siksi.

Vierailija
628/661 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riskiryhmäläinen ja rokotteen pitkäaikaisvaikutukset eivät ole tiedossa.

Vierailija
629/661 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin tarkkaan Israelin tilannetta silloin ensimmäisen piikkikevään aikana, eikä rokotukset juurikaan estäneet tartuntoja. Kun Suomessa alkoivat rokotukset, en tämän perusteella ollut yhtään vakuuttunut niiden tehosta ja jätin väliin.

Nyt kun katsoo haittoja ja Pfizerin silloin salattuja tutkimustuloksia, oli hyvä että jätin ottamatta. Perusterve alle viisikymppinen nainen, sairastin omikronin parin päivän nuhana.

Vierailija
630/661 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitten minkäänlaista luottamusta niitä rokotteita kohtaan.

Vierailija
631/661 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi olen ottanut.

Miten niin vitsi se rokote joka on otettu ennen hedelmöittymistä on aiheuttanut viallisen munasolun. Miksi sitten rokotteessa lukee ettei suositella ottamaan jos on aikeissa tulla raskaaksi vaan kehoitetaan että turvallista on tulla raskaaksi vasta yli 2kk rokotteesta. Rokote aiheuttanut paljon ongelmia menkkoihin joten ihan selvä syy yhteys.

There was a peer-reviewed study…the spike protein that the vaccine causes our body to manufacture…gets distributed throughout the blood system, but probably even greater concern for is this evidence that the vaccine itself — that carries the little blueprint for the spike protein coronavirus — goes throughout the body and seeds all kinds of tissues including at quite high concentrations…un, the ovaries (munasarjat).

~ Dr. Byram Bridle

Vierailija
632/661 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New peer reviewed study on COVID-19 vaccines suggests why heart inflammation, blood clots and other dangerous side effects occur.

https://omny.fm/shows/on-point-with-alex-pierson/new-peer-reviewed-stud…

Vierailija
633/661 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tapahtunut nimimerkki Injektiopiikin paljastuminen aluevaltuutettu ja kansanedustajaehdokas Heli Rämäkön lähipiiriin kuuluvaksi viisikymppiseksi mieheksi paljastaa että valeuutisten ja disinformaation taustalla ei ole ollut sellaista asiantuntemusta kuin Injektiopiikin on väitetty omanneen.

Vierailija
634/661 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rokotteen saajat sairastelee tulee variantteja yms sisaruksilla menossa 3 kierros tätä paskaa koko ajan ovat sairaana ja poissa töistä. Eikö aivopestyt lampaat usko vaikka thl Mika Salminen sanoi ettei rokote auta tai suojaa eivät usko lisää vaan hölmöille shitteja.

Vierailija
635/661 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen terveys on pilalla oman tyhmyyden vuoksi. Täysin terveitä ovat vain koko elämänsä ilman rokotteita olevat ja joilta ei ole otettu C 19 PCR testiä tms.

Ovatko suomalaiset äidit,perheet vieneet viime vuosina vauvansa piikeille?

Luulevat että,se on hyvä teko? Koska muut tekee niin.. jne. Aivottomat idiootit tekee lapsia ja sitten piikityttää ne sairaiksi. Vauvojen epämuodostumat ja sairaus myöhemmin johtuu niistä ja tietysti vanhempien perintötekijätkin ja tavat jos käyttänyt viinaa,huumeita.

Onko tilastoa josta näkyy alueet,kunnat jossa näkyy miten paljon eri ryhmät ottaneet Corone piikkejä? Entä ne jotka ei ottaneet? Missä viisaat asuu?

Itse tiesin alun alkaen mistä kysymys joten ei mitään käsien desiä ei maskeja ei testejä,ei ollut aihetta, eikä piikkejä. En ollut kipeä koska en sairastele infektioita, ne elämäntavat ei altista. Minua eimlapsena piikitetty vasta myöhemmin polio,isorokko,jäykkis jota en ole uusinut enkä 30 vuoteen.

Flunssat ovat seurausta huonoista tavoista. Viruksia ei,ole olemassa eikä rokotuksia tarvita mihinkään ja ne kielletään kun tämä holokaustin aiheuttaneet ovat kiikissä.

Ihminen ei tarviyåtse rokotuksia ja kaikki lääkkeet löytyy luonnosta. Pimitettyjä tieto ja ihmisten tuhoamiseksi. Jos haluatte pysyä terveenä on osattava tiedon hankinta itse.

Vierailija
636/661 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on myrggyä

Vierailija
637/661 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tän aloituksen tekijä on? miten meni noin niiku omasta mielestä?

turpakiiqanonpelle

miks helvetissä bumppasitte tän. Ilmiannan kaikki 2023 tiedoksi vaan.

Vierailija
638/661 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.israelnationalnews.com/news/377612

Israel National NewsIsraeli NewsChild dies after nearly drowning on Yom Kippur Eve

Child dies after nearly drowning on Yom Kippur Eve

8-year-old boy passes away days after suffering cardiac arrest and nearly drowning in a bathtub.

Israel National News

Sep 28, 2023

An eight-year-old boy from Nofei Prat died today (Thursday) at Hadassah Mount Scopus Hospital after nearly drowning in a bathtub on Sunday, Yom Kippur Eve.

The boy, Yonatan Moshe Erlichman, is the grandson of Beit El doctor Dr. Mati Erlichman, the former director of pediatrics in Shaare Zedek, and the son of Dr. Ira Erlichman, a doctor at Hadassah Hospital.

The family said in a statement: "Our Yonatan Moshe passed away a short time ago. On the eve of Yom Kippur, Yonatan went into cardiac arrest in our home, and since then we have struggled by his side after he collapsed. With love, we thank all those dear to us, who were by our side during the last days of his life. Details of the funeral date will be provided later, Yael, Ira, and the girls."

Yonatan nearly drowned in the bathtub after going into cardiac arrest a few hours before Yom Kippur. Magen David Adom (MDA) medics and paramedics arrived at the scene within a few minutes, gave him medical treatment, and performed CPR on him.

When his pulse returned, he was evacuated to Hadassah Hospital in Mount Scopus in serious condition. In the last few days it seemed that his condition was improving a little, but this morning he passed away.

---------------

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/israel-on-rokottanut-jo-yli-miljoona-ihmista-nain-se-tapahtui/c286720f-9057-4802-b30e-1177a5a6c031

Israel on rokottanut jo yli miljoona ihmistä – Näin se tapahtui

6.1.20210 9:03

YHTEISKUNTA

KORONAVIRUS

ROKOTTEET

TERVEYDENHUOLTO

POLITIIKKA

Kansalaisten rokottamisessa koronaa vastaan pisimmällä on Israel. Maan on kerrottu maksaneen Pfizerin ja Biotechin rokotteesta normaalihintaa enemmän.

Vierailija
639/661 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun saavat väestön vähenemään niin muilla on parempi mahdollisuus hyvään elämään :)? 

Vierailija
640/661 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mediat eivät tästä mitään kerro?? Onneksi ei mennyt ainakaan vielä läpi. WHO yrittää saada vallan päättää kansalaisten omista vartaloista pandemiatilanteissa. Melko suuri asia maailmalla minusta mistä kansalaisten pitäisi saada tietää. Miksi salaillaan?