Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
"Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia."
Ei ole ihan noin musta-valkoista. Eivät kaikki kuulu virallisesti tuohon joukkoon.
On monia tilanteita, mitkä voi vaikuttaa rokotuksiin. Esim. tutkimukset, sairaudet, aiemmat kokemukset lääkkeistä, jne.
on tää jännä, kun yksi ja sama värkkää näitä aloituksia minkä kerkiää ja näihin muutama mukaan lähtee samaa jaakaamaan päivästä toiseen. Kirjoitus tyyli ja maneerit paljastaa samat tyypit joka ketjussa ja kommenteissa... heh
Vierailija kirjoitti:
Heikki Pälve sanoi Sannikassa, ettei koronarokotetta tarvitse ottaa jos on lääketieteellinen syy kuten MS-tauti.
Siksi.
Pälve ruuvit jegoilta tavis maallikot ei kelpaa hänen älykkyystasolleen poistoon heti puppua latelee höperö ukko
Koska rokote ei toimi. Rokotetut sairastuvat ja levittävät. Koska rokotetut ovat asiasta fanaattisia, vaikkei tuloksena ole kuin max. vähemmin oirein sairastaminen. Fanaattisuus saa mut takajaloille.
Koska elämäni ei ole niin hyvää, että väkisin haluaisin täällä kituuttaa, jos korona koituisi kohtaloksi niin fain.
Samasta syystä en kaipaa rokotteen aiheuttamia mahdollisia loppuiän terveyshäikkiä.
Koska uutisointi on fanaattisesti puolueellista, herää vahva epäily aivopesusta - tietokupla, jossa kuulee vain yhtä asiaa, saa uskomaan valheenkin todeksi.
Siinä pari syytä.
Vierailija kirjoitti:
Rokote on kokeellinen ihmiskoe jonka testaustiedot ovat edelleen puutteelliset. Olen noin 50v ja lapsena saatuihin polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä etc rokotteisiin on noin 60 vuotta silkkaa testattua tietoa ja varmuutta kuinka rokote toimii.
Toisekseen on noussut "maksuttomuus"
Rokote ei todellakaan ole ilmainen. Lääkeyhtiöt saavat rahansa, sitä varten ne on olemassa, tekemässä omistajille voittoa ja heidän bisnes on terveys.
Noin 6 000 000 Suomessa asuvaa ja vakaasti sairastuneita ja kuolleita on vähän kaikesta mediamyllytyksestä huolimatta.
6 000 000 vakavasti sairastunutta Suomessa?
En näe sille mitään tarvetta. Käyn vain ruokakaupassa harvakseltaan, muutoin vietän aikani kotona.
Vierailija kirjoitti:
"Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia."
Ei ole ihan noin musta-valkoista. Eivät kaikki kuulu virallisesti tuohon joukkoon.
On monia tilanteita, mitkä voi vaikuttaa rokotuksiin. Esim. tutkimukset, sairaudet, aiemmat kokemukset lääkkeistä, jne.
Äärimmäisen harvinaista että tautia ohjaa samat rokotetut riskikäyttäytyjät uusimaa ja rannikko on todella outoa että muu maa saa heistä kärsiä koko ajan eivätkä hoida asioitaan kuntoon eivät edes välitä syyttävät muita
Vierailija kirjoitti:
En näe sille mitään tarvetta. Käyn vain ruokakaupassa harvakseltaan, muutoin vietän aikani kotona.
Näin ei haittoo
Olen tyhmä enkä ymmärrä omaa enkä muiden parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ajattelin katsoa ensin tilannetta. Ja päivä päivältä vaan tuntuu enempi ettei kannata ottaa. Juuri tänään kuulin kun eräs tuttavani oli viety ambulanssilla sairaalaan, kahdesti rokotettu.
Ja siis korona hänellä.
2xpaukutettu ei tienny mitä ja mihin laittoivat kyyti sairaalaan sitte
Vierailija kirjoitti:
Koska kuulun yhä siihen pieneen vähemmistöön, joka kannattaa yksilönvapauden ja itsemääräämisoikeuden säilyttämistä.
Jos rokotetta olisi tarjottu kunnolla tutkittuna ja siitä olisi uutisoitu objektiivisesti ja kaikki faktat esiin tuoden, eikä sen varjolla k**hotettaisi k*nsanryhmää v*staan, olisin sen ottanut. En lue s*laliitto--teoriasivustoja, enkä luule, että rokote on vaarallinen muutoin kuin psyykkisellä tasolla. Se näkyy tekevän tavallisista ihmisistä aggressiivisia ja kykenemättömiä ajattelemaan omilla aivoillaan.
Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote on kokeellinen ihmiskoe jonka testaustiedot ovat edelleen puutteelliset. Olen noin 50v ja lapsena saatuihin polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä etc rokotteisiin on noin 60 vuotta silkkaa testattua tietoa ja varmuutta kuinka rokote toimii.
Toisekseen on noussut "maksuttomuus"
Rokote ei todellakaan ole ilmainen. Lääkeyhtiöt saavat rahansa, sitä varten ne on olemassa, tekemässä omistajille voittoa ja heidän bisnes on terveys.
Noin 6 000 000 Suomessa asuvaa ja vakaasti sairastuneita ja kuolleita on vähän kaikesta mediamyllytyksestä huolimatta.6 000 000 vakavasti sairastunutta Suomessa?
Siis olisiko Suomen väkiluku 11,5 miljoonaa ilman näitä 6 miljoonaa koronarokotteeseen kuollutta? 😱 Miksi valtamedia vaikenee tästä(kin)? Herätkää!
En ole vielä tarvinnut, kun en liiku ihmisten ilmoilla. Otan sitten, kun tulee tarvetta.
Mercx ei päässyt edes markkinoille
J & J sai täystyrmäyksen alkumetreillä
Astra Zeneca loi termin "clotshot"
Moderna oikein loisti nuorten sydänvaurioiden aiheuttajana
No otatko tästä tästä Phaizerii? Phizer oikein tilastokunkku siinä, miten paljon vahinkoa ovat maailmassa aikaisemminkin aiheuttaneet...
nii, että otanko... no en helvetissä ota! Jos terve ihminen ei moisesta flunssasta selviä, niin se on vaan hyvä joutaa pois. Tällä pallolla on porukkaa jo kylliksi. No haukkukaa vaan itsekkääksi minä minä ihmiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Mä mielummin hautaan ajallaan vanhempani kuin että mun vanhemmat joutuis hautaamaan mut alle 40 vuotiaana. Mulla on ilmeisesti sydämessä jotain häikkää, viimeksi rutiini ekg:ssä hoitaja rutisteli kulmiaan ja mutristeli suutaan, muttei sanonut ääneen mitään. Ja oletan, että k-piikki olis lähtölaskenta hengenmenolle, kun sydän ei ilmeisesti ole ihan ok.
Jaa että hoitajan *ilmeen* perusteella olet vakaasti sitä mieltä, että rokote tarkoittaisi hengenmenoa? Kaikista tekosyistä, joita olen kuullut, tämä oli paras! Jos sydänvikaa oikeasti epäilet, nikn koronaa ei kannata sairastaa, vaan ottaa rokote, sydansairaat kuuluvat riskiryhmään. Itselläni on pieni poikkeavuus sydänkäyrässä (ihan kirjallisesti ja suusanallisesti todettu, ei ilmehtien) rokotteet on otettu ja henkiin jäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä mielummin hautaan ajallaan vanhempani kuin että mun vanhemmat joutuis hautaamaan mut alle 40 vuotiaana. Mulla on ilmeisesti sydämessä jotain häikkää, viimeksi rutiini ekg:ssä hoitaja rutisteli kulmiaan ja mutristeli suutaan, muttei sanonut ääneen mitään. Ja oletan, että k-piikki olis lähtölaskenta hengenmenolle, kun sydän ei ilmeisesti ole ihan ok.
Ole varovainen. Koronavirus on vielä ainakin 17x vaarallisempi kuin rokote, joten muista maski. Voimia!
En ole ottanut koska tarkkailen maltilla tilannetta
Vierailija kirjoitti:
Mercx ei päässyt edes markkinoille
J & J sai täystyrmäyksen alkumetreillä
Astra Zeneca loi termin "clotshot"
Moderna oikein loisti nuorten sydänvaurioiden aiheuttajana
No otatko tästä tästä Phaizerii? Phizer oikein tilastokunkku siinä, miten paljon vahinkoa ovat maailmassa aikaisemminkin aiheuttaneet...
nii, että otanko... no en helvetissä ota! Jos terve ihminen ei moisesta flunssasta selviä, niin se on vaan hyvä joutaa pois. Tällä pallolla on porukkaa jo kylliksi. No haukkukaa vaan itsekkääksi minä minä ihmiseksi...
Voit kuulua siihen 15%:iin eurooppalaisia, joilla on keuhkojen toimintaan liittyvä geenimuoto, jonka kanssa COVID voi olla vaikea ja tappavakin. Tuolla geenimuodolla ei ole vaikutusta muissa taudeissa, eikä ilmeisesti urheilusuorityksiin tms. joten et voi tietää onko sinulla se. Vaikka olet terve ja kestät muut "flunssat".
Nämä rokotukset tunnetaan. Ne toimii niin kuin sairaaloissa kerrotaan. Nyt uskallan laittaa vaikka taloni pantiksi. Siis sekä hyvässä että huonossa, nämä rokotteet tunnetaan. Riskit osataan ennustaa erinomaisesti.
Sitten ihan toinen asia on, että nämä rokotteet todennäköisesti siirtyvät pian syrjään. Tulee uusi rokotesukupolvi. Ehkä niissä on parempi verkkoyhteys, kun tämä on vähän pätkinyt :)
Olo huonontunut